Et par men kun en er inviteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Men hvis i bor så tæt på - 20 min - kan han vel tage en taxi eller anden offentlig transport.

Nix der bestemmer de igen de vis ikke havde han bruger penge på det for det er jo bare en nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Ciss

Anonym skriver:

Vi er ikke så gamle igen mellem 19 og 25 år...

Men syntes det er noget underligt fis..

Jeg har holdt fødselsdage for begge mine piger og der har de da været inviteret selv om det bare er kærestens familie

Dem, jeg kendte var vel 18-19. Uanset, jeg sagde ikke, at det var en sympatisk måde at gøre det på.

Jeg tror, at en fælles samtale kan være nødvendig. De har helt sikkert sine grunde for at gøre det, de gør - og de ser sikkert ikke sagen fra din vinkel.

Anmeld

31. oktober 2011

B&J

Anonym skriver:

Ved jeg ikke for i min familie invitere vi altid partnere

ja mener jeg nu også man gør men tror nu du skal få dig en god snak og finde ud af hvorfor du ikke kommer med

Anmeld

31. oktober 2011

lio

Anonym skriver:

Det kan han desværre ikke uden at det er mig der får besked på at jeg skal give ham lov at få en fridag

okay, ærgeligt, jeg ville blive rigtig vred hvis min kæreste ikke stillede sig i respekt overfor sin familie, det der med at gøre dig til bussemand er rigtig tarveligt. Har du spurgt dem hvorfor det er sådan? at du ikke bliver inviteret og børnene?

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Dem, jeg kendte var vel 18-19. Uanset, jeg sagde ikke, at det var en sympatisk måde at gøre det på.

Jeg tror, at en fælles samtale kan være nødvendig. De har helt sikkert sine grunde for at gøre det, de gør - og de ser sikkert ikke sagen fra din vinkel.

Kan godt forstå de savner ham der hjemme og at de syntes han er meget her..

Men efterhånden har jeg bare lyst til at sige han skal flytte de hjem igen for gider sku ikke det der med at jeg skal stå som sorte per fordi de mener han ikke for frihed af mig

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

Anonym skriver:

Nix der bestemmer de igen de vis ikke havde han bruger penge på det for det er jo bare en nat

Øhmm tjener han ikke sine egne penge?

Din mand skal vist da have et ordentlig los bagi!!!

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja mener jeg nu også man gør men tror nu du skal få dig en god snak og finde ud af hvorfor du ikke kommer med

Tror bare de vil havde ham alene.. men øv gider snart ikke mere, opgiver snart og siger han skal tage hjem til dem vis det er det de ønsker

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Øhmm tjener han ikke sine egne penge?

Din mand skal vist da have et ordentlig los bagi!!!

Han er under uddannelse og tjener ikke så meget og det meste er brugt inden de kmmer ind

Anmeld

31. oktober 2011

B&J

Anonym skriver:

Tror bare de vil havde ham alene.. men øv gider snart ikke mere, opgiver snart og siger han skal tage hjem til dem vis det er det de ønsker

jeg forstår dig virkelig også jeg ville også bliv møg hammer ked af det syntes ikke det er okay

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg forstår dig virkelig også jeg ville også bliv møg hammer ked af det syntes ikke det er okay

Har bare en fornemmelse af at hun prøver at skubbe os væk og få han hjem igen så hun kan havde  ham alene hver dag

Og er ved at når til den punkt hvor jeg siger stop over for ham fordi han ikke kan sige fra over for hende

Elsker ham men er helt færdig lige nu og føler det hele ville være bedre alene med mine børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.