Et par men kun en er inviteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Sof

Anonym skriver:

Her hjemme og ude opføre han sig som en mand men lige så snart han er sammen med sin familie eller snakker/skriver med dem er det som en forkælet dreng på 14 år der intet kan selv

Kender det godt, og det får du ikke pillet af ham! Du er nødt til at gøre op med dig selv om du vil finde dig i det eller finde noget andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Vivian87

Anonym skriver:

Han kan/vil/tør ikke sige sin far imod han har altid været fars dreng og siger derfor bare jo

Så er det jo i bund og grund heller ikke familien der er problemet, men han selv. Jeg havde samme problem med min mand, og til sidst bad jeg ham simpelthen om at vælge hvad der var vigtigst; at være sammen med mig eller være mors dreng (i dit tilfælde fars dreng)... For hvis han ville være sammen med mig måtte han blive voksen og tage ansvar for sit eget liv.. 

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Kender det godt, og det får du ikke pillet af ham! Du er nødt til at gøre op med dig selv om du vil finde dig i det eller finde noget andet.

Elsker ham men på en anden side vil jeg heller ikke blive ved med at få dette i hoved som om jeg ikke er god nok til ham

Anmeld

31. oktober 2011

Vivian87

Sof skriver:

Bare lige en indskydelse; det kan godt pilles af dem! Havde samme problem med min mand, men efter at have stillet ham et ultimatum er han endelig blevet voksen og har fortalt sin mor hvad han faktisk mener og føler, og hele vores situation er vendt 180 grader - jeg blir oven i købet inviteret med til familie tam tam selv når manden ikke er hjemme til at tage med!

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Vivian87 skriver:

Så er det jo i bund og grund heller ikke familien der er problemet, men han selv. Jeg havde samme problem med min mand, og til sidst bad jeg ham simpelthen om at vælge hvad der var vigtigst; at være sammen med mig eller være mors dreng (i dit tilfælde fars dreng)... For hvis han ville være sammen med mig måtte han blive voksen og tage ansvar for sit eget liv.. 

Kan godt være det er der problemet ligger men kommer kun frem når søster beder om noget

Anmeld

31. oktober 2011

N&J

Anonym skriver:

Synter også der skal være plads til at være alene med søskende men hver gang er det kun ham der skal med..

Og hvergang sidder de næste gang jeg kommer der hjem og fortæller hvor god mad de fik og hvor meget de hyggede sig der hvor de tog hen efter og syntes jeg godt jeg kunne undvære

Ja okey, det virker mærkeligt, det er heller ikke sådan at han ikke må komme med i vores familie, og han bliver stadig inviteret ud og spise, hvad med hans forældre, hvordan opfører de sig overfor sig og dine børn??

Jeg tror jeg havde sagt noget til søsteren, at jeg godt kunne forstå at de gerne ville lave noget bare som søskende, men at jeg indimellem gerne ville med fordi det jo kunne være rigtig hyggeligt, så er det hende der er led hvis hun ikke invitere dig med, og ikke dig, hvis du "tvinger" (i hendes øjne) din kæreste til at inkludere dig eller stå imod sin søsters ønsker.. 

Anmeld

31. oktober 2011

Sof

Vivian87 skriver:

Bare lige en indskydelse; det kan godt pilles af dem! Havde samme problem med min mand, men efter at have stillet ham et ultimatum er han endelig blevet voksen og har fortalt sin mor hvad han faktisk mener og føler, og hele vores situation er vendt 180 grader - jeg blir oven i købet inviteret med til familie tam tam selv når manden ikke er hjemme til at tage med!

Enig, men det kræver at han bliver stillet det ultimatum og der er man jo nødt til at gøre op med sig selv om man er klar til konsekvensen af ultimatummet. 

Jeg ahr også stillet det ultimatum til en x, og han kunne ikke sige sin familie imod og jeg smuttede.

Det nytter jo ikke at stille et ultimatum hvis ikke man er klar til at tage konsekvenserne  

Anmeld

31. oktober 2011

Sof

Anonym skriver:

Elsker ham men på en anden side vil jeg heller ikke blive ved med at få dette i hoved som om jeg ikke er god nok til ham

Det kan jeg godt forstå, men alle mennesker opfører sig som de får lov til og hvis du giver ham lov til at være sådan som han er, så fortsætter han. Du er nødt til at gøre op med dig selv om du vil byde dig selv og dine børn den opførsel og så må du stille ham stolen for døren og finde ud af hvad det er han vil  

Det er hårdt men nødvendigt  

Anmeld

31. oktober 2011

Vivian87

Sof skriver:

Enig, men det kræver at han bliver stillet det ultimatum og der er man jo nødt til at gøre op med sig selv om man er klar til konsekvensen af ultimatummet. 

Jeg ahr også stillet det ultimatum til en x, og han kunne ikke sige sin familie imod og jeg smuttede.

Det nytter jo ikke at stille et ultimatum hvis ikke man er klar til at tage konsekvenserne  

Det har du helt ret i, men så er det også misvisende at sige at det får hun aldrig pillet af ham  

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

har i prøvet at spørge dem hvorfor det kun er ham der bliver inviteret?

det lyder da hvertfald kun underligt at det kun er ham når i har været sammen så længe. kunne ha forstået det hvis i kun havde været sammen i et par måneder men når i har været sammen i over et 1 så forstår jeg det godt nok ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.