Et par men kun en er inviteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

aarhusmor

Anonym skriver:

Ville jeg gerne og har vi prøvet men når så det kommer igen bliver søster sur og han føjer sig

Utroligt at hun er så stærk, altså søsteren.

Jeg ville nok sætte mig ned og sige til ham, om det virkelig er mig han ønsker, når han nedprioriterer dine følelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

helt ærligt jeg ville nok tage en snak med kæresten om så søsteren bliver tøsesur jamen hvad så det er jo dig han bor med og elsker...

for det kan da ikke passe du ikke må komme med ind

Tager en snak igen..

Men tvivler på at det skulle hjælpe da han gør hvad hans søster og forældre siger

Anmeld

31. oktober 2011

Ciss

Nu ved jeg ikke, hvor gamle I er, men jeg har set et tilfælde, hvor familien bevidst ikke inviterede en persons kæreste med, fordi de regnede med, at de var så unge, at vedkommende uanset kom til at blive "byttet ud" efterhånden. Familien så hende ikke som et permanent medlem, og dermed blev hun ikke inviteret til de mere formelle familiebegivenheder som fødselsdage, jul/nytår osv.

Uanset, hvis din kæreste ikke er parat til på eget initiativ at forklare sin familie, hvordan I ser på sagen, og hvad I ønsker, kan I så evn gøre det sammen? En dag hvor I alligevel er sammen med hans forældre/søsteren, så sæt jer ned og sig, at der er forresten noget, som vi gerne vil snakke lidt om.... osv. Prøve at få dem til at se, hvordan det opleves fra din/jeres side. Håber, I finder ud af dette. Det er absolut ikke godt at føle sig holdt udenfor!

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Utroligt at hun er så stærk, altså søsteren.

Jeg ville nok sætte mig ned og sige til ham, om det virkelig er mig han ønsker, når han nedprioriterer dine følelser.

Ja for stærk er hun når hun vil havde noget

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Nu ved jeg ikke, hvor gamle I er, men jeg har set et tilfælde, hvor familien bevidst ikke inviterede en persons kæreste med, fordi de regnede med, at de var så unge, at vedkommende uanset kom til at blive "byttet ud" efterhånden. Familien så hende ikke som et permanent medlem, og dermed blev hun ikke inviteret til de mere formelle familiebegivenheder som fødselsdage, jul/nytår osv.

Uanset, hvis din kæreste ikke er parat til på eget initiativ at forklare sin familie, hvordan I ser på sagen, og hvad I ønsker, kan I så evn gøre det sammen? En dag hvor I alligevel er sammen med hans forældre/søsteren, så sæt jer ned og sig, at der er forresten noget, som vi gerne vil snakke lidt om.... osv. Prøve at få dem til at se, hvordan det opleves fra din/jeres side. Håber, I finder ud af dette. Det er absolut ikke godt at føle sig holdt udenfor!

Vi er ikke så gamle igen mellem 19 og 25 år...

Men syntes det er noget underligt fis..

Jeg har holdt fødselsdage for begge mine piger og der har de da været inviteret selv om det bare er kærestens familie

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym

ej, jeg bliver altså nødt til at spørge dig om du selv tror at der er en grund til at familien gerne vil have din kærste alene??
Det er ikke ondt ment og jeg vil gerne forklare dig baggrunden for mit spørgsmål.

Jeg er ano fordi jeg selv har et ret anstrengt forhold til min svigerinde (der har venner herinde) og tit håber i mit stille sind at min bror ville besøge os uden hende. Jeg ville dog aldrig bede ham om det.

Min svigerinde er et meget negativt og uhøfligt menneske og kritiserer ofte mine børn/ mit hjem/rengøring osv osv
Derudover har hun mødt min bror sent i livet og det forhold vi før havde til min bror er jo nu ændret fordi han selvfølgelig skal bruge meget tid på sin nye familie og mindre på os. Det skulle vi også lige vænne os til.

Anmeld

31. oktober 2011

B&J

Anonym skriver:

Tager en snak igen..

Men tvivler på at det skulle hjælpe da han gør hvad hans søster og forældre siger

Hold da op hvad ville han sige til hvis han ikke skulle med hjem til dine forælder osv

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

Anonym skriver:

Dejligt at jeg ikke er alene om at havde den holdning.

Kan de desværre da de skal køre ham hjem og vil de ikke når det kommer

Men hvis i bor så tæt på - 20 min - kan han vel tage en taxi eller anden offentlig transport.

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ej, jeg bliver altså nødt til at spørge dig om du selv tror at der er en grund til at familien gerne vil have din kærste alene??
Det er ikke ondt ment og jeg vil gerne forklare dig baggrunden for mit spørgsmål.

Jeg er ano fordi jeg selv har et ret anstrengt forhold til min svigerinde (der har venner herinde) og tit håber i mit stille sind at min bror ville besøge os uden hende. Jeg ville dog aldrig bede ham om det.

Min svigerinde er et meget negativt og uhøfligt menneske og kritiserer ofte mine børn/ mit hjem/rengøring osv osv
Derudover har hun mødt min bror sent i livet og det forhold vi før havde til min bror er jo nu ændret fordi han selvfølgelig skal bruge meget tid på sin nye familie og mindre på os. Det skulle vi også lige vænne os til.

Kan ikke se hvad grunden skulle være for har altid snakket pænt til dem og har abselut gjord alt for ikke at klemme ham så de skulle føle han bare kun skulle være her hjemme

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hold da op hvad ville han sige til hvis han ikke skulle med hjem til dine forælder osv

Ved jeg ikke for i min familie invitere vi altid partnere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.