Et par men kun en er inviteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

B&J

Anonym skriver:

Til mig når vi snakker om det siger han at det ikke er noget de bestemmer men alligevel kan/vil han ikke sige fra da søster så bliver mopset og så kommer far indover og bliver sur

hold da op.... jeg ville nok blive skuffet over jeg ikke skulle med især når vi bor sammen og kommer sammen... men ja når din kæreste slet ikke gør noget jamen så må du jo desværre leve med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

aarhusmor

Anonym skriver:

Til mig når vi snakker om det siger han at det ikke er noget de bestemmer men alligevel kan/vil han ikke sige fra da søster så bliver mopset og så kommer far indover og bliver sur

Der findes ikke noget sværere end at gå i mod sin familie, uanset hvor idiotisk det de foreslår er. Men I bliver nødt til at sætte jer ned og aftale en strategi og lade familien være sure, hvis det er det de vil

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg kunne godt forestille mig sådan noget ské i min mands familie, da de mener at man skal feste hele tiden og at det ikke er sjovt at være sammen til fest.

Men fra vores side har vi fra starten meldt ud at vi ikke gad gå til noget hver for sig og at vi i det hele taget ikke var så meget for at feste.

Når engang i mellem min mand er ude og rejse i forbindelse med jobbet eller til julefrokost i firmaet, så klapper hans mor i hænderne. Hvor er det godt han har det lidt sjovt også.

Fest er det eneste saliggørende for den familie!

Og vi er mildest talt trætte af at høre på det. Vi skal jo ikke leve deres liv.

Heldigvis tænker manden det samme og i vores tilfælde lader han dem bare ævle, uden at gøre mere ved det.

Men I er jo bundet i en låst situation, i og med han er inviteret og jeg synes din mand skal træde i karakter og sige at han ikke har lyst uden dig. Og siger hans familie så noget til det, jamen så må de jo brøle. I skal jo leve jeres eget liv og ikke deres

Lyder bare så dejligt at i fra starten har været enige og at din mand kan sige fra

Kan min bare ikke finde ud af

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

Anonym skriver:

Det er desværre ikke bare dem men med deres familie

Jo det er nærmest på tvang for vis han siger nej til at tage med alene eller til at sove der hjemme bliver hans søster mopset og så begynder hans far at blande sig..

Så bliver jeg blandet ind i det og får afvide at jeg skal give ham lov til at holde en fridag

Sådan var det sidst han spurgte om hvorfor vi andre ikke måtte tage med..

Skal så siges at han aldrig er tvunget til at være sammen med os og hver weekend går ud og dyrker sin hobby.

Føler lidt at hans søster forsøger at skubbe os fra hinanden

Ja, det lyder da også mærkeligt. Men din kæreste må da gro et par nosser, og så lade være at tage med. Jeg ville da ikke tage med til en familiesammenkomst hvor min mand og børn ikke var inviteret, fordi man måske ikke brød sig om dem. De hører sammen med mig

Anmeld

31. oktober 2011

aarhusmor

Anonym skriver:

Lyder bare så dejligt at i fra starten har været enige og at din mand kan sige fra

Kan min bare ikke finde ud af

ja vi er enige. Men jeg ville også ønske at min mand bare ville sige det direkte til dem, istedet for at lade dem snakke og så gøre noget andet end det de siger. for det putter jo mig i en vaskelig situation, når det er mig de siger til at vi skal sørge for at gå ud og feste. Jeg er altid nødt til at være den onde der siger fra og dermed tror de at det er mig der holder ham fra det sjove.

Så selvom vi er enige, så er vi alligevel låst - ligesom jer

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hold da op.... jeg ville nok blive skuffet over jeg ikke skulle med især når vi bor sammen og kommer sammen... men ja når din kæreste slet ikke gør noget jamen så må du jo desværre leve med det

Ja der er nok ikke andet for...

Men nøj jeg er skuffet

Forleden skulle han hente noget derinde og der skrev søster også at han skulle komme ind alene.. Fatter jeg ikke da vi ellers plejer at skulle med ind

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Der findes ikke noget sværere end at gå i mod sin familie, uanset hvor idiotisk det de foreslår er. Men I bliver nødt til at sætte jer ned og aftale en strategi og lade familien være sure, hvis det er det de vil

Ville jeg gerne og har vi prøvet men når så det kommer igen bliver søster sur og han føjer sig

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Ja, det lyder da også mærkeligt. Men din kæreste må da gro et par nosser, og så lade være at tage med. Jeg ville da ikke tage med til en familiesammenkomst hvor min mand og børn ikke var inviteret, fordi man måske ikke brød sig om dem. De hører sammen med mig

Det tror jeg der gør men er sku snart itvivl da han ikke kan sige fra over for dem

Anmeld

31. oktober 2011

B&J

Anonym skriver:

Ja der er nok ikke andet for...

Men nøj jeg er skuffet

Forleden skulle han hente noget derinde og der skrev søster også at han skulle komme ind alene.. Fatter jeg ikke da vi ellers plejer at skulle med ind

helt ærligt jeg ville nok tage en snak med kæresten om så søsteren bliver tøsesur jamen hvad så det er jo dig han bor med og elsker...

for det kan da ikke passe du ikke må komme med ind

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

ja vi er enige. Men jeg ville også ønske at min mand bare ville sige det direkte til dem, istedet for at lade dem snakke og så gøre noget andet end det de siger. for det putter jo mig i en vaskelig situation, når det er mig de siger til at vi skal sørge for at gå ud og feste. Jeg er altid nødt til at være den onde der siger fra og dermed tror de at det er mig der holder ham fra det sjove.

Så selvom vi er enige, så er vi alligevel låst - ligesom jer

ja det er bare så surt at være fast låst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.