Et par men kun en er inviteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

aarhusmor

De 2 piger du har, er det hans børn?

Hvis ikke og hvis han ikke har nogen, kan det være at hans familie synes han har taget for meget ansvar og ikke når at nyde hans ungdom.

Nogen familier tror de skal beskytte deres "voksne drenge" mod livets alvor, istedet for at støtte dem der hvor de er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

De 2 piger du har, er det hans børn?

Hvis ikke og hvis han ikke har nogen, kan det være at hans familie synes han har taget for meget ansvar og ikke når at nyde hans ungdom.

Nogen familier tror de skal beskytte deres "voksne drenge" mod livets alvor, istedet for at støtte dem der hvor de er

Det er mine børn og han har ikke nogle og beder ikke om han skal tage mine børn bare acceptere de er her og en del af mig

Anmeld

31. oktober 2011

Sof

Den avr ikke gået herhjemme, men det ville heller aldrig ske. Manden og jeg havde kendt hinanden i lidt over 1 måned da jeg blev inviteret med til hans søsters 18 års fødselsdag og mormors 60 års.

Han holdte jul med min familie og der havde vi været sammen i knap  4 måneder.

Alle vidste det var seriøst og vi blev derfor anset som par fra starten  

Jeg forstår ikke hvorfor man til familiesammenkomster skal splittes. Men tager jeg med min søster i byen, så kan det sagtens være bare mig og hende, men hende og manden kan så også snildt smutte i byen uden mig  

Jeg var hjemme og høre efter vores datter til min søsters 31 års fødselsdag. Jeg var alligevel gravid, træt og synes ikke det avr så sjovt igen når det var druk fest og jeg ikke kunne drikke, så jeg var dernede i et par timer i starten og så overtog manden og klarede resten af natten... Eller noget af den i hvert fald  

Jeg var blevet sur og skuffet hvis det var anderledes og må indrømme at hvis din kæreste var min, så havde jeg bedt ham fatte de koralrøde han har mellem benene og sige fra en gang for alle! 

Anmeld

31. oktober 2011

N&J

Anonym skriver:

Ja jeg syntes det virker lidt underligt.

Men sagen er den at jeg nu har været sammen med min kæreste over 1 år og har nærmest boet sammen de sidste 7 måneder.

Nu er han så blevet inviteret ud og spise af sin søster til hendes fødselsdag med uden mig eller børn

Det er ikke første gang han bliver inviteret med ud og lave sjove ting med hans familie uden vi andre bliver, og skal lige siges at vi kender familien rigtig godt.

Hvad ville i mene om det vis det var jeres kæreste/mand der kun blev spurgt (nærmest tvunget) til sådan en dag.?

Der bliver også forlangt at han sover hjemme hos de dage selv om vi kun bor 20 minutter fra dem

Jeg bliver bare lidt ærgelig over sådan noget da jeg mener at når man er et par så er det ikke kun er der skal inviteres

Øhmmm.. vi har (mig og min lillebror) aldrig inviteret min søsters mand med til noget (de er gift - ved at blive skilt og har et barn), men det er ikke sådan at han ikke måtte komme med, men vi laver/lavede mange ting sammen og ja, det vil vi gerne blive ved med.. men derfor er han da stadig med til andre ting, men jeg forstår ikke hvorfor han skal sove hjemme.. 

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Den avr ikke gået herhjemme, men det ville heller aldrig ske. Manden og jeg havde kendt hinanden i lidt over 1 måned da jeg blev inviteret med til hans søsters 18 års fødselsdag og mormors 60 års.

Han holdte jul med min familie og der havde vi været sammen i knap  4 måneder.

Alle vidste det var seriøst og vi blev derfor anset som par fra starten  

Jeg forstår ikke hvorfor man til familiesammenkomster skal splittes. Men tager jeg med min søster i byen, så kan det sagtens være bare mig og hende, men hende og manden kan så også snildt smutte i byen uden mig  

Jeg var hjemme og høre efter vores datter til min søsters 31 års fødselsdag. Jeg var alligevel gravid, træt og synes ikke det avr så sjovt igen når det var druk fest og jeg ikke kunne drikke, så jeg var dernede i et par timer i starten og så overtog manden og klarede resten af natten... Eller noget af den i hvert fald  

Jeg var blevet sur og skuffet hvis det var anderledes og må indrømme at hvis din kæreste var min, så havde jeg bedt ham fatte de koralrøde han har mellem benene og sige fra en gang for alle! 

Vi kan også godt tage ud men en ven/søster uden den anden er med men når det er til fødslsdage eller ligene syntes jeg man er sammen..

Julen sidste år holdte vi hver for sig og nytår hos hans familie og i år holder vi også jul hver for sig for han VIL være sammen med sin familie..

Anmeld

31. oktober 2011

Sof

Anonym skriver:

Vi kan også godt tage ud men en ven/søster uden den anden er med men når det er til fødslsdage eller ligene syntes jeg man er sammen..

Julen sidste år holdte vi hver for sig og nytår hos hans familie og i år holder vi også jul hver for sig for han VIL være sammen med sin familie..

Hvor gammel er han?

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Øhmmm.. vi har (mig og min lillebror) aldrig inviteret min søsters mand med til noget (de er gift - ved at blive skilt og har et barn), men det er ikke sådan at han ikke måtte komme med, men vi laver/lavede mange ting sammen og ja, det vil vi gerne blive ved med.. men derfor er han da stadig med til andre ting, men jeg forstår ikke hvorfor han skal sove hjemme.. 

Synter også der skal være plads til at være alene med søskende men hver gang er det kun ham der skal med..

Og hvergang sidder de næste gang jeg kommer der hjem og fortæller hvor god mad de fik og hvor meget de hyggede sig der hvor de tog hen efter og syntes jeg godt jeg kunne undvære

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Hvor gammel er han?

I starten af 20erne

Anmeld

31. oktober 2011

Sof

Anonym skriver:

I starten af 20erne

Så tror jeg meget kraftigt du skal overveje om det er endnu et barn du har fundet, eller en mand.

Ikke får at lyde kold og kynisk, men hvis han ikke kan stå ved sin mening over for sin far, så ændrer det sig ikke og så er det op til dig om du vil leve med at dig og dine børn bliver valgt fra eller om du vil finde dig en rigtig mand i stedet. 

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Så tror jeg meget kraftigt du skal overveje om det er endnu et barn du har fundet, eller en mand.

Ikke får at lyde kold og kynisk, men hvis han ikke kan stå ved sin mening over for sin far, så ændrer det sig ikke og så er det op til dig om du vil leve med at dig og dine børn bliver valgt fra eller om du vil finde dig en rigtig mand i stedet. 

Her hjemme og ude opføre han sig som en mand men lige så snart han er sammen med sin familie eller snakker/skriver med dem er det som en forkælet dreng på 14 år der intet kan selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.