Et par men kun en er inviteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Tror nu nok min kæreste havde ringet og spurgt hvorfor jeg ikke skulle med for vi er altså et par og et par går sammen og især når det er fødselsdage familie... jeg syntes det er mærkeligt og især det med han også skal sove der

Ja for det meste er det hans søster der beder ham om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Jeg ville være rigtig irriteret, ked og sur, ville bede min kæreste træde i karakter.

det er selvfølgelig ok at ses med familien alene men alle burde blie inviteret tilfødselsdag og sådan. Synes det er din kæreste der må sige fra.

Det kan han desværre ikke uden at det er mig der får besked på at jeg skal give ham lov at få en fridag

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Benjamin03012011 skriver:

Som en anden skrev, hvis det kun er ham og hans søster synes jeg det er iorden. Det kunne jeg også selv finde på.

Men hvis det er sådan noget fødselsdag for hele familien, vil jeg da mene det er alle man invitere med.

Min fars familie gør det samme, så derfor er jeg begyndt at sige nej til at komme.

Det er for familien

Anmeld

31. oktober 2011

Kvist

Anonym skriver:

Ja jeg syntes det virker lidt underligt.

Men sagen er den at jeg nu har været sammen med min kæreste over 1 år og har nærmest boet sammen de sidste 7 måneder.

Nu er han så blevet inviteret ud og spise af sin søster til hendes fødselsdag med uden mig eller børn

Det er ikke første gang han bliver inviteret med ud og lave sjove ting med hans familie uden vi andre bliver, og skal lige siges at vi kender familien rigtig godt.

Hvad ville i mene om det vis det var jeres kæreste/mand der kun blev spurgt (nærmest tvunget) til sådan en dag.?

Der bliver også forlangt at han sover hjemme hos de dage selv om vi kun bor 20 minutter fra dem

Jeg bliver bare lidt ærgelig over sådan noget da jeg mener at når man er et par så er det ikke kun er der skal inviteres

Jeg stod i samme situation da jeg havde været sammen med min kæreste et års tid og havde boet med ham næsten lige så længe.. Min kusine inviterede til bryllup, kun mig uden ham.. Jeg meldte afbud, sys simpelthen det var for underligt..

Anmeld

31. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Ja jeg syntes det virker lidt underligt.

Men sagen er den at jeg nu har været sammen med min kæreste over 1 år og har nærmest boet sammen de sidste 7 måneder.

Nu er han så blevet inviteret ud og spise af sin søster til hendes fødselsdag med uden mig eller børn

Det er ikke første gang han bliver inviteret med ud og lave sjove ting med hans familie uden vi andre bliver, og skal lige siges at vi kender familien rigtig godt.

Hvad ville i mene om det vis det var jeres kæreste/mand der kun blev spurgt (nærmest tvunget) til sådan en dag.?

Der bliver også forlangt at han sover hjemme hos de dage selv om vi kun bor 20 minutter fra dem

Jeg bliver bare lidt ærgelig over sådan noget da jeg mener at når man er et par så er det ikke kun er der skal inviteres

Selvom man er par er man stadigvæk enkelt individ. Til vores barnedåb invitere vi også kun fætteren og absolut ikke hans kæreste! Jeg synes egentlig det er fint nok man laver ting uden hinanden jeg går da også i bio mm med min mor uden min kæreste

Anmeld

31. oktober 2011

aarhusmor

Jeg kunne godt forestille mig sådan noget ské i min mands familie, da de mener at man skal feste hele tiden og at det ikke er sjovt at være sammen til fest.

Men fra vores side har vi fra starten meldt ud at vi ikke gad gå til noget hver for sig og at vi i det hele taget ikke var så meget for at feste.

Når engang i mellem min mand er ude og rejse i forbindelse med jobbet eller til julefrokost i firmaet, så klapper hans mor i hænderne. Hvor er det godt han har det lidt sjovt også.

Fest er det eneste saliggørende for den familie!

Og vi er mildest talt trætte af at høre på det. Vi skal jo ikke leve deres liv.

Heldigvis tænker manden det samme og i vores tilfælde lader han dem bare ævle, uden at gøre mere ved det.

Men I er jo bundet i en låst situation, i og med han er inviteret og jeg synes din mand skal træde i karakter og sige at han ikke har lyst uden dig. Og siger hans familie så noget til det, jamen så må de jo brøle. I skal jo leve jeres eget liv og ikke deres

Anmeld

31. oktober 2011

B&J

Anonym skriver:

Ja for det meste er det hans søster der beder ham om det

jamen hvad syntes han om det???

Anmeld

31. oktober 2011

Vivian87

Anonym skriver:

Det kan han desværre ikke uden at det er mig der får besked på at jeg skal give ham lov at få en fridag

Det kan han da! Så må han jo forklare dem at det ikke handler om at du ikke vil "give han fri" men at han ikke bryder sig om at du aldrig er inviteret med. Hvis han lader dig tage skylden så er han i mine øjne ikke en skid bedre end sin familie! 

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen hvad syntes han om det???

Til mig når vi snakker om det siger han at det ikke er noget de bestemmer men alligevel kan/vil han ikke sige fra da søster så bliver mopset og så kommer far indover og bliver sur

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Vivian87 skriver:

Det kan han da! Så må han jo forklare dem at det ikke handler om at du ikke vil "give han fri" men at han ikke bryder sig om at du aldrig er inviteret med. Hvis han lader dig tage skylden så er han i mine øjne ikke en skid bedre end sin familie! 

Han kan/vil/tør ikke sige sin far imod han har altid været fars dreng og siger derfor bare jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.