Et par men kun en er inviteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Vivian87

Anonym skriver:

Kan godt være det er der problemet ligger men kommer kun frem når søster beder om noget

Det er meget muligt, men han vælger jo at føje hende når hun beder om det... Man er ikke herre over hvad andre ønsker af een, men man er herre over hvordan man selv vælger at reagere. Og hvis han alligevel bare føjer hende hvorfor skulle hun så ændre sin indstilling til tingene? Ansvaret synes jeg ligger hos ham, og det er derfor en snak du må have med ham - ikke et ansvar du/i kan lægge over på familien. Og som en anden så siger; hvis ikke han er villig til at tage det ansvar så må du gøre op med dig selv om du kan leve med hans valg eller ej. Jeg håber i hvert fald at han tager sig sammen og står ved sig selv og jeres status som par 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Gaia

Jeg ville forvente af min kæreste at han ringede og hørte hvorfor, hvia jeg ikke blev inviteret. Er ret sikker på at min kæreste ikke ville tagE med hvis ikke også jeg var inviteret. Man inviterer da " familien" og ikke kun dele af den. Synes din kæreste bør træde i karakter og aige at du f...også skal med ellers kommer han heller ikke. Det skylder han dig! Man er der or hinanden i et forhold og selvf. Kan man godt tage afsted selv hvis det er et valg man selv har taget, men at en ikke bliver inviteret..det er sku mærkeligt og i mine øjne virker det til at søs vil skabe splid mellem jer. Du bliver ked og skuffet og kæresten er en lus mellem to negle. Det ville jeg ikke inde mig i og min kæreste ville sige fra. Så bed din kæreste træde i karakter, som en tidligere har skrevet herinde. Kram  

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Ja okey, det virker mærkeligt, det er heller ikke sådan at han ikke må komme med i vores familie, og han bliver stadig inviteret ud og spise, hvad med hans forældre, hvordan opfører de sig overfor sig og dine børn??

Jeg tror jeg havde sagt noget til søsteren, at jeg godt kunne forstå at de gerne ville lave noget bare som søskende, men at jeg indimellem gerne ville med fordi det jo kunne være rigtig hyggeligt, så er det hende der er led hvis hun ikke invitere dig med, og ikke dig, hvis du "tvinger" (i hendes øjne) din kæreste til at inkludere dig eller stå imod sin søsters ønsker.. 

De plejer at være rigtig søde ved både mig og mine børn

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

NNM skriver:

har i prøvet at spørge dem hvorfor det kun er ham der bliver inviteret?

det lyder da hvertfald kun underligt at det kun er ham når i har været sammen så længe. kunne ha forstået det hvis i kun havde været sammen i et par måneder men når i har været sammen i over et 1 så forstår jeg det godt nok ikke.

Nej for jeg spurgte ham om hvorfor det kunne være sådan men han sagde at det ikke var noget jeg skulle begynde at spøger dem ind til

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

Nej for jeg spurgte ham om hvorfor det kunne være sådan men han sagde at det ikke var noget jeg skulle begynde at spøger dem ind til

når okay. håber da det ændre sig på et tidspunkt.

Anmeld

31. oktober 2011

Sof

Vivian87 skriver:

Det har du helt ret i, men så er det også misvisende at sige at det får hun aldrig pillet af ham  

Ja, det kunne jeg godt se da du skrev, så det var også derfor jeg skrev det samme til hende som jeg skrev til dig med ultimatummet, for det var det jeg mente.

Der er gået en del ammehjerne i det, så jeg er ikke så fantastisk til at formulere mig for tiden  

Anmeld

31. oktober 2011

Nille-pigen

Anonym skriver:

Ja jeg syntes det virker lidt underligt.

Men sagen er den at jeg nu har været sammen med min kæreste over 1 år og har nærmest boet sammen de sidste 7 måneder.

Nu er han så blevet inviteret ud og spise af sin søster til hendes fødselsdag med uden mig eller børn

Det er ikke første gang han bliver inviteret med ud og lave sjove ting med hans familie uden vi andre bliver, og skal lige siges at vi kender familien rigtig godt.

Hvad ville i mene om det vis det var jeres kæreste/mand der kun blev spurgt (nærmest tvunget) til sådan en dag.?

Der bliver også forlangt at han sover hjemme hos de dage selv om vi kun bor 20 minutter fra dem

Jeg bliver bare lidt ærgelig over sådan noget da jeg mener at når man er et par så er det ikke kun er der skal inviteres

jeg tror jeg ville tage det op... 

ved da at både min mand og jeg ville stille stort spørgsmålstegn hvis den ene ikke blev inviteret til noget familierelateret mens den anden gjorde... og vi ville også takke pænt nej til at komme, hvis den anden ikke også var velkommen... 

synes det virker yderst uhøfligt ikke at invitere dig og børnene også... 

Anmeld

31. oktober 2011

Vivian87

Sof skriver:

Ja, det kunne jeg godt se da du skrev, så det var også derfor jeg skrev det samme til hende som jeg skrev til dig med ultimatummet, for det var det jeg mente.

Der er gået en del ammehjerne i det, så jeg er ikke så fantastisk til at formulere mig for tiden  

Det kender jeg ALT for godt 

Anmeld

31. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja jeg syntes det virker lidt underligt.

Men sagen er den at jeg nu har været sammen med min kæreste over 1 år og har nærmest boet sammen de sidste 7 måneder.

Nu er han så blevet inviteret ud og spise af sin søster til hendes fødselsdag med uden mig eller børn

Det er ikke første gang han bliver inviteret med ud og lave sjove ting med hans familie uden vi andre bliver, og skal lige siges at vi kender familien rigtig godt.

Hvad ville i mene om det vis det var jeres kæreste/mand der kun blev spurgt (nærmest tvunget) til sådan en dag.?

Der bliver også forlangt at han sover hjemme hos de dage selv om vi kun bor 20 minutter fra dem

Jeg bliver bare lidt ærgelig over sådan noget da jeg mener at når man er et par så er det ikke kun er der skal inviteres

Jeg er fuldstændigt enig med dig...mere er der ikke til det

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. oktober 2011

B&J

Anonym skriver:

Har bare en fornemmelse af at hun prøver at skubbe os væk og få han hjem igen så hun kan havde  ham alene hver dag

Og er ved at når til den punkt hvor jeg siger stop over for ham fordi han ikke kan sige fra over for hende

Elsker ham men er helt færdig lige nu og føler det hele ville være bedre alene med mine børn

du har helt ret og jeg er super ked af at det skal være sådan men øv øv håber du klare dig og dine børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.