Et par men kun en er inviteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.757 visninger
79 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg syntes det virker lidt underligt.

Men sagen er den at jeg nu har været sammen med min kæreste over 1 år og har nærmest boet sammen de sidste 7 måneder.

Nu er han så blevet inviteret ud og spise af sin søster til hendes fødselsdag med uden mig eller børn

Det er ikke første gang han bliver inviteret med ud og lave sjove ting med hans familie uden vi andre bliver, og skal lige siges at vi kender familien rigtig godt.

Hvad ville i mene om det vis det var jeres kæreste/mand der kun blev spurgt (nærmest tvunget) til sådan en dag.?

Der bliver også forlangt at han sover hjemme hos de dage selv om vi kun bor 20 minutter fra dem

Jeg bliver bare lidt ærgelig over sådan noget da jeg mener at når man er et par så er det ikke kun er der skal inviteres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Mi

Altså hvis der er sådan noget med at de to bare skal ud og spise alene, så syntes jeg at det er ok. Jeg kunne også finde på at invitere min søster ud at spise på min fødselsdag, uden at invitere hendes mand og børn. Men hvis det er noget med hele familien, men uden jer, så ville jeg nok også undre mig.

Men din kæreste bliver jo ikke tvunget til noget, og da slet ikke til at sove dernede  Han er vel voksen, og kan sige nej

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

Det er da for underligt!
Når i har været sammen så længe vil jeg da også mene det mest naturlige er at i begge bliver inviteret...

Og så synes jeg det er virkelig underligt at han bliver "tvunget" til at sove hos dem..... det er vel noget han selv bestemmer hvis han er en voksen mand?

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym

Anonym skriver:

Ja jeg syntes det virker lidt underligt.

Men sagen er den at jeg nu har været sammen med min kæreste over 1 år og har nærmest boet sammen de sidste 7 måneder.

Nu er han så blevet inviteret ud og spise af sin søster til hendes fødselsdag med uden mig eller børn

Det er ikke første gang han bliver inviteret med ud og lave sjove ting med hans familie uden vi andre bliver, og skal lige siges at vi kender familien rigtig godt.

Hvad ville i mene om det vis det var jeres kæreste/mand der kun blev spurgt (nærmest tvunget) til sådan en dag.?

Der bliver også forlangt at han sover hjemme hos de dage selv om vi kun bor 20 minutter fra dem

Jeg bliver bare lidt ærgelig over sådan noget da jeg mener at når man er et par så er det ikke kun er der skal inviteres

Det har jeg også prøvet. Men helt ærligt...så synes jeg det var fedt at slippe for lat det familie tamtam...

Nu har vi været sammen i over 10 år og jeg kan rigtig godt lide hans familie og er rigtig glad for at være sammen med dem. Så nu er jeg næsten altid med, men nogengange sender jeg manden afsted alene. Så kan hans mor og far og søster sidde og hygge sig sammen og snakke om gamle dage.

Jeg nyder også selv at have en dag med min mor uden børn og mand.

Anmeld

31. oktober 2011

B&J

Tror nu nok min kæreste havde ringet og spurgt hvorfor jeg ikke skulle med for vi er altså et par og et par går sammen og især når det er fødselsdage familie... jeg syntes det er mærkeligt og især det med han også skal sove der

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Altså hvis der er sådan noget med at de to bare skal ud og spise alene, så syntes jeg at det er ok. Jeg kunne også finde på at invitere min søster ud at spise på min fødselsdag, uden at invitere hendes mand og børn. Men hvis det er noget med hele familien, men uden jer, så ville jeg nok også undre mig.

Men din kæreste bliver jo ikke tvunget til noget, og da slet ikke til at sove dernede  Han er vel voksen, og kan sige nej

Det er desværre ikke bare dem men med deres familie

Jo det er nærmest på tvang for vis han siger nej til at tage med alene eller til at sove der hjemme bliver hans søster mopset og så begynder hans far at blande sig..

Så bliver jeg blandet ind i det og får afvide at jeg skal give ham lov til at holde en fridag

Sådan var det sidst han spurgte om hvorfor vi andre ikke måtte tage med..

Skal så siges at han aldrig er tvunget til at være sammen med os og hver weekend går ud og dyrker sin hobby.

Føler lidt at hans søster forsøger at skubbe os fra hinanden

Anmeld

31. oktober 2011

lio

Jeg ville være rigtig irriteret, ked og sur, ville bede min kæreste træde i karakter.

det er selvfølgelig ok at ses med familien alene men alle burde blie inviteret tilfødselsdag og sådan. Synes det er din kæreste der må sige fra.

Anmeld

31. oktober 2011

Benjamins'mor

Som en anden skrev, hvis det kun er ham og hans søster synes jeg det er iorden. Det kunne jeg også selv finde på.

Men hvis det er sådan noget fødselsdag for hele familien, vil jeg da mene det er alle man invitere med.

Min fars familie gør det samme, så derfor er jeg begyndt at sige nej til at komme.

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Det er da for underligt!
Når i har været sammen så længe vil jeg da også mene det mest naturlige er at i begge bliver inviteret...

Og så synes jeg det er virkelig underligt at han bliver "tvunget" til at sove hos dem..... det er vel noget han selv bestemmer hvis han er en voksen mand?

Dejligt at jeg ikke er alene om at havde den holdning.

Kan de desværre da de skal køre ham hjem og vil de ikke når det kommer

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det har jeg også prøvet. Men helt ærligt...så synes jeg det var fedt at slippe for lat det familie tamtam...

Nu har vi været sammen i over 10 år og jeg kan rigtig godt lide hans familie og er rigtig glad for at være sammen med dem. Så nu er jeg næsten altid med, men nogengange sender jeg manden afsted alene. Så kan hans mor og far og søster sidde og hygge sig sammen og snakke om gamle dage.

Jeg nyder også selv at have en dag med min mor uden børn og mand.

Kan også godt se det dejlige ved at de bare er dem men det er hvergang de skal noget og vi bliver aldrig spurgt syntes bare det er underligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.