Hvad er I bange for/Hvad er jere største frygt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

grinny

Lige som Frk. Lotusblomst er jeg bange for mørke fordi jeg ikke ved om der er nogen der gemmer sig.

Jeg er bange for at der kommer nogen om natten og bryder ind og skader os/slår os ihjel

Jeg er bange for døden

Jeg er bange for at være alene om aftenen 

Generelt har jeg bare angst og det er et helvede at leve med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Becks

LunaLykke skriver:

Man er også stolt bagefter hvis man kan overskride sådan en grænse Jeg er jo mega højdeskræk, men da jeg var i Paris for 2 år siden, var jeg oppe på 2. repo i eiffeltårnet. Stod med ansigtet ind mod væggen i elevatoren på vej op, og jeg rystede over hele kroppen da jeg trådte ud. Men så kom en ældre (dansk) mand over og tog mig i hånden og med ud til kanten. Og jeg var bare pavestolt

EJ HVOR GODT!!! Og hvor sødt af den ældre mand

Anmeld

27. oktober 2011

Isabella_mor

Frk-Lotusblomst skriver:

SLET IKKE!..
Det er en mega underlig følelse/angst når man står i det. Og tænker. Hvad fanden jeg vil slet ikke hoppe, hvorfor er jeg så bange for at jeg måske vil?.

total true

Anmeld

27. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

grinny skriver:

Lige som Frk. Lotusblomst er jeg bange for mørke fordi jeg ikke ved om der er nogen der gemmer sig.

Jeg er bange for at der kommer nogen om natten og bryder ind og skader os/slår os ihjel

Jeg er bange for døden

Jeg er bange for at være alene om aftenen 

Generelt har jeg bare angst og det er et helvede at leve med!

SAme here.. Min kun når det er mørkt.. ikke hvis vi tager os en middagslur.

Anmeld

27. oktober 2011

Louisiana

Jeg har også aragnofobi. Jeg kan ikke engang klare døde edderkopper

Og så har jeg en fobi for visse gamle ting, ofte fra slutningen af 1800-tallet og starten af 1900-tallet. De ting jeg mindst kan udholde at være i nærheden af (eller bare tænke på) fra den periode, er barnevogne, briller og sorte kjoler med fuld hals. Det lyder underligt, jeg ved det (), og det er kun ganske få mennesker omkring mig, der ved det. Men jeg kan ikke udstå de ting  

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

Min størte frygt er at min mand og jeg dør begge to, og børnene står alene tilbage  Men altså ikke sådan noget jeg tænker over til hverdag.

Anmeld

27. oktober 2011

sne190810

Jeg er bange for der er noget under min sofa/seng. Faktisk bare generelt ting, hvor der kan ligge noget under ..

Hænger nok sammen med min fobi for slanger.
Er bange for at der ligger en hel slangerede under, og en af dem så liige hakker ud og bider mig.

Jeg har før haft min seng direkte på gulvet, og det hjalp en del. Men sover bare ikke særlig godt sådan. Men tager mig dagligt i at speed jumpe over i sofaen/sengen (især sengen om aftenen, og det er mørkt)

Og slanger .. ja, vil ikke engang skrive om dem. Tror dybt seriøst jeg ville falde om med hjertestop af skræk og rædsel, hvis jeg en dag lige pludselig står foran. Bare en alm legetøjs/stofslange er ikke sjovt

Anmeld

27. oktober 2011

grinny

Frk-Lotusblomst skriver:

SAme here.. Min kun når det er mørkt.. ikke hvis vi tager os en middagslur.

Sådan er det også her. Kan også godt sove om natten hvis jeg falder i søvn før min kæreste

Anmeld

27. oktober 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Edderkopper - i min verden eksisterer de ikke, for hvis de gjorde ville jeg leve i konstant frygt for dem

Hunde - jeg kan slet ikke være i nærheden af dem og går totalt i panik, hvis en hund kommer min vej

Anmeld

27. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg kan IKKE overhovedet på nogen måde være alene hjemme om aftenen eller natten, hvis jeg skal være alene hjemme bare 1 time mens der er mørkt udenfor kan jeg begynde at græde. En RIGTIGT træls ting..

Og så frygter jeg hele tiden der er nogen der vil bryde ind om natten og gøre min søn fortræd, så nu sover han for det meste inde ved mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.