Hvad er I bange for/Hvad er jere største frygt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.273 visninger
91 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

lycly

Inspireret af Fristet i aften hvor 2 af dem skal se dereas frygt i øjnene, så blev jeg nysgerrig og ville høre hvad JERES største frygt er?

Jeg har flere fobier og skrække på meget højt plan:

Araknofobi (frygt for edderkopper). Jeg kan slet slet ikke tåle synet af en edderkop. 

Klaustrofobi. Jeg har en sygelig angst for små rum og steder med meget lidt plads. Dette gælder også fx i menneskemængder hvor man står klemt og jeg ikke kan bevæge mig. Så panikker jeg og bliver VIRKELIG bange. Og jeg kan også blive utilpas ved at se film med folk der befinder sig i små rum.

Derudover er jeg sygeligt højdeskræk og har en kæmpe frygt for at falde ned af en trappe.

Det var mine værste fobier og skrække. Hvad er jeres ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Laulund87

Jeg har agorafobi; fobi for store åbne pladser.. Det hænger sammen med min socialfobi.

Så det værste for mig ville være en stor åben plads med mange mennesker og mig i centrum

Anmeld

27. oktober 2011

1012lmp

Sjovt kæresten og jeg snakkede lige om det...

det eneste jeg har frygt for er edderkopper... jeg kan slet slet ikke have med dem at gøre.. det er blevet bedre de sidste par år men skulle satme ikke have nogen til at kravle på mig...

men tror også det er den eneste frygt jeg har!

Alt andet ville jeg godt kunne gøre hvis det var nødvendigt... dog heller ikke sådan noget med at klippe mit hår af men det er mere princip og ikke frygt..

Anmeld

27. oktober 2011

lycly

Laulund87 skriver:

Jeg har agorafobi; fobi for store åbne pladser.. Det hænger sammen med min socialfobi.

Så det værste for mig ville være en stor åben plads med mange mennesker og mig i centrum

Puha nej det lyder da som den ultimative frygt for dig. Men forstår ikke helt det med "åbne pladser"? Er det fx en fodboldbane, Rådhuspladsen, eller?

Anmeld

27. oktober 2011

bøgelund

LunaLykke skriver:

Inspireret af Fristet i aften hvor 2 af dem skal se dereas frygt i øjnene, så blev jeg nysgerrig og ville høre hvad JERES største frygt er?

Jeg har flere fobier og skrække på meget højt plan:

Araknofobi (frygt for edderkopper). Jeg kan slet slet ikke tåle synet af en edderkop. 

Klaustrofobi. Jeg har en sygelig angst for små rum og steder med meget lidt plads. Dette gælder også fx i menneskemængder hvor man står klemt og jeg ikke kan bevæge mig. Så panikker jeg og bliver VIRKELIG bange. Og jeg kan også blive utilpas ved at se film med folk der befinder sig i små rum.

Derudover er jeg sygeligt højdeskræk og har en kæmpe frygt for at falde ned af en trappe.

Det var mine værste fobier og skrække. Hvad er jeres ?

jeg er sygt, som i sindsyg sygt bange for alle former for fugle.. jeg kan slet ikke være i nærheden af dem...  

snegle 

mus og rotter 

frøer.. 

græshopper 

faktisk alle dyr, bortset fra hunde og katte... 

Anmeld

27. oktober 2011

lycly

bøgelund skriver:

jeg er sygt, som i sindsyg sygt bange for alle former for fugle.. jeg kan slet ikke være i nærheden af dem...  

snegle 

mus og rotter 

frøer.. 

græshopper 

faktisk alle dyr, bortset fra hunde og katte... 

Jeg havde en veninde der var sygeligt bange for fugle, og vi havde engang en undulat der fløj rundt i lejligheden. Så kan nemt forestille mig hvordan du har det Men er det også sådan fugle i naturen ? 

Anmeld

27. oktober 2011

Laulund87

LunaLykke skriver:

Puha nej det lyder da som den ultimative frygt for dig. Men forstår ikke helt det med "åbne pladser"? Er det fx en fodboldbane, Rådhuspladsen, eller?

Ja præcis.. Hvis jeg skal krydse rådhuspladsen f.eks, går jeg ikke tværs over.. Men sådan ude i siden.

Anmeld

27. oktober 2011

Stjernestoev

Jeg er bange for at sove alene, og jeg har gjort det 3 gange i mit liv. Det er så flovt at sige!

Anmeld

27. oktober 2011

heaven

HVEPSE/BIER!!!!! uga, jeg er SÅ bange for dem altså, de er noget djævelen har skabt!!!

Jannie

Anmeld

27. oktober 2011

lycly

Laulund87 skriver:

Ja præcis.. Hvis jeg skal krydse rådhuspladsen f.eks, går jeg ikke tværs over.. Men sådan ude i siden.

Ah okay , så er jeg med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.