Jeg er bange for edderkopper!!!! Jeg KAN bare ikke have dem - store som små. Men det er blevet bedre efter jeg for 4,5 år siden flyttede i hus. Vi har så mange...
Jeg er højdeskræk. Faldt udover en klippe kant på Bornholm da jeg var 4½ år gammel, hvilket kunne have slået mig ihjel, så jeg er bange for at falde ud over kanter. Var engang på prædikestolen (Stavanger i Norge) hvor dér er 600 meter ned fra - folk de sad fanmer med benene ud over kanten, børn løb rundt og legede - og jeg var ved at skide i bukser af skræk. Måtte lægge mig på maven, fordi jeg var bange for at falde ud over kanten
Tossede nordmænd og tossede dansker!
Jeg har lidt vandskræk. Bryder mig ikke om havet - går aldrig længere ud end til navlen
Jeg går faktisk helst ikke ud i det..
Panisk for at skulle møde en haj, dog ikke i middelhavet eller sårn. Men snorklede i det røde hav engang. Vi var ude på vandet i en båd, langt væk fra land. Der var et koralrev vi skulle se. Vi hoppede i vandet, og jeg svømmede bagerst. Da vi svømmede henover koralrevet var jeg ikke bange, men pludselig stoppede det og vandet blev sort og koldt, og jeg kunne bare mærke en haj i ryggen af mig (der var ingen, det vidste jeg godt der ikke var, men fuck hvor blev jeg bange). gik helt i panik, og smadrede en masse koraller med mine svømmefødder på vej tilbage til båden 
Jeg er lidt mørkeræd. Hvis min mand ikke er hjemme om natten, lader jeg noget lys stå tændt 
Og jeg kunne ikke drømme om at se en gyserfilm. Aldrig i livet!!!
Og noget jeg virkelig kan panikke over - at blive låst inde på et toilet
eller at en elevator går i stå mellem etager 

sidstnævnte har jeg heldigvis aldrig prøvet. Totalt fjollet, for man kan jo ikke dø af at skulle tilbringe lidt ekstra tid på et toilet eller i en elevator
Anmeld