Hvad er I bange for/Hvad er jere største frygt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

lycly

132319 skriver:

Hajer!

Når jeg sidder her i min lune stue, ved jeg godt at det er fuldstændig fjollet men jeg er panisk angst for at gå ud på åbent vand. Hvad enten det er i en sø eller i havet (Sidstnævnte er dog værst)

Det er ikke vandet jeg er bange for men risikoen for at møde en haj! Risikoen er minimal, det ved jeg men angsten sidder dybt i mig!

Det er sjovt at man kan være så bange for noget som er så urealistisk at det skulle ske. Men det er jo ikke noget man selv styrer, det ligger bare i en .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Laulund87

Stjernestoev skriver:

Ligesom tanken om Bilka i juletiden..
Eller en lang kø! Puha.....

Ja for pokker! Gør det i hvert fald ikke alene

Måske derfor jeg allerede er begyndt på julegaver så jeg slipper for det ræs i december

Anmeld

27. oktober 2011

Laulund87

132319 skriver:

Hajer!

Når jeg sidder her i min lune stue, ved jeg godt at det er fuldstændig fjollet men jeg er panisk angst for at gå ud på åbent vand. Hvad enten det er i en sø eller i havet (Sidstnævnte er dog værst)

Det er ikke vandet jeg er bange for men risikoen for at møde en haj! Risikoen er minimal, det ved jeg men angsten sidder dybt i mig!

Jeg har gået på en fobiskole og der var en pige der var panisk for hvide hajer. Hold kæft det var synd for hende, hun sad og rystede bare hun snakkede om det

Hn kunne pludselig se en haj i et butiksvindue.. Det var så indvaderede for hende at hun så syner

Anmeld

27. oktober 2011

lycly

Tutter skriver:

Edderkopper! (De er grunden til jeg flyttede fra min lejlighed med have)

Havet! Er bange for at bade i det

Frøer!

Gyserfilm! Ikke fordi de er uhyggelige, men min mor gav mig en meget dårlig oplevelse som teenager, som gør jeg ikke er så meget for at se dem.. Det gør mig ikke noget, med dem jeg så før oplevelsen med min mor!

Men lige om snart har en veninde og jeg aftalt, at vi skal se gyserfilm, kun hende og jeg, og jeg skal så sove hos hende! Skal ikke hjem i min lejlgihed derefter! Det bliver en grænse der skal overskrides, men jeg vil gerne

Man er også stolt bagefter hvis man kan overskride sådan en grænse Jeg er jo mega højdeskræk, men da jeg var i Paris for 2 år siden, var jeg oppe på 2. repo i eiffeltårnet. Stod med ansigtet ind mod væggen i elevatoren på vej op, og jeg rystede over hele kroppen da jeg trådte ud. Men så kom en ældre (dansk) mand over og tog mig i hånden og med ud til kanten. Og jeg var bare pavestolt

Anmeld

27. oktober 2011

132319

LunaLykke skriver:

Det er sjovt at man kan være så bange for noget som er så urealistisk at det skulle ske. Men det er jo ikke noget man selv styrer, det ligger bare i en .

Det er frygteligt!

For nogle år siden turde jeg heller ikke at gå ud i det dybe i svømmehallen. Tænk nu hvis der blev åbnet nogle sluser og der svømmede hajer ind

Det lyder simpelthen så åndsvag når jeg skriver det

Anmeld

27. oktober 2011

lycly

Laulund87 skriver:

Måske derfor jeg allerede er begyndt på julegaver så jeg slipper for det ræs i december

Smart  

Anmeld

27. oktober 2011

Laulund87

LunaLykke skriver:

Smart  

Ja ikke

Anmeld

27. oktober 2011

Stjernestoev

Laulund87 skriver:

Længe leve webshops

P.S svarer på brevet i morgen, da jeg kommer til en pc der!

P.P.S bruger man stadig ordet pc?

Anmeld

27. oktober 2011

lycly

132319 skriver:

Det er frygteligt!

For nogle år siden turde jeg heller ikke at gå ud i det dybe i svømmehallen. Tænk nu hvis der blev åbnet nogle sluser og der svømmede hajer ind

Det lyder simpelthen så åndsvag når jeg skriver det

Fobier er jo tit egentlig lidt åndssvage, men man kan bare ikke gøre for at man har det som man har . Så det er ikke noget man skal være flov over

Anmeld

27. oktober 2011

Laulund87

Stjernestoev skriver:

Længe leve webshops

P.S svarer på brevet i morgen, da jeg kommer til en pc der!

P.P.S bruger man stadig ordet pc?

ja

Det er helt ok og ja det tror jeg man gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.