Hvad er I bange for/Hvad er jere største frygt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Bange for højder

Social angst - kan ikke med mange mennesker i samme rum... og det kan være alt fra 4 til 20 mennesker der er for mange alt efter situationen...

seperationsangst - er bange for at være alene, og i perioder kan det også være blot at være i et andet rum end kæresten der er for meget...

bange for de edderkopper der ser ud til at dukke op ud af ingenting ved siden af mig...

og nu er min største skræk at der skal ske noget med min familie...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

132319

Laulund87 skriver:

Jeg har gået på en fobiskole og der var en pige der var panisk for hvide hajer. Hold kæft det var synd for hende, hun sad og rystede bare hun snakkede om det

Hn kunne pludselig se en haj i et butiksvindue.. Det var så indvaderede for hende at hun så syner

Sådan har jeg det ikke helt men førhen turde jeg end ikke at gå i svømmehallen

Jeg kan heller ikke se en film om hajer fx., så sidder jeg bare og ryster og har mareridt i lang tid efter

Anmeld

27. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg er sygeligt angst for at miste mine nærmeste især min kæreste. Vi ahr været en del igennem, overfald, arbejdsskade hvor han faldt ned fra et tag . Puuha, Hvis ahn er 5 min forsinket går jeg total i selvsving. Hvis jeg ringer til ham og han ikke tager telefonen. Hvis jeg bliver meget svimmel når vi ikke er sammen - Det var jeg da han faldt ned fra taget. Orh blvier helt ked nu. Puuha..Også bare i en simpel håndbold kamp. jeg sidder konstant på kanten af bænken og råber op når han falder. Selvom det bare er et målstunt.

Så er jeg ligesom Isabellamor mega bange for at miste fatningen i højder og hoppe ned. Eller ud foran et tog o.s.v o.s.v. - Det hænger nok sammen med tidligere ønsker om selvmord/selvdestruktivitet.

Jeg er meget angst for mørke. Eller ikke selve mørket, men hvad der kan ske i det. Voldtægter, overfald o.s.v ...

Angst fr havvand, og dybder på vand i det hele taget.. Har fornemmelsen af at der er en haj efter mig.. HAHA 

Og så er jeg angst for at vise svaghed.......

Anmeld

27. oktober 2011

Laulund87

132319 skriver:

Jeg kan heller ikke se en film om hajer fx., så sidder jeg bare og ryster og har mareridt i lang tid efter

De fobier er bare skrækkelige Måske du skulle have noget hjælp?

Den fobiskole jeg gik på i 8 uger, mod socialfobi, hjalp en del

Anmeld

27. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

isabellamor skriver:

edderkopper..

nogle fugle.. især bare dem der flyver rundt omkring en.. bla. mågerne i kbh.. når de flyver, men når de går nede på jorden er de ok..

jeg er bange for at dø... 

og så er jeg bange for at jeg kunne finde på at hope ud foran toget eller ud fra en høj bygning... når man står der. at jeg er bage for at tabe fatningen og ligepludselig finde mig selv ifærd med at hoppe.!! fucked..!! i know..

Du er IKKE ene...

Anmeld

27. oktober 2011

Isabella_mor

Frk-Lotusblomst skriver:

Du er IKKE ene...

haha så er jeg ikke helt alone.. eller helt insane.. vi er to

Anmeld

27. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

isabellamor skriver:

haha så er jeg ikke helt alone.. eller helt insane.. vi er to

SLET IKKE!..
Det er en mega underlig følelse/angst når man står i det. Og tænker. Hvad fanden jeg vil slet ikke hoppe, hvorfor er jeg så bange for at jeg måske vil?.

Anmeld

27. oktober 2011

Stjernestoev

132319 skriver:

Jeg har en veninde der har det på samme måde.

Og det værste var da vi var i svømmehal og nogle små drenge svømmede forbi, og snittede hendes ben. Hun gik helt i panik, for i chokket havde hun troet det var en haj.

Anmeld

27. oktober 2011

132319

Laulund87 skriver:

De fobier er bare skrækkelige Måske du skulle have noget hjælp?

Den fobiskole jeg gik på i 8 uger, mod socialfobi, hjalp en del

Hmm, jeg ved det ikke. Det er jo ikke noget der generer mig i hverdagen og jeg lader jo bare være med at gå i vandet

Men det lyder da som en rigtig god skole

Anmeld

27. oktober 2011

132319

Stjernestoev skriver:

Jeg har en veninde der har det på samme måde.

Og det værste var da vi var i svømmehal og nogle små drenge svømmede forbi, og snittede hendes ben. Hun gik helt i panik, for i chokket havde hun troet det var en haj.

Det er bare ikke rart at have det sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.