grinny skriver:
Jeg ser skygger i døren, mener jeg.. Men når jeg så kigger en ekstra gang er der ikke noget.. Og det væreste det er, at dem der bor over for os har sådan en lampe der tænder hvergang der går/flyver noger forbi og så skinner det ind igennem vinduet og laver skygger !
Nej der er nemlig ikke en skid.

Ud det har vores naboer også. Heldigvis ikke mod vores soveværelse. men ind i stuen.. Så det genere mig kun når jeg er alene hjemme om aftenen.

Ej du skal næsten høre en "sjov" historie, der faktisk ikke var sor sjov for mig..
Det var i marts måned. Min kæreste var gået i seng, kl. var omkring 00.15 om natten. Jeg sad ved spisebordet og læste lektier.
Lige pludselig går alt lyset i hele huset. Og lysene på gade slukkede også... Jeg skreg og tog hænderne op for ansigtet og panikkede helt vildt. Jeg gik mod gangen og skreg og råbte og græd efter min kæreste. HELDIGVIS hørte han mig, han fandt mig i gangen, siddende sammenkrøllet på gulvet op mod væggen med hænderne for øjnene, skrigende.. -Han havde lommelygte med...
FØJ, det var ubehageligt.
Derefter kunne jeg ikke læse mere og jeg ville med manden i seng. Jeg fik børstet tænder og skulle så låse hoveddøren. min kæreste går med, med lygten. Lige pludselig giver jeg et KÆMPE HVIN fra mig. Jah jeg blev simpelthen så forslrækket over at se lyset spejle sig + mit spejlbillede i vores glasdør. HAHAHAHHAHAHAH.. Lyset kom, vi gik i seng og lyset gik igen.æ Men kom 5 min efter. hhe..
FØJ en aften..
Anmeld