Hvad er I bange for/Hvad er jere største frygt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

grinny

Frk-Lotusblomst skriver:

PUUHA. eg falder aldrig i søvn før manden, så nogengange er det en kamp. Hver en lyd bliver analyseret.

Det lyder bare så meget som mig.. Kan slet ikke have alle de der lyde! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Dinna88

fejl

Anmeld

28. oktober 2011

Dinna88

Jeg er panisk bange for vand - hvorfor ved jeg ikke, da jeg ikke altid har været det. Jeg har aldrig lært at svømme ordentligt, og bare tanken om vand kan gøre mig panikken. Jeg har ingen problemer med at gå i bad, hverken med bruser eller i kar... Og jeg kan godt være i en svømmehal, men helst ved kanten - jeg kan overvinde det, når jeg f.eks. er i svømmehallen med min niece, fordi vi bare er i vandet, uden at lave noget.

Jeg gik engang på en bro ud over vand... Og pludselig gik det op for mig, at der var et brædde der sad løst og jeg panikkede totalt. Før jeg vidste af det stod tårerne ned ad kinder på mig, også selvom min bror og min kæreste stod lige ved mig. Det er meget, meget træls fordi jeg gerne vil fotografere under vand, men det sker bare aldrig. 

Og så har jeg vel en form for angst der har med det sociale at gøre. Men kan ikke rigtig forklare den..

Anmeld

28. oktober 2011

twinny

marius' mor skriver:

Jeg er sindsygt bange for hajer!! Jeg kan gå i panik i svømmehallen, hvis jeg kommer til at tænke på dem...

Derudover er jeg bange for at der sker mit barn noget.. Men det er nok en generel angst for de fleste mødre...

Men hvis jeg har marridt, handler det altid om at min søn dør eller at jeg bliver ædt af en haj i svømmenhallen.. ofte drømmer jeg at hajerne har et bassin der støder op til svømmebassinet også er der nogen, som lukker hajerne ud i svømmebassinet imens jeg er i...

Sådan har jeg det også...  troede jeg var den eneste med svømmehal...

Jeg er bange for alt hvad der flyver... lige fra sommerfugle til kæmpe fugle.. Jeg går helt i panik, hvis de kommer for tæt på...

Og total angst for folk rør ved mine ører..

Anmeld

28. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

grinny skriver:

Det lyder bare så meget som mig.. Kan slet ikke have alle de der lyde! 

Heller ikke jeg. og kommer man lige til at åbne øjnene i mærket er det som om man ser skygger. sær ser jeg ved hurtigt at åbne mine øjne en "skygge der står over mig" .. Hvilket der jo slet ikke gør.

Anmeld

28. oktober 2011

grinny

Frk-Lotusblomst skriver:

Heller ikke jeg. og kommer man lige til at åbne øjnene i mærket er det som om man ser skygger. sær ser jeg ved hurtigt at åbne mine øjne en "skygge der står over mig" .. Hvilket der jo slet ikke gør.

Jeg ser skygger i døren, mener jeg.. Men når jeg så kigger en ekstra gang er der ikke noget.. Og det væreste det er, at dem der bor over for os har sådan en lampe der tænder hvergang der går/flyver noger forbi og så skinner det ind igennem vinduet og laver skygger !

Anmeld

28. oktober 2011

Mor Christa

Jeg er sygt bange for hvepse og bier.. virkelig -  jeg går i panik og LØBER rundt hvis der kommer en forbi mig.. 
Så er jeg bange for at drunke.. Er ikke bange for at svømme osv, kan sagtens tage i svømmehallen, har sågar gåået til svømning, men har bare en angst for at når jeg nu engang skal herfra, at det så er fordi jeg drunker
Har en angst for at dø før jeg er 30...  

Anmeld

28. oktober 2011

merle2010

min værste frygt er at miste mine børn

men ellers er jeg bange for hvepse/bier, mørke, at være alene og edderkopper.. ad ad ad

Anmeld

28. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

grinny skriver:

Jeg ser skygger i døren, mener jeg.. Men når jeg så kigger en ekstra gang er der ikke noget.. Og det væreste det er, at dem der bor over for os har sådan en lampe der tænder hvergang der går/flyver noger forbi og så skinner det ind igennem vinduet og laver skygger !

Nej der er nemlig ikke en skid.
Ud det har vores naboer også. Heldigvis ikke mod vores soveværelse. men ind i stuen.. Så det genere mig kun når jeg er alene hjemme om aftenen.

Ej du skal næsten høre en "sjov" historie, der faktisk ikke var sor sjov for mig..

Det var i marts måned. Min kæreste var gået i seng, kl. var omkring 00.15 om natten. Jeg sad ved spisebordet og læste lektier.
Lige pludselig går alt lyset i hele huset. Og lysene på gade slukkede også... Jeg skreg og tog hænderne op for ansigtet og panikkede helt vildt. Jeg gik mod gangen og skreg og råbte og græd efter min kæreste. HELDIGVIS hørte han mig, han fandt mig i gangen, siddende sammenkrøllet på gulvet op mod væggen med hænderne for øjnene, skrigende.. -Han havde lommelygte med...
FØJ, det var ubehageligt.
Derefter kunne jeg ikke læse mere og jeg ville med manden i seng. Jeg fik børstet tænder og skulle så låse hoveddøren. min kæreste går med, med lygten. Lige pludselig giver jeg et KÆMPE HVIN fra mig. Jah jeg blev simpelthen så forslrækket over at se lyset spejle sig + mit spejlbillede i vores glasdør. HAHAHAHHAHAHAH.. Lyset kom, vi gik i seng og lyset gik igen.æ Men kom 5 min efter. hhe..

FØJ en aften..

Anmeld

28. oktober 2011

grinny

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej der er nemlig ikke en skid.
Ud det har vores naboer også. Heldigvis ikke mod vores soveværelse. men ind i stuen.. Så det genere mig kun når jeg er alene hjemme om aftenen.

Ej du skal næsten høre en "sjov" historie, der faktisk ikke var sor sjov for mig..

Det var i marts måned. Min kæreste var gået i seng, kl. var omkring 00.15 om natten. Jeg sad ved spisebordet og læste lektier.
Lige pludselig går alt lyset i hele huset. Og lysene på gade slukkede også... Jeg skreg og tog hænderne op for ansigtet og panikkede helt vildt. Jeg gik mod gangen og skreg og råbte og græd efter min kæreste. HELDIGVIS hørte han mig, han fandt mig i gangen, siddende sammenkrøllet på gulvet op mod væggen med hænderne for øjnene, skrigende.. -Han havde lommelygte med...
FØJ, det var ubehageligt.
Derefter kunne jeg ikke læse mere og jeg ville med manden i seng. Jeg fik børstet tænder og skulle så låse hoveddøren. min kæreste går med, med lygten. Lige pludselig giver jeg et KÆMPE HVIN fra mig. Jah jeg blev simpelthen så forslrækket over at se lyset spejle sig + mit spejlbillede i vores glasdør. HAHAHAHHAHAHAH.. Lyset kom, vi gik i seng og lyset gik igen.æ Men kom 5 min efter. hhe..

FØJ en aften..

Puha, godt det ikke var mig, det lyder bestemt ikke sjovt  Men det med spejlet måtte jeg altså lige grine lidt af, selvom det ikke er sjovt kan jeg lige forstille mig hvordan det så ud  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.