Hvad er I bange for/Hvad er jere største frygt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Benjamins'mor

Jo, og så er jeg rigtigt bange for der skal være kommet nogen ind i lejligheden inden jeg skal i seng. Så jeg tjekker alle rum, skabe og under sengen før jeg kan ligge mig til at sove, også en rigtigt træls ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

lukasmor

Nåle ville være den ultimative måde at få mig til at opgive fristet og tage hjem. Der var ikke engang nogen der skulle VISE mig en nål!!!

Anmeld

27. oktober 2011

jydeinden

her har jeg en angst for edderkopper, de skal dog have en vis størrelse før jeg ikke bryder mig om dem, de små gør mig ingenting.

Derudover bryder jeg mig ikke spor om højder ( har intet imod at gå ned af trapper, eller kigge ud af et vindue højt oppe) men at befinde mig i en elevator hvor man kan se ned, eller gå på en af de der rundetårns trapper som jeg kalder dem. Dét bryder jeg mig bestemt ikke om.

har angst for mus og rotter.. kan bestemt ikke sove i rum med nogen af delene. pussigt nok, for har jeg uden at vide det gjort flere gange.. ( mine forældre har haft ufrivilligt besøg af vilde rotter og mus flere gange)

og så har jeg voldsom nåleskræk.. det er ikke angsten for at se en nål når jeg først er blevet stukket, det er selve stikket jeg bestemt IKKE kan have.. det er sket før at jeg er panikket fuldkommen fordi en dum sygeplejeske viste mig nålen og sagde " prøv at se det er bare den her lille en jeg skal stikke med" jo tak det er meget fint, men jeg HADER stadig nåle!

Anmeld

28. oktober 2011

AnneBJ

LunaLykke skriver:

Nej vel, der findes ord for de mest mærkelige fobier

http://www.sonnerasmussen.dk/fobi-angst-i-alfabetisk-raekkefoelge-n.htm#fobi-fobier-alfabetisk-opdeling

Det her er kun N... alle de andre bogstaver står i venstre side.. 

Anmeld

28. oktober 2011

Mira0911

SLANGER!!! 

Anmeld

28. oktober 2011

AnneBJ

Mi skriver:

Min størte frygt er at min mand og jeg dør begge to, og børnene står alene tilbage  Men altså ikke sådan noget jeg tænker over til hverdag.

Jeg er mere bange for min søn dør... Hvis både hans far og jeg døde, VED jeg, at hans Onkel ville tage ham til sig og være der for ham som var det hans eget barn! 

Anmeld

28. oktober 2011

AnneBJ

Jeg har virkelig udtalt eksamensangst!

Jeg er bange for lyn og torden, men vist mest fordi jeg ikke kender omfanget af, hvor farligt det kan være! Jeg er sikker på HVER gang, at der kommer kuglelyn farende ind af en mikroskropisk revne i vinduesrammen - nok ikke helt sandsynligt at det sker vel.. jeg aner stadig ikke om man "må" se fjernsyn når det lyner, eller om ALT skal slukkes.. 

Jeg er bange for at bade i havet - det er så stort og virker så uendeligt.. og jeg ved ikke hvad jeg sker at træde på/ind i.. 

Jeg er bange for at miste min søn! Skulle han miste sin far og jeg, ved jeg der vil blive taget rigtig godt hånd om ham, men hvem skal tage hånd om mig, hvis jeg mister det mest dyrebare jeg har?

Anmeld

28. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe
LunaLykke skriver:

Inspireret af Fristet i aften hvor 2 af dem skal se dereas frygt i øjnene, så blev jeg nysgerrig og ville høre hvad JERES største frygt er?

Jeg har flere fobier og skrække på meget højt plan:

Araknofobi (frygt for edderkopper). Jeg kan slet slet ikke tåle synet af en edderkop. 

Klaustrofobi. Jeg har en sygelig angst for små rum og steder med meget lidt plads. Dette gælder også fx i menneskemængder hvor man står klemt og jeg ikke kan bevæge mig. Så panikker jeg og bliver VIRKELIG bange. Og jeg kan også blive utilpas ved at se film med folk der befinder sig i små rum.

Derudover er jeg sygeligt højdeskræk og har en kæmpe frygt for at falde ned af en trappe.

Det var mine værste fobier og skrække. Hvad er jeres ?

Min største frygt , at der skulle ske noget slemt med mine børn.

Men ellers så er jeg hunderæd for skovflåter.

Anmeld

28. oktober 2011

N&J

LunaLykke skriver:

Inspireret af Fristet i aften hvor 2 af dem skal se dereas frygt i øjnene, så blev jeg nysgerrig og ville høre hvad JERES største frygt er?

Jeg har flere fobier og skrække på meget højt plan:

Araknofobi (frygt for edderkopper). Jeg kan slet slet ikke tåle synet af en edderkop. 

Klaustrofobi. Jeg har en sygelig angst for små rum og steder med meget lidt plads. Dette gælder også fx i menneskemængder hvor man står klemt og jeg ikke kan bevæge mig. Så panikker jeg og bliver VIRKELIG bange. Og jeg kan også blive utilpas ved at se film med folk der befinder sig i små rum.

Derudover er jeg sygeligt højdeskræk og har en kæmpe frygt for at falde ned af en trappe.

Det var mine værste fobier og skrække. Hvad er jeres ?

At miste flere mennesker i mit liv.. - jeg er ikke bange for døden, men sorgen/tomheden efter dødsfaldet

og så får jeg en sjældent gang imellem angstanfald hvis der er løse hunde - det er heldigvis yderst sjældent længere, men på ingen måde særlig sjovt da man ikke kan forklare denne irationelle frygt

Anmeld

28. oktober 2011

N&J

AnneBJ skriver:

Jeg har virkelig udtalt eksamensangst!

Jeg er bange for lyn og torden, men vist mest fordi jeg ikke kender omfanget af, hvor farligt det kan være! Jeg er sikker på HVER gang, at der kommer kuglelyn farende ind af en mikroskropisk revne i vinduesrammen - nok ikke helt sandsynligt at det sker vel.. jeg aner stadig ikke om man "må" se fjernsyn når det lyner, eller om ALT skal slukkes.. 

Jeg er bange for at bade i havet - det er så stort og virker så uendeligt.. og jeg ved ikke hvad jeg sker at træde på/ind i.. 

Jeg er bange for at miste min søn! Skulle han miste sin far og jeg, ved jeg der vil blive taget rigtig godt hånd om ham, men hvem skal tage hånd om mig, hvis jeg mister det mest dyrebare jeg har?

Hvis der er jord i din stikdåse som tv'et er forbundet til eller com osv., så kan du sagtens se tv, problemet er hvis der ikke er jord i stikket, så kan et lynnedslag ødelægge det elektronik der er tændt, jeg har ikke jord i mine stik, derfor er jeg tvunget til at slukke alt med ledninger, er dog stadig på com. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.