Hvad er I bange for/Hvad er jere største frygt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

lycly

-Sigrid- skriver:

Det ville ikke overraske 

Nej vel, der findes ord for de mest mærkelige fobier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

lycly

Laulund87 skriver:

Og en fodboldbane ville være det ultimative værste, med tilskuere. Ej bliver helt dårlig ved tanken

Åh, jamen så skal vi ikke snakke mere om dét

Anmeld

27. oktober 2011

lycly

Stjernestoev skriver:

Tusinde tusinde tak!
Det var egentlig dejligt at høre

Anmeld

27. oktober 2011

Laulund87

LunaLykke skriver:

Åh, jamen så skal vi ikke snakke mere om dét

Hehe det er ok, bragte det selv op

Anmeld

27. oktober 2011

Stjernestoev

Laulund87 skriver:

Og en fodboldbane ville være det ultimative værste, med tilskuere. Ej bliver helt dårlig ved tanken

Ligesom tanken om Bilka i juletiden..
Eller en lang kø! Puha.....

Anmeld

27. oktober 2011

meem

Edderkopper, slanger, rotter, alle krybdyr

Anmeld

27. oktober 2011

lycly

meem skriver:

Min største frygt ville nok være at miste mine børn og kæreste (eller bare en af dem)

Udover det er min største frygt at få en dødelig sygdom, blive lam, blind eller døv

Dem kan jeg også være med på. Den ultimative frygt er selvfølgelig at miste sine børn!

Anmeld

27. oktober 2011

1012lmp

Jo også er jeg PISSE bange for lyn og torden... jeg græder som pisket hver eneste gang... jeg er SÅ BANGE kan slet ikke ha det bare tanken får mig til at ryste..

Anmeld

27. oktober 2011

132319

Hajer!

Når jeg sidder her i min lune stue, ved jeg godt at det er fuldstændig fjollet men jeg er panisk angst for at gå ud på åbent vand. Hvad enten det er i en sø eller i havet (Sidstnævnte er dog værst)

Det er ikke vandet jeg er bange for men risikoen for at møde en haj! Risikoen er minimal, det ved jeg men angsten sidder dybt i mig!

Anmeld

27. oktober 2011

Becks

Edderkopper! (De er grunden til jeg flyttede fra min lejlighed med have)

Havet! Er bange for at bade i det

Frøer!

Gyserfilm! Ikke fordi de er uhyggelige, men min mor gav mig en meget dårlig oplevelse som teenager, som gør jeg ikke er så meget for at se dem.. Det gør mig ikke noget, med dem jeg så før oplevelsen med min mor!

Men lige om snart har en veninde og jeg aftalt, at vi skal se gyserfilm, kun hende og jeg, og jeg skal så sove hos hende! Skal ikke hjem i min lejlgihed derefter! Det bliver en grænse der skal overskrides, men jeg vil gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.