Hvor meget bruger i om ugen på MAD.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

AnnaK89

Vi har 1200 kr pr. uge.

De 400 bliver brugt på dielsel - så vi har 800 kr om ugen til mad. Det er ikke altid de alle bliver brugt, men så gemmer vi dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

malliebooh

Vi er 2 voksne, og vi har sat 2000 kr af hver måned til mad m.m. og jeg får altid kvitteringer med hjem og så skriver jeg beløb ned i min bog , så når jeg når til sidst på måneden, regner jeg det hele ud og vi når altid kun til 1500 kr.. Jeg ved ikke hvor meget vi bruger i ugen, for vi køber når der mangler, men 1500 kr om måneden ca til husholdning

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

Jeg ved det ikke præcist, men vil tro vi bruger ca 700-900kr om ugen på mad og husholdningsartikler, to voksne og tre børn. Måske bruger vi faktisk også mere end det

Anmeld

27. oktober 2011

MorTil4<3

Diana... skriver:

Hvor meget bruger i om ugen på kun mad. 

Og hvor mange er i? 

vi bruger ca 2000 om måneden, vi handler kun en gang om måneden, og så er det ellers kun mælk, brød, frugt og sådan vi handler når der er mangel på det .
så vel omkring 2500 i det hele vil jeg tro, og i de penge er der også medregnet Nick´s ble forbrug, vores toilet artikler, rengøring og ja faktisk det meste, vi handler så også 5 steder for at spare mest muligt og billigst, ved hjælp af min mor som så køre os gratis rundt ha ha ha

Anmeld

27. oktober 2011

1000Ben

MoarHvidovre skriver:

Hvor handler du henne?

Vi handler som udgangspunkt i Netto og det vi ikke kan få det køber vi i Super Best. Hvis man f.eks. kun handler i Føtex, så bliver det hurtigt dyrt.

Så laver vi gerne større portoner, så der er til, at fryse ned og så er der også nem mad en anden dag.

En anden god ting er, at handle ind max et par gange om ugen, så man ikke laver impulskøb som man alligevel godt  kunne undvære.

Ja vi handler kun 1 gang om ugen her, men fryser aldrig ned, men det var da en god idé, så det tror jeg at jeg vil begynde på, - så behøver man heller ikke spise det samme flere dage i træk. Jeg handler i ABC supermarkedet som lige er kommet her på Fyn og jeg synes faktisk at de er rigtig billige... Og ja de impulskøb er farlige, dem er jeg go´til, he he 

Anmeld

27. oktober 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Vi er 2 voksne og 5 børn i alderen 3 år til 16 år og vi bruger i snit 900kr alene på mad om ugen. Incl fredags slik og sodavand.

Anmeld

27. oktober 2011

Thalia

Gennemsnitligt 500kr.

Vi er 2 voksne og 2 børn, og pengene dækker både mad hjemme og madpakker. Vi er meget grundige med vores madplaner så jeg synes faktisk det er rigtig nemt at holde det budget.

Anmeld

27. oktober 2011

hannetheis

vi bruger omkring 500-750kr på en uge med alt. til 4 personer (2 voksne, dreng på 3 og baby på 7 mdr)

Anmeld

27. oktober 2011

Saram

Buckley skriver:

og vi er 2 voksne

Laver i så madplan eller hvordan ? For vi har også et madbudget der hedder 5000 og det ender aaaaltid med ca 1500 i minus..

Anmeld

27. oktober 2011

Plysbjørnen

Diana... skriver:

Hvor meget bruger i om ugen på kun mad. 

Og hvor mange er i? 

Vi bruger vel sådan ca 700-800 kr pr uge vi er 2 voksne og 2 børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.