Hvor meget bruger i om ugen på MAD.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.118 visninger
77 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Diana...

Hvor meget bruger i om ugen på kun mad. 

Og hvor mange er i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Simon's moar <3

Diana... skriver:

Og hvor mange er i? 

Vi bruger vel 250 kr., +/- og vi er Simon og mig, nogle gange mine kæreste. Da vi ikke bor sammen..

Anmeld

27. oktober 2011

lilledittemor

Diana... skriver:

Og hvor mange er i? 

Efter vi har lavet madplan så bruger vi vel 400-500kr.. til min kæreste og jeg

Anmeld

27. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

I måneden afsætter vi altid 2500 til mad, og det går op hver måned  Så er der selvfølgelig nogle måneder hvor vi liiiiiige har været en tur ude og spise og så går den ikke op

Men vel omkring 500-600 om ugen. Alt afhænger af om jeg har siddet og lavet madplan og lavet indkøbsliste.

Anmeld

27. oktober 2011

katrine26

vi er 3 personer. og har et mad buget på 4500 par mdr. udover mad køber vi også medicin, bleer, toiletaktikler osv. for de 4500

Katrine26

Anmeld

27. oktober 2011

Rosa

Vi er glaaaade for god mad så vi bruger nok 3-400kr, den lille og jeg...  Men jeg elsker også at lave "rigtig" mad, så vi får steg, bøffer, grydestegt kylling, pastaretter og hjemmelavet pizza m.m. 

Anmeld

27. oktober 2011

Ems30

Vi bruger herhjemme ca 3000 kr på mad om måneden. Det er 750 kr om ugen. Men så køber vi også toiletpapir, tandbørste, shampoo osv med. Ikke tøj eller møbler. Kun til husholdningen. 

Det er mange penge (synes jeg), men til gengæld spiser vi kun på restaurant en gang om måneden. Så der er hjemmelavet mad næsten hver dag!  

Man skal jo spare når vi begge er på SU og venter en baby i det nye år.

Anmeld

27. oktober 2011

raca

ca 650-700kr..tilbleer shampoo og mad

Anmeld

27. oktober 2011

lisesp83

Vi er 3, og bruger nok ca 500-600 kr om ugen. ..

Anmeld

27. oktober 2011

Buckley

Vi har et husholdningsbudget på 5000 kr om måneden, men det går så til alt dvs. mad, rengøringsartikler osv. Og der er stort set overskud i hver måned, så bruger vi overskudet på en biftur eller middag ude ell.lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.