MoarHvidovre skriver:
Det er en rigtig god ide med, at lave dobbelportion og så fryse den ene ned. Så har man nemt mad en anden dag og man behøver ikke, at spise det samme to dage i træk. Jeg synes det er dejligt, at man lige kan hive noget om af fryseren når man har to små børn.
Jeg kender ikke ABC supermarket. Men det kommer nok også til sjælland en dag, he he.
Ja, jeg lader da også inpulskøb, men er blevet mere kontrolleret det sidste år og det har vi sparet rigtig mange penge på 
He he, ja ABC kommer nok til Sjælland en dag, det har vidst været i Jylland i mange år og er vidst nok kun lige kommet til Fyn.. Min mor bor i Valby nu, men er opvokset på Amager, så kender alt til, ikke at kende til ABC, he he.. Jeg hører at KIWI er kommet derover nu, he he.
Ja det er nemlig super hårdt med 2 unger og madlavning hver aften, det er nogle ellers rigtig gode kvalitetstimer som går tabt, med mindre man indrager ungerne i madlavningen og det kommer mange gange til at tage 10 gange så lang tid så, he he...
Måske skulle man vælge en maddag (fx søndag) hvor man laver 7 x aftensmad og fryser... hmm stof til eftertanke 
Knus
1000Ben
Anmeld