Hvor meget bruger i om ugen på MAD.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Buckley

Buckley skriver:

Vi har et husholdningsbudget på 5000 kr om måneden, men det går så til alt dvs. mad, rengøringsartikler osv. Og der er stort set overskud i hver måned, så bruger vi overskudet på en biftur eller middag ude ell.lign.

og vi er 2 voksne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

raca

Rosa skriver:

Vi er glaaaade for god mad så vi bruger nok 3-400kr, den lille og jeg...  Men jeg elsker også at lave "rigtig" mad, så vi får steg, bøffer, grydestegt kylling, pastaretter og hjemmelavet pizza m.m. 

vi laver også rigtigt mad ca hver dag, da halvfabrikata er alt for dyrt...

dog har vi valgt er  erstatte en del af kødet med grønsager og linser..

men jo rigtig hjemmelavet mad fra bunden hverdag,

ala kødsovs, ovbagte grønsager med korteletter,frikkedeller el.

fisk i fad med dvs gode samgfulde grønsager..

også dvs gode fyldige supper..

Anmeld

27. oktober 2011

Diana...

Simon's moar <3 skriver:

Vi bruger vel 250 kr., +/- og vi er Simon og mig, nogle gange mine kæreste. Da vi ikke bor sammen..

om ugen? Øj i seje! Hvordan gør du det? 

Anmeld

27. oktober 2011

Zelinasmor

Vi er 2. Min kæreste og jeg

Vi bruger 600-700kr i ugen. Men det er også på shampoo, toiletpapir, vaskemiddel osv.

Anmeld

27. oktober 2011

Nadia&Daniel

Hvor meget bruger i om ugen på kun mad. 

Og hvor mange er i? 

Vi har sat 1000.- til hver uge..

Detter er til: mad, bleer og hverdagsting såsom vaskepulver, toiletpapir og andre ting..

Anmeld

27. oktober 2011

1000Ben

Wow er altså lidt mundlam.. Hvordan kan man kun bruge mellem 250-700 kr på mad om ugen, hvad søren gør jeg galt? Jeg har et budget der hedder 1500 om ugen og hvis jeg virkelig presser citronen, kan jeg slippe afsted med at have mad nok til hele ugen for 1000 kr... Det er inkl. alt (også fredagsslik) he he...Vi er 2 voksne og en 4 årig (+ baby, men hun tæller ikke endnu)

Måske skulle man lige følge med i denne tråd og se hvad andre køber af mad og HVOR de køber det. :

Knus

1000Ben

Anmeld

27. oktober 2011

henh01

På mad bruger vi 400 kr om ugen ca. Jeg køber billigt ind af kød - vi laver varm mad hver dag..

Udover penge til mad bruges der ca 200 kr på husholdning osv.. Alt undtagen bleer er regnet herind.

Anmeld

27. oktober 2011

Ems30

1000Ben skriver:

Wow er altså lidt mundlam.. Hvordan kan man kun bruge mellem 250-700 kr på mad om ugen, hvad søren gør jeg galt? Jeg har et budget der hedder 1500 om ugen og hvis jeg virkelig presser citronen, kan jeg slippe afsted med at have mad nok til hele ugen for 1000 kr... Det er inkl. alt (også fredagsslik) he he...Vi er 2 voksne og en 4 årig (+ baby, men hun tæller ikke endnu)

Måske skulle man lige følge med i denne tråd og se hvad andre køber af mad og HVOR de køber det. :

Knus

1000Ben

Årh, hvor vildt at du bruger så meget Hmm, det kan være vi regner forskelligt så, for jeg synes personligt at 750 kr om ugen er meget, og ville ønske at vi kunne formå at skære det ned, men det er svært Men nu synes jeg lige pludselig ikke det slemt, når jeg læser dit, hehe.

Anmeld

27. oktober 2011

*Sofie*

Jeg handler ind mandag og fredag, og 'giver mig selv lov til' at bruge 250 kr hver gang.
Så max. 500 kr om ugen.
Det er så med vådservietter, toiletpapir og alt det andet husholdning

Anmeld

27. oktober 2011

Leneur

Nu laver jeg ikke en madplan desværre men vi er så heldige at spise ude både mandag og tirsdag, først v min mor og så hos min far og hans kæreste, så det bliver nok mellem 250-300 kr om ugen. Prøver så vidt muligt at lave mad der kan spises 2 dage i træk med variationer... Eksempelvis pasta og kødsovs kan nr 2 dag blive til lagsanette med ost på. Vi er jo så også kun Silje og mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.