Hvor meget bruger i om ugen på MAD.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

trunte89

Denne her måned har vi kunne holde det på en 3 til 4 hundrede kun på mad om ugen. Vi har dog også haft noget kød i fryseren.
Vi er 2 voksne og et barn snart 4 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

1000Ben

Ems30 skriver:

Årh, hvor vildt at du bruger så meget Hmm, det kan være vi regner forskelligt så, for jeg synes personligt at 750 kr om ugen er meget, og ville ønske at vi kunne formå at skære det ned, men det er svært Men nu synes jeg lige pludselig ikke det slemt, når jeg læser dit, hehe.

Ja jeg kan da godt se at jeg gør et eller andet helt galt når jeg har behov for at bruge så meget. Måske er det fordi at jeg sørger for at vi får noget forskelligt HVER dag, laver fx meget sjællendt retter som holder i 2-3 dage.... Det kunne der måske være økonomi i at gøre.... 

Jeg sørger for at vi får grøntsager til alle aftensmåltider og så drikker min mand en del kaffe, lavet med mælk som en capochino (staves) så der bliver vel købt en 10-15 liter ugentligt. Så er der bleer og kød til måltiderne som jo også sluger en del... men synes godt nok det er flot blot at holde det på så lavt et beløb som du gør... Hatten af for dig, det kunne være du skulle med mig ud at handle en dag, he he

Anmeld

27. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi bruger ca. 3000 kr. om mdr. på mad, bleer mv. Vi laver gerne store portoner, så det er til, at fryse ned og samtidig er der så nem mad en anden dag. Så køber vi gerne lidt større ind når der er tilbud.

Vi er to voksne og to børn

Anmeld

27. oktober 2011

Lone Jakobsen

hmm ved det ikke præcist. men vil gætte på at vi bruger mellem 1000-1500 om ugen... dette dækker så alt fra shampo til bleer, mad osv.

vi er en stor familie på 2 voksne og 4 børn, og jeg køber ikke seperat ind til dagplejebørnene, så det er 3 børn mere i hverdagene.

jeg køber dog sjældent kød i hverdagene, da jeg køber det stort ind, enten på nettet ellers hos en lokal. så det kommer selvfølgelig oveni.

Anmeld

27. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
1000Ben skriver:

Ja jeg kan da godt se at jeg gør et eller andet helt galt når jeg har behov for at bruge så meget. Måske er det fordi at jeg sørger for at vi får noget forskelligt HVER dag, laver fx meget sjællendt retter som holder i 2-3 dage.... Det kunne der måske være økonomi i at gøre.... 

Jeg sørger for at vi får grøntsager til alle aftensmåltider og så drikker min mand en del kaffe, lavet med mælk som en capochino (staves) så der bliver vel købt en 10-15 liter ugentligt. Så er der bleer og kød til måltiderne som jo også sluger en del... men synes godt nok det er flot blot at holde det på så lavt et beløb som du gør... Hatten af for dig, det kunne være du skulle med mig ud at handle en dag, he he

Hvor handler du henne?

Vi handler som udgangspunkt i Netto og det vi ikke kan få det køber vi i Super Best. Hvis man f.eks. kun handler i Føtex, så bliver det hurtigt dyrt.

Så laver vi gerne større portoner, så der er til, at fryse ned og så er der også nem mad en anden dag.

En anden god ting er, at handle ind max et par gange om ugen, så man ikke laver impulskøb som man alligevel godt  kunne undvære.

Anmeld

27. oktober 2011

Tona

Diana... skriver:

Hvor meget bruger i om ugen på kun mad. 

Og hvor mange er i? 

Vi bruger 800 kr om ugen på mad. Så er der også indberegnet husholdningsting som fx toiletpapir og opvaskemiddel og sådan, men ikke ting til Amanda som fx bleer.

Det skal så siges at det er lidt dyrere for os da jeg har glutenallergi og skal have glutenfri kost.

Vi er min kæreste og jeg og så Amanda

Anmeld

27. oktober 2011

Hansen97

Diana... skriver:

Og hvor mange er i? 

Ca 500... 2 voksne og 2 børn ( 3 og 8 år)

Anmeld

27. oktober 2011

Muffin_girl

Diana... skriver:

Og hvor mange er i? 

Meget forskelligt.. Vi bruger mellem 250-600kr.. Og vi er kun to.. Men vi bruger ret meget .. 

Anmeld

27. oktober 2011

Diana...

Hansen97 skriver:

Ca 500... 2 voksne og 2 børn ( 3 og 8 år)

Hvor handler i henne? 

Anmeld

27. oktober 2011

BabyAnno2012

her har vi 1700 kr om ugen og det er til ALT (mad, bleer, mme, benzin osv)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.