Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
1000Ben skriver:
Ja jeg kan da godt se at jeg gør et eller andet helt galt når jeg har behov for at bruge så meget. Måske er det fordi at jeg sørger for at vi får noget forskelligt HVER dag, laver fx meget sjællendt retter som holder i 2-3 dage.... Det kunne der måske være økonomi i at gøre....
Jeg sørger for at vi får grøntsager til alle aftensmåltider og så drikker min mand en del kaffe, lavet med mælk som en capochino (staves) så der bliver vel købt en 10-15 liter ugentligt. Så er der bleer og kød til måltiderne som jo også sluger en del... men synes godt nok det er flot blot at holde det på så lavt et beløb som du gør... Hatten af for dig, det kunne være du skulle med mig ud at handle en dag, he he
Hvor handler du henne?
Vi handler som udgangspunkt i Netto og det vi ikke kan få det køber vi i Super Best. Hvis man f.eks. kun handler i Føtex, så bliver det hurtigt dyrt.
Så laver vi gerne større portoner, så der er til, at fryse ned og så er der også nem mad en anden dag.
En anden god ting er, at handle ind max et par gange om ugen, så man ikke laver impulskøb som man alligevel godt kunne undvære.

Anmeld