Hvor meget bruger i om ugen på MAD.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Tullebobs

Hejsa

Vi bruger 15-1600 kr om ugen på mad (inkl bleer, tandpasta , vaskemiddel mv.).

Men vi prioriterer at købe økologiske mælkeprodukter, æg, kød, grønt og brød.

Også spiser vi meget frugt (og chokolade ). Vi kan også godt lide at skeje lidt ud og spise lækkert rødt kød, sushi eller lave tapas med alt, hvad der tilhører - også vin

Kh Trine, der vist er livsnyder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Mira0911

Diana... skriver:

Hvor meget bruger i om ugen på kun mad. 

Og hvor mange er i? 

1 plovmand +/-

Anmeld

28. oktober 2011

Lilje82

Her bruger vi nok omkring 700-800 kr. i ugen til mad og husholdning... og det +/- alt efter hvornår vi mangler de forskellige husholdningsartikler.

Og vi er 3 + en kat

Anmeld

28. oktober 2011

Ems30

1000Ben skriver:

Ja jeg kan da godt se at jeg gør et eller andet helt galt når jeg har behov for at bruge så meget. Måske er det fordi at jeg sørger for at vi får noget forskelligt HVER dag, laver fx meget sjællendt retter som holder i 2-3 dage.... Det kunne der måske være økonomi i at gøre.... 

Jeg sørger for at vi får grøntsager til alle aftensmåltider og så drikker min mand en del kaffe, lavet med mælk som en capochino (staves) så der bliver vel købt en 10-15 liter ugentligt. Så er der bleer og kød til måltiderne som jo også sluger en del... men synes godt nok det er flot blot at holde det på så lavt et beløb som du gør... Hatten af for dig, det kunne være du skulle med mig ud at handle en dag, he he

Jamen, vi får også varm mad hver dag og næsten altid med kød. Vi elsker kød Men jeg har været rigtig god til at gå efter tilbud, og købe fx hakket oksekød i storpak som 2 kilo, og så fryse det ned i 4-6 portioner. Og det samme med flere kilo kyllingefilet. Jeg køber også stort ind med tørvarer og fylder skufferne op. 

Dog går jeg meget op i at der er friske grøntsager + frugt hver dag, og så drikker vi en masse saft og te

Nu ved jeg ikke hvor du, eller I andre, handler ind. Men jeg er sjældent i føtex eller irma. Uh, det er dyrt, selvom de har super dejlige produkter. Går næsten kun i fakta og netto. Med indkøbsliste! - selvom jeg alligevel altid ender med en masse snack i kurven

Det bliver spændende at se hvad der sker når babyen kommer, selvom de ikke fylder så meget i madbudgettet i starten.

Men du er da mere end velkommen til at komme med ud og handle. Kan nok ikke vise dig så mange tricks men hyggeligt ville det da være, hehe 

Anmeld

28. oktober 2011

sarahb

raca skriver:

ca 650-700kr..tilbleer shampoo og mad

det er det samme her

Anmeld

28. oktober 2011

SaNiNa

Ca 500kr + % nogle uger handler vi for mindre andre for mere og vi er 3 Naia spiser jo hos mig.

Vi er rigtig gode til at kigge efter gule mærker købe på bud. Vore ene repo på trappe opgangen har vi tp fylde kommoder og skabe med opbevaring men vi spare meget på den måde

Anmeld

28. oktober 2011

Tvillingemor80

ca. 700 kr .. vi er 4 personer

Anmeld

28. oktober 2011

celkt

vi har sat 800 kr af med faste indkøbsplaner, og det dækker alt, incl rengøringmidler, bleer og guf. Det eneste der kan falde uden for er medicin og lignende.

Vi er 4 + min søn hveranden weekend, og to katte, (der ÆDER!!!)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.