1000Ben skriver:
Ja jeg kan da godt se at jeg gør et eller andet helt galt når jeg har behov for at bruge så meget. Måske er det fordi at jeg sørger for at vi får noget forskelligt HVER dag, laver fx meget sjællendt retter som holder i 2-3 dage.... Det kunne der måske være økonomi i at gøre....
Jeg sørger for at vi får grøntsager til alle aftensmåltider og så drikker min mand en del kaffe, lavet med mælk som en capochino (staves) så der bliver vel købt en 10-15 liter ugentligt. Så er der bleer og kød til måltiderne som jo også sluger en del... men synes godt nok det er flot blot at holde det på så lavt et beløb som du gør... Hatten af for dig, det kunne være du skulle med mig ud at handle en dag, he he
Jamen, vi får også varm mad hver dag og næsten altid med kød. Vi elsker kød
Men jeg har været rigtig god til at gå efter tilbud, og købe fx hakket oksekød i storpak som 2 kilo, og så fryse det ned i 4-6 portioner. Og det samme med flere kilo kyllingefilet. Jeg køber også stort ind med tørvarer og fylder skufferne op.
Dog går jeg meget op i at der er friske grøntsager + frugt hver dag, og så drikker vi en masse saft og te
Nu ved jeg ikke hvor du, eller I andre, handler ind. Men jeg er sjældent i føtex eller irma. Uh, det er dyrt, selvom de har super dejlige produkter. Går næsten kun i fakta og netto. Med indkøbsliste! - selvom jeg alligevel altid ender med en masse snack i kurven
Det bliver spændende at se hvad der sker når babyen kommer, selvom de ikke fylder så meget i madbudgettet i starten.
Men du er da mere end velkommen til at komme med ud og handle. Kan nok ikke vise dig så mange tricks men hyggeligt ville det da være, hehe
Anmeld