Hvor meget bruger i om ugen på MAD.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

lycly

KUN på mad vil jeg tro vi bruger omkring 500 om ugen. Hvis vi kun laver mad selv. Nogle dage køber vi mad udefra og så bruger vi selvfølgelig lidt mere. Men har regnet frem til at hvis vi dropper fastfood kan vi lave mad for 500 om ugen. Og vi er mig og min kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Aagaard

Diana... skriver:

Hvor meget bruger i om ugen på kun mad. 

Og hvor mange er i? 

VI er 3 min kæreste og jeg og vores lille datter og vi bruger omkring 500 kr om ugen på mad og bleer

Anmeld

27. oktober 2011

-Sigrid-

Tror vi bruger omkring 500 kr på husholdning i ugen, manden og jeg, men vi spiser nok for 3 personer (eller han spiser for 2  .)

Men på MAD tror jeg vi bruger 450 ? 

Hvis du vil spare lidt kan jeg varmt anbefale at tage i bilka først på måneden og købe stort ind der af kød  Deres grønsager er ikke billige, men vi spare maaange penge på at købe kød der samlet, for de har tit "XL" tilbud; 6 kg hakket oksekød til 120 kr osv 

Anmeld

27. oktober 2011

L-Mortil3

Udelukkende mad, som i morgen, middag og aften bruger vi ca 350 kr i ugen. 2 voksne og 2 børn på hhv.2 år og 8 mdr.

Anmeld

27. oktober 2011

Carina1977

Diana... skriver:

Og hvor mange er i? 

Vi bruger 300 kr. max 400 kr. på mad i ugen. Vi er 1 voksen og et barn på 11 år 

Anmeld

27. oktober 2011

Maja_4000

Vi bruger omkring 600 kr .. Men det er inkl. bleer , toiletpapir , shampoo osv .. Så nok nærmere 500 på MAD .. Vi er to voksne og en på 10 måneder

Anmeld

27. oktober 2011

Emily2012<3

Vi er 2 voksne, og 2 børn (vi har 7/7 uge) og vi sætter 3500 af til mad i mdr.. 

Anmeld

27. oktober 2011

Mor til Mike

Og hvor mange er i? 

ca. 5-600 kr til to

Anmeld

27. oktober 2011

Bb3031

Nadia&Daniel skriver:

Vi har sat 1000.- til hver uge..

Detter er til: mad, bleer og hverdagsting såsom vaskepulver, toiletpapir og andre ting..

Den er jeg med på. 1000 kr om ugen til mad og husholdningsprodukter.

Vi er også 2 voksende og 1 barn

Anmeld

27. oktober 2011

KM78

700 kr. til mad og husholdningen om ugen, sommetider lidt mere hvis der sker særlige lejligheder i løbet af den uge, såsom fødselsdag, jul eller lign.

Vi er to voksne og et barn, og vi er RIGTIG glade for mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.