ulykkelige :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Baby2010/2013

Jonatansmor skriver:

Jeg ville tage ham, vende vrangen ud på ham, smide ham ud af vinduet, alt hans tøj samme vej. Og så ville jeg klare mig selv.

Hvorfor overhovedet stå model til sådan en størrelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Så er det jo bare det nemmere - kan han ikke snakke ordentligt til dig, skal du da sige til ham at det skal han, ellers ender jeres samtale her?

Der er sq ingen der viser os hvor dine grænser går, det bliver du nødt til at gøre selv. Træder han gentagne gange på de grænser du selv har fortalt ham du har, må du konkludere at han er ligeglad. Du har da nok at se til, med barn, dig og hjemmet - hvorfor skal du være enlig mor til 2? Han skal være din støtte, høre på dit brok over baby der ikke gider dit og dat - som du skal høre på hans klagesang om atvære langt væk. Det kaldes samarbejde og uden det, kan du ligeså godt være sej alenemor

ja du har så meget ret . jeg aner bare ik hva jeg skal gør, finde overskudet til at komme igennem det store skændesri kan jeg ikk finde,

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ja men den går bare ikke engang i mellem må man selv stoppe den og det burde han er han jo en voksen mand håber jeg da

men ja det er sku ikke altid lige nemt..

ja det rigtig ..

Anmeld

27. oktober 2011

mortilflere

Ser på det på en anden måde end de andre

1) du kan ikke føle dig svigtet du må ha vidst hvad du gik ind til...

2)han sidder nok med stort savn , og det eneste han høre når du ringer op er hvor hårdt du har det = det styrker hans dårlige samvittighed..

3)han føler nok han svigter dig og den lille ..

Du kan ikke brokke dig over han bruger dette ½ år , hvis du selv var med til at beslutte det , klart du må syntes det er hårdt , men hvad hjælper det at køre i den rille hver x i snakker sammen .

Og det med du selv har sagt han ville få det nemmere , jammen hvorfor love ham det

her  er det bonden der ringer hjem og brokker sig , og jeg smider røret på jeg har ikke tid til at snakke med idioter

Og har man smidt på mange nok så fatter han at hvis han skal ha noget ud af mig skal han sg ik brokke sig ige meget hvad han brokker sig over , for jeg klare alt herhjemme , med glæde HVIS  han da ikke brokker sig

Du skal finde på noget at lave i de her 6 mdr , så du ikke sidder lårene af dig selv og for lyst til navlepilleri

Har du et bagland der kan træde til 

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

ja men en endelig beslutning vil i sidste ende give dig mere overskud Giv digs elv tiden til at lave den

ja det jo så meget sandt. men hvordan med vores barn med forældremyndigheden

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

Har du fortalt ham at du har de tanker i hovedet, at du overvejer at flytte, hvis han ikke forbedre sig ? :/  ?

ikke direkte - men ved han ville sige at så kan han intet gør eller så ville han sige du startet selv det hele igår. jeg burde bare ikke sku stå til ansvar for det HAN siger

Anmeld

27. oktober 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

ja du har så meget ret . jeg aner bare ik hva jeg skal gør, finde overskudet til at komme igennem det store skændesri kan jeg ikk finde,

Du skal ikke finde et overskud til at skændes, du skal have ham fortalt at enten så retter han sig ind, stopper med hans lort eller også så klarer du dig selv. Det er ikke til debat, han kan ikke ændre på det, enten er han med på baby-vogn - eller også så er han bare ikke!

Lur mig om du så ikke liiige vil finde det overskud alligevel, får du overtaget i den samtale omgående, kan du ikke dy dig for at få ham fortalt hvor fucking hårdt det er at blive mor, hvor umuligt han gør dt liv, hvor ked du bliver når han laver baby på dig og ikke gider hjælpe. Få en til at tage baby i den lille tid du skal have den samtale, så kan du få det raseri godt ud af kroppen.

UDUELIGE mandfolk - hedder det i min verden, ingen forståelse, At rette ind unge mand!

Anmeld

27. oktober 2011

LilleLene

Anonym skriver:

ikke direkte - men ved han ville sige at så kan han intet gør eller så ville han sige du startet selv det hele igår. jeg burde bare ikke sku stå til ansvar for det HAN siger

Jeg vil ikke sige at du skal flytte fra ham
Men føl dybt ned i dit hjerte, og mærk efter om det er det du vil. Og så fortæl ham det, og begynder han på at det er din skyld det hele, og han ikke reagere på det du siger... tjaa så har du jo lidt dit svar om han er det værd

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Ser på det på en anden måde end de andre

1) du kan ikke føle dig svigtet du må ha vidst hvad du gik ind til...

2)han sidder nok med stort savn , og det eneste han høre når du ringer op er hvor hårdt du har det = det styrker hans dårlige samvittighed..

3)han føler nok han svigter dig og den lille ..

Du kan ikke brokke dig over han bruger dette ½ år , hvis du selv var med til at beslutte det , klart du må syntes det er hårdt , men hvad hjælper det at køre i den rille hver x i snakker sammen .

Og det med du selv har sagt han ville få det nemmere , jammen hvorfor love ham det

her  er det bonden der ringer hjem og brokker sig , og jeg smider røret på jeg har ikke tid til at snakke med idioter

Og har man smidt på mange nok så fatter han at hvis han skal ha noget ud af mig skal han sg ik brokke sig ige meget hvad han brokker sig over , for jeg klare alt herhjemme , med glæde HVIS  han da ikke brokker sig

Du skal finde på noget at lave i de her 6 mdr , så du ikke sidder lårene af dig selv og for lyst til navlepilleri

Har du et bagland der kan træde til 

jeg LOVET ikk - han fortalte om en epeisode med han eks, hvor jeg siger at sådan ville jeg ikk være - erko jeg lære mand folket at kende, og derved finder ud ad han faktisk gør det svæt ved at leve med ham

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

Jeg vil ikke sige at du skal flytte fra ham
Men føl dybt ned i dit hjerte, og mærk efter om det er det du vil. Og så fortæl ham det, og begynder han på at det er din skyld det hele, og han ikke reagere på det du siger... tjaa så har du jo lidt dit svar om han er det værd

ja men så ville han sige - se nu starter du igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.