ulykkelige :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

B&J

Anonym skriver:

jeg smækket røret på og stor tudet. han ringet så igen og sagde at det nok heller ikke var særlig pænt at sige det men jeg startet selv skændesriet. og det skal lige siges det ikk første gang han siger det. har bare ved at have svært ved at ligge hans ondhed omrking mig i glemmebogen.

det kan jeg godt forså det tror jeg du skal til at snakke med ham om selv om man skændes og er sure på hinanden jamen herre gud det er vi alle ind i mellem men man skal ikke sige en masse onde ting ...

håber i får det løst hvis du ønsker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Meget muligt han føler sådan, men faktum er jo at han gør 0 og du nu står med 100% baby, hjem, dig selv, det imellem OG hans lort.

Det er jo noget du skal gøre op med dig selv, enten vil du det eller også vil du ikke. Samtale kan man nå et vist stykke med, men er en af parterne bare ikke villige til at gøre en indsats, er det underordnet om den anden part så gerne vil forholdet. Det at være forældre kræver samarbejde, fælles forståelse, enighed og empati - det lyder ikke som om han er specielt villig til at gøre andet end det han gjorde før han var far.

- du får et knus fordi jeg godt kan sætte mig ind i dine følelser ligenu - lortemand!

jamen han ville have jeg skal vise hvad jeg ville - MEN jeg ville jo gerne os og vores lille familie MEN lige nu mener jeg bestemt ikk jeg skal gør godt på det her , erko så mener han at det altid er ham der skal gøre tingene og og det gider han ik. = vi så står fast fordi vi er for stædige. han mener ikk han skal gør noget for os, da jeg selv startet det skændesri . ved at sige jeg havde det svært ved at holde mine følelser ved lige på 5000km afstand

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det kan jeg godt forså det tror jeg du skal til at snakke med ham om selv om man skændes og er sure på hinanden jamen herre gud det er vi alle ind i mellem men man skal ikke sige en masse onde ting ...

håber i får det løst hvis du ønsker

ja men kommer ingen vejne når han så siger "du trangte mig op i en krog så bider jeg fra mig"

Anmeld

27. oktober 2011

henh01

Anonym skriver:

nej - men nej jamen jeg ved det ikk . jeg føler svigt og føler han glemmer at han svigtet mig lige fra jeg havde født pga hans job.

Jeg kender alt til at føle sig svigtet og jeg er af den støbning at tager man først røven på mig så kommer man aldrig ind i varmen igen. Det er ikke særligt godt - det ved jeg godt, men sådan er jeg.

Du må gøre op med dig selv om du kan leve med at han har svigtet dig i den grad du føler han har gjort. Brug tiden på at tænke igennem om du vil leve med en mand der har de prioriteringer eller om du vil have det bedre uden eller med en anden mand?

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

Ej det kan han da ikke tillade sig

Vis ham det er dig der har bukserne på, og du ikke finder dig i sådan en udtalelse

og hvordan gør jeg det - han tror ikk på mig fordi han tit mener jeg er kommet med tomme trusler - ja det har jeg nok også MEN den hergang mener jeg det

Anmeld

27. oktober 2011

B&J

Anonym skriver:

ja men kommer ingen vejne når han så siger "du trangte mig op i en krog så bider jeg fra mig"

nej det gør du godt nok ikke så må du taget et valg om du vil leve med det eller du ikke vil

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg kender alt til at føle sig svigtet og jeg er af den støbning at tager man først røven på mig så kommer man aldrig ind i varmen igen. Det er ikke særligt godt - det ved jeg godt, men sådan er jeg.

Du må gøre op med dig selv om du kan leve med at han har svigtet dig i den grad du føler han har gjort. Brug tiden på at tænke igennem om du vil leve med en mand der har de prioriteringer eller om du vil have det bedre uden eller med en anden mand?

er simpelthen så forvirret og opgivende fordi alt skal handle om ham. at jeg bare har lyst til at smide ham ud og flytte hans ting mens han stadig er væk. men elsker ham os bare

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej det gør du godt nok ikke så må du taget et valg om du vil leve med det eller du ikke vil

ville ikke leve med det .

Anmeld

27. oktober 2011

LilleLene

Anonym skriver:

og hvordan gør jeg det - han tror ikk på mig fordi han tit mener jeg er kommet med tomme trusler - ja det har jeg nok også MEN den hergang mener jeg det

Giv han en konsikvens af det han har sagt

Mænd er ligesom børn, de skal vide hvem der bestemmer, og gør det noget de noget "de ikke må" skal de have en konsikvens

Det er bare sådan jeg har det

Anmeld

27. oktober 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

jamen han ville have jeg skal vise hvad jeg ville - MEN jeg ville jo gerne os og vores lille familie MEN lige nu mener jeg bestemt ikk jeg skal gør godt på det her , erko så mener han at det altid er ham der skal gøre tingene og og det gider han ik. = vi så står fast fordi vi er for stædige. han mener ikk han skal gør noget for os, da jeg selv startet det skændesri . ved at sige jeg havde det svært ved at holde mine følelser ved lige på 5000km afstand

Jeg tror der er en eller anden der har glemt at oplyse ham om at baby er et fællesprojekt, der skal 2 til at lave baby og der skal 2 til at jonglere baby. At du gerne vil jeres familie, er ikke at du skal gøre det hele - hvordan skal han så bevise at han gerne vil jer?
Selvfølgeligt er det svært at dyrke et forhold på 500 km's afstand, må jeg være så nysgerrig og spørgfs hvoad det er der gør at han skal tage sin uddannelse så langt væk? Måske han burde få justeret sine ambitioner til den virkelighed han har fået sig skabt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.