ulykkelige :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

Giv han en konsikvens af det han har sagt

Mænd er ligesom børn, de skal vide hvem der bestemmer, og gør det noget de noget "de ikke må" skal de have en konsikvens

Det er bare sådan jeg har det

er helt enige men hvordan skal den konsikvens feks lyde ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

B&J

Anonym skriver:

ville ikke leve med det .

Nej det skal du heller ikke når du ikke vil... så må du se at finde ud af hvordan og hvorlede så, så du kan komme væk og få det godt igen... vi skal have det godt

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Jeg tror der er en eller anden der har glemt at oplyse ham om at baby er et fællesprojekt, der skal 2 til at lave baby og der skal 2 til at jonglere baby. At du gerne vil jeres familie, er ikke at du skal gøre det hele - hvordan skal han så bevise at han gerne vil jer?
Selvfølgeligt er det svært at dyrke et forhold på 500 km's afstand, må jeg være så nysgerrig og spørgfs hvoad det er der gør at han skal tage sin uddannelse så langt væk? Måske han burde få justeret sine ambitioner til den virkelighed han har fået sig skabt?

det 5000 km - han er i Afghanistan. ( IKKE krigszonen, han fiser husleje detnede som han selv siger)

Anmeld

27. oktober 2011

LilleLene

Anonym skriver:

er helt enige men hvordan skal den konsikvens feks lyde ?

Nu kender jeg ikke dig og din mand, så jeg ved jo ikke hvad han frygter, der kan ske :/

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej det skal du heller ikke når du ikke vil... så må du se at finde ud af hvordan og hvorlede så, så du kan komme væk og få det godt igen... vi skal have det godt

ja det synes jeg bestemt os. synes bare det hele er så svært.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

Nu kender jeg ikke dig og din mand, så jeg ved jo ikke hvad han frygter, der kan ske :/

at jeg flytter med hans barn

Anmeld

27. oktober 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

det 5000 km - han er i Afghanistan. ( IKKE krigszonen, han fiser husleje detnede som han selv siger)

Jamen det er da også svært for ham at være så langt væk fra alt han kender. Men det giver ham stadig ikke ret til attale til og om dig på den måde han gør.

Har du overvejet at lægge ham på is, indtil han selv kommer og kan snakke ordentligt?

Anmeld

27. oktober 2011

B&J

Anonym skriver:

ja det synes jeg bestemt os. synes bare det hele er så svært.

Ja det er møg hammer svært og ikke spor let, men en ting af gangen så kommer det hele af sig selv, selv om det hele er dumt og trist vender det hele sig det lover jeg

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ja det er møg hammer svært og ikke spor let, men en ting af gangen så kommer det hele af sig selv, selv om det hele er dumt og trist vender det hele sig det lover jeg

ja du har ret - er bare så opgivende hvis ikk han byder ind med noget godt de næste par dage

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Jamen det er da også svært for ham at være så langt væk fra alt han kender. Men det giver ham stadig ikke ret til attale til og om dig på den måde han gør.

Har du overvejet at lægge ham på is, indtil han selv kommer og kan snakke ordentligt?

jeg kontakter ikke ham via nettet og jeg kan ikke ringe til ham. han styrer alt kontakt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.