ulykkelige :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

henh01

Anonym skriver:

ja det jo så meget sandt. men hvordan med vores barn med forældremyndigheden

Jeg kender ikke reglerne for forældremyndighed. Men den vil nok fortsætte med at være fælles. Men dermd ikke sagt at I skal dele barnet 7/7 - SFV ser ikke dette som værende i barnets tarv og deres vurderinger gør at en sådan ordning ikke bliver forslået. De er mere til 5-9, 4-10 osv.. Men det er jo først når jeres barn blicer meget ældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

LilleLene

Anonym skriver:

ja men så ville han sige - se nu starter du igen

Jamen er han så det værd ?

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Du skal ikke finde et overskud til at skændes, du skal have ham fortalt at enten så retter han sig ind, stopper med hans lort eller også så klarer du dig selv. Det er ikke til debat, han kan ikke ændre på det, enten er han med på baby-vogn - eller også så er han bare ikke!

Lur mig om du så ikke liiige vil finde det overskud alligevel, får du overtaget i den samtale omgående, kan du ikke dy dig for at få ham fortalt hvor fucking hårdt det er at blive mor, hvor umuligt han gør dt liv, hvor ked du bliver når han laver baby på dig og ikke gider hjælpe. Få en til at tage baby i den lille tid du skal have den samtale, så kan du få det raseri godt ud af kroppen.

UDUELIGE mandfolk - hedder det i min verden, ingen forståelse, At rette ind unge mand!

ville bare være bange for at udfaldet bliver - så klar dig selv, da han er af den mening jeg ikke kan klare et særlig stor press på mine skuldre i forhold til ham.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

Jamen er han så det værd ?

nej ville jeg ikke mene.. det irritere mig så grusomt at HAN styrer kontakten

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg kender ikke reglerne for forældremyndighed. Men den vil nok fortsætte med at være fælles. Men dermd ikke sagt at I skal dele barnet 7/7 - SFV ser ikke dette som værende i barnets tarv og deres vurderinger gør at en sådan ordning ikke bliver forslået. De er mere til 5-9, 4-10 osv.. Men det er jo først når jeres barn blicer meget ældre

okey . for har alle dage sagt, at barnet kommer med mig - jeg har taget mig af det fra fødselsen af mens han synes det var vigtigere at blive udsendt.

Anmeld

27. oktober 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

ville bare være bange for at udfaldet bliver - så klar dig selv, da han er af den mening jeg ikke kan klare et særlig stor press på mine skuldre i forhold til ham.

Ej, nu er det vist på tide at begreber som psykisk terror kommer ind i billedet. Hvad er det han gør for dig, der er så fantastisk at du vil stå model til det der? Er det ikke skidesynd for dig, at stå med alt det selv OG skulle høre på det øregas? Gider du helt ærligt selv det der?

Og hvorfor skulle du ikke kunne klare det selv? Det gør du jo nu i forvejen? Gad jeg da ikke bruge mit liv på?

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Ej, nu er det vist på tide at begreber som psykisk terror kommer ind i billedet. Hvad er det han gør for dig, der er så fantastisk at du vil stå model til det der? Er det ikke skidesynd for dig, at stå med alt det selv OG skulle høre på det øregas? Gider du helt ærligt selv det der?

Og hvorfor skulle du ikke kunne klare det selv? Det gør du jo nu i forvejen? Gad jeg da ikke bruge mit liv på?

sagde til ham igår da han begyndte på det " var så gal. du skal fadme ikke snakke sådan til mig - det er SLUT med at prøve og køre mig ned på den måde ! det kan jeg godt sige dig - hans svar: Du startet selv og du tvinger mig selv op i en krog hvor jeg bider fra mig,

Anmeld

27. oktober 2011

LilleLene

Anonym skriver:

nej ville jeg ikke mene.. det irritere mig så grusomt at HAN styrer kontakten

jeg syntes du skal tænke dig om, og træffe det valg, der på sigt vil gøre dig mest ked af det <3

Anmeld

27. oktober 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

sagde til ham igår da han begyndte på det " var så gal. du skal fadme ikke snakke sådan til mig - det er SLUT med at prøve og køre mig ned på den måde ! det kan jeg godt sige dig - hans svar: Du startet selv og du tvinger mig selv op i en krog hvor jeg bider fra mig,

Så lad ham være sur - du kan alligevel ikke gøre noget for at bedre hans humør, få fundet ud af hvad det er du gerne vil og fortæl ham den beslutning når han kommer hjem igen. Indtil da, synes jeg du skulle tage telefonen når han ringer, fortælle ham hvad I laver og så ellers hamre røret på hvis der er optræk til ballade - selvfølgeligt fortælle ham først at det er sådan det bliver fremover, kan I ikke snakke sammen på en ordentlig måde, skal I ikke snakke sammen.

Det er ikke kun ham det er hårdt for, han er idet mindste ude og få en på opleveren, du er indtil videre enlig mor til 1 hjemmeboende barn og 1 der er på udflugt.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Så lad ham være sur - du kan alligevel ikke gøre noget for at bedre hans humør, få fundet ud af hvad det er du gerne vil og fortæl ham den beslutning når han kommer hjem igen. Indtil da, synes jeg du skulle tage telefonen når han ringer, fortælle ham hvad I laver og så ellers hamre røret på hvis der er optræk til ballade - selvfølgeligt fortælle ham først at det er sådan det bliver fremover, kan I ikke snakke sammen på en ordentlig måde, skal I ikke snakke sammen.

Det er ikke kun ham det er hårdt for, han er idet mindste ude og få en på opleveren, du er indtil videre enlig mor til 1 hjemmeboende barn og 1 der er på udflugt.

ja lige præcis - men vi kan ikke snakke om tingene, andet en af os begynder at råbe. mangler sku bare han bekræfter mig i at jeg er vigtigere end hans job. som han alligevel ikk gider at være indefor mere når han kommer hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.