ulykkelige :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Ej, så er det vist bare igang med at få fundet dit eget hjem/få fundet ud af hvordan du får flyttet hans adresse så du kan blive registeret som enlig.

Han provokerer dig for at bevare magten, det håber jeg du er klar over. Han lærer det ikke før der er faldet en konsekvens - han har dig i sin hule hånd og det nyder han.

Selv her, hvor han ikke er i nærheden til at læse, har han en eller anden sær magt over dig. Affind dig med det, du har lavet baby på en egoistisk lille lort - måske han finder ud af det når han vender hjem til et pulterkammer fyldt med hans møbler, ingen sød kæreste til at rydde op efter hans lort og utroligt meget arbejde med baby - nu man er alene far på fast basis?

gad bare godt at vise ham at det slut med at tro han kan behandle mig sådan. men det virker voldsomt at gør alt det når han er nede i et land han ikke kan komme hjem fra (igen tager jeg hånden over ham)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ud med ham!! Hvis i alligevel ik ses det næste halv år, ka han da lige så godt flytte helt væk!! Ville i hvert fald ik finde mig i at han snakkede sådan til mig + et barn lære hvordan man snakker til hinanden ved at kigge på de voksende omkring sig... Har forresten im læst alle indlæg, så ved ik om jeg gentager noget... Vh Stine

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

jammen du er jo vantil at krybe for ham , gi ham et kultur chok , bla ved ikke at vente på han tager kontakt , han skal ikke bare tro du sidder og for sidde sår i røven af at vente , det tog bonden laaaaang tid at ikke blive sur hvis jeg og ungerne ikke var hjemme bare fordi han lige kom hjem 4 timer tidligere , ik om jeg vil lave om på mine planer fordi det passer ind i hans arbejds gang at være hjemme ....

OG stop med alt dit brok , så kommer rosen oxo

Jeg kan huske en af bondens kunder en gang til en kom sammen sagde til mig "hvor er det sejt af xxx at han kan arbejde så meget når i har 4 børn og så er den ene handicappet!" 

bonden og en masse andre stod der og der blev helt stille da jeg svarede ..........

"Du har måske ikke tænkt over det ,men mon ikke det er fordi der er en anden der hænger på alt det han burde derhjemme !"

Bonden var ret stille , ingen sagde noget , men på vej hjem senere sagde bonden , den vinkel har jeg sg glemt at se det fra

hvem skal jeg så brokke mig til, når det er ham det valgte ikke at være hjemme til at passe vores barn, hvorfor skal jeg støtte ham når kun jeg får lort tilbage når jeg kommer derud hvor alt er hårdt fordi HAN rejste.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ud med ham!! Hvis i alligevel ik ses det næste halv år, ka han da lige så godt flytte helt væk!! Ville i hvert fald ik finde mig i at han snakkede sådan til mig + et barn lære hvordan man snakker til hinanden ved at kigge på de voksende omkring sig... Har forresten im læst alle indlæg, så ved ik om jeg gentager noget... Vh Stine

ville jo bare gerne at vi sku være sammen, ved bare ikk hvordan jeg får ham til at forstå han IKKE ska snakke sådan til mig.

Anmeld

27. oktober 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

gad bare godt at vise ham at det slut med at tro han kan behandle mig sådan. men det virker voldsomt at gør alt det når han er nede i et land han ikke kan komme hjem fra (igen tager jeg hånden over ham)

Jamen, du har vel ikke tvunget ham til at lave baby? Vi må gå ud fra at manden var voksen nok i sin beslutning da han sagde ja til det samarbejde, mens han er i Afghanistan?

Livet er hårdt, langt og lidt uretfærdigt. Vil man opleve det søde liv, må man sommetider arbejde først og måske din kæreste finder ud af alvoren bag dine ord, når han opdager du faktisk mente det denne gang? Ja, det er da skide voldsomt at flytte hans ting og adresse når han er i udlandet - er det ikke lidt voldsomt at blive så passiv aggressiv og besidderisk når du nu går hjemme, alene med ny baby? Hvorfor er det mere synd for ham, end det er for dig?

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Jamen, du har vel ikke tvunget ham til at lave baby? Vi må gå ud fra at manden var voksen nok i sin beslutning da han sagde ja til det samarbejde, mens han er i Afghanistan?

Livet er hårdt, langt og lidt uretfærdigt. Vil man opleve det søde liv, må man sommetider arbejde først og måske din kæreste finder ud af alvoren bag dine ord, når han opdager du faktisk mente det denne gang? Ja, det er da skide voldsomt at flytte hans ting og adresse når han er i udlandet - er det ikke lidt voldsomt at blive så passiv aggressiv og besidderisk når du nu går hjemme, alene med ny baby? Hvorfor er det mere synd for ham, end det er for dig?

ja han virkelig godt se hvad nu mener

Anmeld

27. oktober 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

ja han virkelig godt se hvad nu mener

Du skriver da bare en besked, hvis du får brug for et uvildigt øre - jeg lyder som en matrone, det er jeg også, men ingen koster rundt med mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.