ulykkelige :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.063 visninger
86 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hvordan ville i have det hvis jeres kæreste sagde til dig citat" du er ikke bedre end min eks , kan huske du sagde jeg ville få det som blommen i et æg" .. og synes virkelig jeg gør alt for ham, er alene i 6mdr med hjem og barn for at han kan tag hans drømme uddannelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Jonatansmor

Jeg ville tage ham, vende vrangen ud på ham, smide ham ud af vinduet, alt hans tøj samme vej. Og så ville jeg klare mig selv.

Hvorfor overhovedet stå model til sådan en størrelse?

Anmeld

27. oktober 2011

henh01

Han lyder ikke særlig rar

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Jeg ville tage ham, vende vrangen ud på ham, smide ham ud af vinduet, alt hans tøj samme vej. Og så ville jeg klare mig selv.

Hvorfor overhovedet stå model til sådan en størrelse?

ved virkelig ikk hvad jeg skal gøre .. og kunne også lige få i hovedet at han havde fået nok af mine humørsvininger osv osv osv .. stor tudet i telefonen men han var bare kold.

Anmeld

27. oktober 2011

LilleLene

Anonym skriver:

Hvordan ville i have det hvis jeres kæreste sagde til dig citat" du er ikke bedre end min eks , kan huske du sagde jeg ville få det som blommen i et æg" .. og synes virkelig jeg gør alt for ham, er alene i 6mdr med hjem og barn for at han kan tag hans drømme uddannelse.

Den er altså ikke rar at få smidt i smasken

Men ved hvordan du har det, det jeg gør er heller ikke altid "nok" for min mand...
Har du forklaret ham AAALT hvad du skal gøre alene, og hvor meget det sårer dig at han siger sådan ?

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Han lyder ikke særlig rar

jow når det bare køre derud af - men hvis han føler man tvinger ham i en krog så bider han fra sig, og det mener han er min egen skyld og at jeg startet det selv.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

Den er altså ikke rar at få smidt i smasken

Men ved hvordan du har det, det jeg gør er heller ikke altid "nok" for min mand...
Har du forklaret ham AAALT hvad du skal gøre alene, og hvor meget det sårer dig at han siger sådan ?

ja det ved han godt men han siger det er min egen skyld han bliver sådan, fordi han mener jeg tvinger ham op i en krog og så bider han fra sig på den måde

Anmeld

27. oktober 2011

henh01

Anonym skriver:

jow når det bare køre derud af - men hvis han føler man tvinger ham i en krog så bider han fra sig, og det mener han er min egen skyld og at jeg startet det selv.

Jeg tror han ville have godt af et par kurser i kommunikation.

Hvis han føler sig presset op i en krog så må han sætte ord på sine følelser frem for at bide fra sig og være ond..

Anmeld

27. oktober 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

ved virkelig ikk hvad jeg skal gøre .. og kunne også lige få i hovedet at han havde fået nok af mine humørsvininger osv osv osv .. stor tudet i telefonen men han var bare kold.

Arj, det der duer jo ikke, har du prøvet at tage en snak med ham om hvad det er du står for på den daglige basis?

Har han selv stået for noget af det huslige?

Jeg gad ikke det der, hvis du alligevel klarer alt selv og skal høre på at han er en sur k*lling - så have jeg kunnet klare mig selv, uden hans brok.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg tror han ville have godt af et par kurser i kommunikation.

Hvis han føler sig presset op i en krog så må han sætte ord på sine følelser frem for at bide fra sig og være ond..

han vidste hvordan jeg havde det med at sku undvære ham i 6mdr. men alligevel rejste han, erko jeg føler en form for svigt, men han bliver SÅ sur når jeg siger det. og så får jeg ellers afvide hvad jeg består af.. og hvor meget han er træt af når vi snakker i telefon at skal høre på jeg synes det hårdt at stå med det hele selv og et lille barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.