Anonym skriver:
og hvordan ska jeg tag min af problemerne , andet jeg kysser hans tær og JEG ska gør det hele godt igen
jammen du er jo vantil at krybe for ham , gi ham et kultur chok , bla ved ikke at vente på han tager kontakt , han skal ikke bare tro du sidder og for sidde sår i røven af at vente , det tog bonden laaaaang tid at ikke blive sur hvis jeg og ungerne ikke var hjemme bare fordi han lige kom hjem 4 timer tidligere , ik om jeg vil lave om på mine planer fordi det passer ind i hans arbejds gang at være hjemme ....
OG stop med alt dit brok , så kommer rosen oxo 
Jeg kan huske en af bondens kunder en gang til en kom sammen sagde til mig "hvor er det sejt af xxx at han kan arbejde så meget når i har 4 børn og så er den ene handicappet
!"
bonden og en masse andre stod der og der blev helt stille da jeg svarede ..........
"Du har måske ikke tænkt over det ,men mon ikke det er fordi der er en anden der hænger på alt det han burde derhjemme
!"
Bonden var ret stille , ingen sagde noget , men på vej hjem senere sagde bonden , den vinkel har jeg sg glemt at se det fra 
Anmeld