ulykkelige :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

ja lige præcis - men vi kan ikke snakke om tingene, andet en af os begynder at råbe. mangler sku bare han bekræfter mig i at jeg er vigtigere end hans job. som han alligevel ikk gider at være indefor mere når han kommer hjem

Så er det måske det han skal have at vide? At du føler dig pissemeget overset, at det gør skideondt? At du ikke forstår hvorfor han ikke vil deltage i det, når han nu alligevel ikke skal afsted igen, hvorfor så ikke fokusere på det smukke lille liv han har derhjemme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Så er det måske det han skal have at vide? At du føler dig pissemeget overset, at det gør skideondt? At du ikke forstår hvorfor han ikke vil deltage i det, når han nu alligevel ikke skal afsted igen, hvorfor så ikke fokusere på det smukke lille liv han har derhjemme?

JA NEMLIG ! det er der jeg ikke kan forstå ham - men han er udsendt. - når jeg siger det til ham, hvad ville du have jeg ellers ska gør, jeg sender blomster (på mærket dage) jeg ringer, vi chatter hva mere kan jeg gør.

Anmeld

27. oktober 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

JA NEMLIG ! det er der jeg ikke kan forstå ham - men han er udsendt. - når jeg siger det til ham, hvad ville du have jeg ellers ska gør, jeg sender blomster (på mærket dage) jeg ringer, vi chatter hva mere kan jeg gør.

Du vil fanme have at vide du gør det godt! Du vil bekræftiges i at han har forstået hvad det egentligt er du gør for jeres skyld ligenu? Du vil have lov til at lukke luft ud, til det eneste menneske der burde kunne forstå dig! Du ønsker psykisk opbakning fra din elskede i en tid der bedst kan beskrives som uvis og kaotisk!

Det at være en god kæreste er ikke at være til rådighed og huske mærkedage, det at være en god kæreste er at have en forståelse af hinanden som andre ikke har, være en støtte når man ikke har andre og være en lyttende sjæl når den anden har brug for det. Alle kan sq da sende en buket blomster eller sige hejdav på en chat?

En indsats, er det du gerne vil have, bare et tegn på at han føler med dig, han accepterer det du gør for ham - TAK er et fattigt ord!

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Du vil fanme have at vide du gør det godt! Du vil bekræftiges i at han har forstået hvad det egentligt er du gør for jeres skyld ligenu? Du vil have lov til at lukke luft ud, til det eneste menneske der burde kunne forstå dig! Du ønsker psykisk opbakning fra din elskede i en tid der bedst kan beskrives som uvis og kaotisk!

Det at være en god kæreste er ikke at være til rådighed og huske mærkedage, det at være en god kæreste er at have en forståelse af hinanden som andre ikke har, være en støtte når man ikke har andre og være en lyttende sjæl når den anden har brug for det. Alle kan sq da sende en buket blomster eller sige hejdav på en chat?

En indsats, er det du gerne vil have, bare et tegn på at han føler med dig, han accepterer det du gør for ham - TAK er et fattigt ord!

ja lige præcis ! men så siger han til mig HVAD VILLE DU HAVE JEG SKAL GØR MERE -og jeg aner det ikke da jeg aldrig har prøvet det her. jow at han kommer hjem

Anmeld

27. oktober 2011

mortilflere

Anonym skriver:

jeg LOVET ikk - han fortalte om en epeisode med han eks, hvor jeg siger at sådan ville jeg ikk være - erko jeg lære mand folket at kende, og derved finder ud ad han faktisk gør det svæt ved at leve med ham

det er alle jo , jeg er sg heller ikke nem LOL

Men så må du tage fat om problemerne i stedet for at brok brok , når bonden køre i sit brok humør bliver jeg så træt  , mine øre lukker af

Anmeld

27. oktober 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

ja lige præcis ! men så siger han til mig HVAD VILLE DU HAVE JEG SKAL GØR MERE -og jeg aner det ikke da jeg aldrig har prøvet det her. jow at han kommer hjem

Sig det til ham - at du ikke aner hvad du vil have ham til at gøre, at I bliver nødt til at finde ud af det i fællesskab, for det går ikke væk af sig selv?!

Forstår ikke du gider? Forstår ikke hvorfor du vil finde dig i at være militærhustru uden forståelsen af hvad det er du rent faktisk gør for ham? Fatter ikke du vil finde dig i at blive omtalt på den måde, talt til den måde?

Livet er bare så smukt, hvorfor bruge det på en uduelig mand uden en evne til at sætte sig selv og sine problemer nederst i en tid hvor han har lavet baby på dig og nu er smuttet til Afghanistan?

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

det er alle jo , jeg er sg heller ikke nem LOL

Men så må du tage fat om problemerne i stedet for at brok brok , når bonden køre i sit brok humør bliver jeg så træt  , mine øre lukker af

og hvordan ska jeg tag min af problemerne , andet jeg kysser hans tær og JEG ska gør det hele godt igen

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Sig det til ham - at du ikke aner hvad du vil have ham til at gøre, at I bliver nødt til at finde ud af det i fællesskab, for det går ikke væk af sig selv?!

Forstår ikke du gider? Forstår ikke hvorfor du vil finde dig i at være militærhustru uden forståelsen af hvad det er du rent faktisk gør for ham? Fatter ikke du vil finde dig i at blive omtalt på den måde, talt til den måde?

Livet er bare så smukt, hvorfor bruge det på en uduelig mand uden en evne til at sætte sig selv og sine problemer nederst i en tid hvor han har lavet baby på dig og nu er smuttet til Afghanistan?

det ville jeg jo heller ikke - men han tager mig ikk seriøst når jeg begynder med at gå fra ham - så tænker han mere på hvor han ska bo om han ska igang med at søge lejlighed og hvordan med hans barn

Anmeld

27. oktober 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

det ville jeg jo heller ikke - men han tager mig ikk seriøst når jeg begynder med at gå fra ham - så tænker han mere på hvor han ska bo om han ska igang med at søge lejlighed og hvordan med hans barn

Ej, så er det vist bare igang med at få fundet dit eget hjem/få fundet ud af hvordan du får flyttet hans adresse så du kan blive registeret som enlig.

Han provokerer dig for at bevare magten, det håber jeg du er klar over. Han lærer det ikke før der er faldet en konsekvens - han har dig i sin hule hånd og det nyder han.

Selv her, hvor han ikke er i nærheden til at læse, har han en eller anden sær magt over dig. Affind dig med det, du har lavet baby på en egoistisk lille lort - måske han finder ud af det når han vender hjem til et pulterkammer fyldt med hans møbler, ingen sød kæreste til at rydde op efter hans lort og utroligt meget arbejde med baby - nu man er alene far på fast basis?

Anmeld

27. oktober 2011

mortilflere

Anonym skriver:

og hvordan ska jeg tag min af problemerne , andet jeg kysser hans tær og JEG ska gør det hele godt igen

jammen du er jo vantil at krybe for ham , gi ham et kultur chok , bla ved ikke at vente på han tager kontakt , han skal ikke bare tro du sidder og for sidde sår i røven af at vente , det tog bonden laaaaang tid at ikke blive sur hvis jeg og ungerne ikke var hjemme bare fordi han lige kom hjem 4 timer tidligere , ik om jeg vil lave om på mine planer fordi det passer ind i hans arbejds gang at være hjemme ....

OG stop med alt dit brok , så kommer rosen oxo

Jeg kan huske en af bondens kunder en gang til en kom sammen sagde til mig "hvor er det sejt af xxx at han kan arbejde så meget når i har 4 børn og så er den ene handicappet!" 

bonden og en masse andre stod der og der blev helt stille da jeg svarede ..........

"Du har måske ikke tænkt over det ,men mon ikke det er fordi der er en anden der hænger på alt det han burde derhjemme !"

Bonden var ret stille , ingen sagde noget , men på vej hjem senere sagde bonden , den vinkel har jeg sg glemt at se det fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.