ulykkelige :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

henh01

Anonym skriver:

han vidste hvordan jeg havde det med at sku undvære ham i 6mdr. men alligevel rejste han, erko jeg føler en form for svigt, men han bliver SÅ sur når jeg siger det. og så får jeg ellers afvide hvad jeg består af.. og hvor meget han er træt af når vi snakker i telefon at skal høre på jeg synes det hårdt at stå med det hele selv og et lille barn

er det også hans barn?

Det lugter lidt af at det er hans dårlige samvittighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Arj, det der duer jo ikke, har du prøvet at tage en snak med ham om hvad det er du står for på den daglige basis?

Har han selv stået for noget af det huslige?

Jeg gad ikke det der, hvis du alligevel klarer alt selv og skal høre på at han er en sur k*lling - så have jeg kunnet klare mig selv, uden hans brok.

nej det har han ikke og han har heller aldrig været alene med et lille barn andet et par timer.

han mener det er mig der bliver sur og brokker mig over ham, og så bider han fra sig, da han føler han gør alt hvad han kan for at få det til at fungere på trods af 5000 km afstand.

Anmeld

27. oktober 2011

Mamalou

Øv for en kommentar. Jeg vil bliver rigtig skuffet og ikke mindst su. Jeg tror dog jeg ville vente med at tage den op til han/i begge er faldet lidt ned. Så ville jeg gøre det klart for ham, hvad sådan en kommentar gør ved mig. Og hvorfor er det ham - og ikke dig, der skal have det som blommen i et æg? Du giver plads til at han kan få sin drømmeuddannelse og lader ham være væk fra barn og hjem og klarer ærterne selv. Kram herfra

Anmeld

27. oktober 2011

B&J

jeg ville blive møg hammer ked af det og der efter super sur.. og få en meget alvorlig snak om hvorfor jeg ligner exen... og hvis han mener det virkelig dårligt skulle jeg ikke have ham i mit hjem mere

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

er det også hans barn?

Det lugter lidt af at det er hans dårlige samvittighed

ja det er det men han har ikke rigtig været en del af hans liv pga jobbet. han siger at han er rigtig ked af at han tog afsted da det viste sig for at det ikke var det som han troede. men nu har han accepeteret det valg han tog og må gør det færdig, hvorfor jeg ikke bare kan accepeter at han tog det valg. mit problem er bare at jeg føler han tager får let på tinegene, han glemmer at "minde" mig om at han er ked af og at glip af alt det herhjemme med vores barn. og når jeg siger det bliver han sur og siger " jeg er fadme ked af mit valg men har accepeteret det er sådan her.

Anmeld

27. oktober 2011

LilleLene

Anonym skriver:

ja det ved han godt men han siger det er min egen skyld han bliver sådan, fordi han mener jeg tvinger ham op i en krog og så bider han fra sig på den måde

Ej det kan han da ikke tillade sig

Vis ham det er dig der har bukserne på, og du ikke finder dig i sådan en udtalelse

Anmeld

27. oktober 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

nej det har han ikke og han har heller aldrig været alene med et lille barn andet et par timer.

han mener det er mig der bliver sur og brokker mig over ham, og så bider han fra sig, da han føler han gør alt hvad han kan for at få det til at fungere på trods af 5000 km afstand.

Meget muligt han føler sådan, men faktum er jo at han gør 0 og du nu står med 100% baby, hjem, dig selv, det imellem OG hans lort.

Det er jo noget du skal gøre op med dig selv, enten vil du det eller også vil du ikke. Samtale kan man nå et vist stykke med, men er en af parterne bare ikke villige til at gøre en indsats, er det underordnet om den anden part så gerne vil forholdet. Det at være forældre kræver samarbejde, fælles forståelse, enighed og empati - det lyder ikke som om han er specielt villig til at gøre andet end det han gjorde før han var far.

- du får et knus fordi jeg godt kan sætte mig ind i dine følelser ligenu - lortemand!

Anmeld

27. oktober 2011

henh01

Anonym skriver:

ja det er det men han har ikke rigtig været en del af hans liv pga jobbet. han siger at han er rigtig ked af at han tog afsted da det viste sig for at det ikke var det som han troede. men nu har han accepeteret det valg han tog og må gør det færdig, hvorfor jeg ikke bare kan accepeter at han tog det valg. mit problem er bare at jeg føler han tager får let på tinegene, han glemmer at "minde" mig om at han er ked af og at glip af alt det herhjemme med vores barn. og når jeg siger det bliver han sur og siger " jeg er fadme ked af mit valg men har accepeteret det er sådan her.

Ville det da hjælpe dig at han mindede dig om at han var ked af det hele tiden?

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg ville blive møg hammer ked af det og der efter super sur.. og få en meget alvorlig snak om hvorfor jeg ligner exen... og hvis han mener det virkelig dårligt skulle jeg ikke have ham i mit hjem mere

jeg smækket røret på og stor tudet. han ringet så igen og sagde at det nok heller ikke var særlig pænt at sige det men jeg startet selv skændesriet. og det skal lige siges det ikk første gang han siger det. har bare ved at have svært ved at ligge hans ondhed omrking mig i glemmebogen.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Ville det da hjælpe dig at han mindede dig om at han var ked af det hele tiden?

nej - men nej jamen jeg ved det ikk . jeg føler svigt og føler han glemmer at han svigtet mig lige fra jeg havde født pga hans job.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.