Måden at omtale sin partner på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

bulderfiz skriver:

Synes da ikke det er useriøst at kalde sin partner for sin kæreste, når nu det er det han er

Tror ikke mit forhold ville blive mere seriøs af at vi kaldte hinanden for mand og kone?

Det sagde jeg heller ikke. :-) vi er jo stadig 'kun' kærester. Det bliver ikke meter seriøst af at man kalder sin kæreste for mand. Men for MIG lyder det mere seriøst. Men hvis folk spørger hvor længe vi har været sammen siger jeg jo: vi har været kærester fori 5 et halvt år. Eller vi har været sammen i...

Det var ikke for at sige at kæresteri er useriøst.!!!!!!! ;-) blot at kegler efter 5 års kæresteri har opdateret kæresten til manden uden at være gift. :-)

Ej det er indviklet at forklare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

LouiseRH

Frk-Lotusblomst skriver:

Det sagde jeg heller ikke. :-) vi er jo stadig 'kun' kærester. Det bliver ikke meter seriøst af at man kalder sin kæreste for mand. Men for MIG lyder det mere seriøst. Men hvis folk spørger hvor længe vi har været sammen siger jeg jo: vi har været kærester fori 5 et halvt år. Eller vi har været sammen i...

Det var ikke for at sige at kæresteri er useriøst.!!!!!!! ;-) blot at kegler efter 5 års kæresteri har opdateret kæresten til manden uden at være gift. :-)

Ej det er indviklet at forklare

Jeg tror godt jeg ved hvad du mener

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

Jeg kalder ham for manden. Det er jo det han er, altså min mand. Han kalder også mig for konen. Det er fint, i hvert fald bedre end hustruen. Det ville være helt unaturligt for os at kalde hinanden for kæresten, det stadie er vi langt ude over

Anmeld

25. oktober 2011

Muhmi

132319 skriver:

Jeg ser ofte kvinder der omtaler deres kæreste som "manden" og det har jeg aldrig helt forstået?

Omtaler han også Jer som "Konen" eller endda "Kvinden"?

Jeg kalder ikke min kæreste for min mand. Dels fordi jeg aldrig vil giftes men også fordi jeg synes "kæreste" lyder så meget bedre

Jeg kalder min kæreste: Anders... For det er hans navn......... ?

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

mortilflere skriver:

Kællingen og er min mor her siger han Annemarie , og så reagere jeg slet ikke LOL 

hahahahaha...ja måske er det faktisk også sådan min mand omtaler mig, jeg ved det jo i bund og grund ikke  Min far og hans gamle ven, kaldte altid min mor for slædehunden  Min mor er verdens mest tålmodige menneske

Anmeld

25. oktober 2011

Diana...

132319 skriver:

Jeg har aldrig sagt at det var et problem, ro på!

Men mht. mand og kone, så synes jeg nu at det er det samme. At en fyr først er "nogens mand" når man er gift.

Jeg synes bare ikke om at blive kaldt nogens kvinde eller dame og det løber mig koldt ned af ryggen ved tanken om at skulle kaldes kone -Godt at jeg aldrig skal giftes

Jeg er da helt rolig og jeg kan da ikke se jeg skriver nogen steder at DU har et problem med det 

Jeg synes der er meget stor forskel. Han er jo en MAND. han er ikke en dreng. Jeg ikke en kone jeg en kvinde. Kvinde er et pænt ord. Jeg kan slet ikke forstå man ikke kan lide det he he Dame har jeg det heller ikke så godt med. Kone er jeg blevet efter jeg er blevet gift men jer er nu mest kvinde. Min mand er en mand og har alle dage været det 

Må jeg spørge hvad du så selv betegner dig når du ikke er en kvinde. 

Knus Diana en ung kvinde 

Anmeld

25. oktober 2011

Gittemor09

132319 skriver:

Jeg ser ofte kvinder der omtaler deres kæreste som "manden" og det har jeg aldrig helt forstået?

Omtaler han også Jer som "Konen" eller endda "Kvinden"?

Jeg kalder ikke min kæreste for min mand. Dels fordi jeg aldrig vil giftes men også fordi jeg synes "kæreste" lyder så meget bedre

jeg er faktisk helt enig i det du skriver senere hen med at kalde kæresten for min fyr...

men hvad skulle han så kalde mig/dig hvis det ikke skal være damen?? det er ikke et ondt spørgsmål... men ville du kaldes noget andet end kæreste/damen?? foruden dit navn selvfølgelig...

bryder mig heller ikke så meget om ordet damen, det lyder så forkert i mine ører

Anmeld

25. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

bulderfiz skriver:

Jeg tror godt jeg ved hvad du mener

det var godt. :-) og tag dig endelig ikke af stavefejl. er på mobilen og den kan godt lide selv at lave ord. meter = mere, kegler = jeg, fori = i. :-)

god aften. :-)

Anmeld

25. oktober 2011

132319

Diana... skriver:

Jeg er da helt rolig og jeg kan da ikke se jeg skriver nogen steder at DU har et problem med det 

Jeg synes der er meget stor forskel. Han er jo en MAND. han er ikke en dreng. Jeg ikke en kone jeg en kvinde. Kvinde er et pænt ord. Jeg kan slet ikke forstå man ikke kan lide det he he Dame har jeg det heller ikke så godt med. Kone er jeg blevet efter jeg er blevet gift men jer er nu mest kvinde. Min mand er en mand og har alle dage været det 

Må jeg spørge hvad du så selv betegner dig når du ikke er en kvinde. 

Knus Diana en ung kvinde 

Jeg vil gerne kaldes en kvinde men ikke "nogens kvinde" forstår du?

Selvfølgelig er en mand en mand men "nogens mand" synes jeg ikke at han er før han er gift. Jeg kunne aldrig finde på at kalde min kæreste for min mand.

Anmeld

25. oktober 2011

Diana...

132319 skriver:

Jeg vil gerne kaldes en kvinde men ikke "nogens kvinde" forstår du?

Selvfølgelig er en mand en mand men "nogens mand" synes jeg ikke at han er før han er gift. Jeg kunne aldrig finde på at kalde min kæreste for min mand.

Ja jeg forstå godt hvad du mener. 

Heldigvis er der plads til vi kan kalde os hvad vi vil og vores mænd 

Rigtig god aften til dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.