Måden at omtale sin partner på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

lulini

Norman skriver:

Tillykke, det er såå dejligt

Mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Dinsen

Kalder også min kærste Allan når jeg omtaler ham til folk vi kender... Men ellers er det også min kærste... 

Han er jo ikke min mand..... Endnu da

Anmeld

25. oktober 2011

mortilflere

lulini skriver:

Hvis det er folk vi kender så er det bare Martin - men er det herinde er det kæresten - engang i mellem manden... Nu er vi så lige blevet forlovede idag og synes "min forlovede" lyder så underligt, så nu er han nok manden i stedet for

Anmeld

25. oktober 2011

Levi&LilysMor

132319 skriver:

Hvad med fyr?

Åhh det der dame, det kan jeg ikke med.

Jeg omtaler ham af navn og siger kun "kæreste" til folk jeg ikke kender. "Mand" vil derved være misvisende da vi ikke er gift og aldrig bliver det

det bruger jeg ikke .... men mand er kun noget jeg skriver nogle gange siger self også kæreste hans navn ellers bruger vi skat meget

Anmeld

25. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Min forlovede kalder jeg for kæreste, dels fordi jeg synes det lyder forkert at omtale ham som forlovede hele tiden.

Jeg har tit hørt ham omtale mig som damen og det har jeg rent faktisk sagt til ham, at jeg ikke bryder mig om fordi vi ikke er gift og jeg vil ikke giftes  Så nu er jeg bare "min dejlige kæreste" i stedet for

Anmeld

25. oktober 2011

LouiseRH

hmm

Så er jeg bare barnlig. Min kæreste er min kæreste. Vi er ikke gift og når vi bliver gift så bliver han min mand

For sådan er det bare... Sætter heller ikke kryds ved fru, når jeg er frøken vel?

Anmeld

25. oktober 2011

lulini

mortilflere skriver:

mange tak

Anmeld

25. oktober 2011

AnneBJ

132319 skriver:

Hvad med fyr?

Åhh det der dame, det kan jeg ikke med.

Jeg omtaler ham af navn og siger kun "kæreste" til folk jeg ikke kender. "Mand" vil derved være misvisende da vi ikke er gift og aldrig bliver det

Anmeld

25. oktober 2011

Kloster

132319 skriver:

Jeg ser ofte kvinder der omtaler deres kæreste som "manden" og det har jeg aldrig helt forstået?

Omtaler han også Jer som "Konen" eller endda "Kvinden"?

Jeg kalder ikke min kæreste for min mand. Dels fordi jeg aldrig vil giftes men også fordi jeg synes "kæreste" lyder så meget bedre

Hej.

Er detherinde, du mener? Herinde kalder jeg min mand for min mand  Det er fordi, jeg ikke ønsker at offentliggøre hans navn.

Men når jeg omtaler ham til folk, der ikke lige kender ham, kalder jeg ham også for min mand. Vi er gift, så han er jo min mand.

Han kalder også mig for sin kone.

Anmeld

25. oktober 2011

132319

bulderfiz skriver:

hmm

Så er jeg bare barnlig. Min kæreste er min kæreste. Vi er ikke gift og når vi bliver gift så bliver han min mand

For sådan er det bare... Sætter heller ikke kryds ved fru, når jeg er frøken vel?

Jeg er også noget forbløffet over udtalelserne om at det er barnligt.

Man er vel ikke mere voksen eller moden fordi man kalder sin partner for sin mand?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.