Måden at omtale sin partner på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

mortilflere

Kællingen og er min mor her siger han Annemarie , og så reagere jeg slet ikke LOL 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

132319

Frk Mig skriver:

Per er en mand og han er min så det er = Min mand

Logisk nok men nu var tråden med henblik på de der ikke er gift

Anmeld

25. oktober 2011

chael

Nano. skriver:

Jeg kalder min kæreste for min mand , syntes kæreste lyder så barnligt

Hi hi... Har det på samme måde. Egentlig lidt åndsvagt, for han er jo min kæreste eller forlovede om man vil.

Men han er også min mand

Og ja, jeg er hans "kone" eller kvinde

Og vi er hinandens skat

*Camilla

Anmeld

25. oktober 2011

lulini

Hvis det er folk vi kender så er det bare Martin - men er det herinde er det kæresten - engang i mellem manden... Nu er vi så lige blevet forlovede idag og synes "min forlovede" lyder så underligt, så nu er han nok manden i stedet for

Anmeld

25. oktober 2011

Nessie

Jeg kalder min forlovede () både for kæreste og mand. Han kalder også mig for kæreste eller kone, synes jeg ikke gør så meget. Vi lever og bor jo som ægtefolk, men har bare ikke papir på det

Anmeld

25. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Hm tror det er lidt forskelligt, kalder ham faktisk oftest for sit navn, men ellers så siger jeg kæreste. Tror aldrig jeg kalder ham for "manden"..

Men han siger aldrig kæreste, han siger mit navn ellers også så kalder han mig "konen"

Vi tager det ikke så seriøst, det er vel bare hvad man lige føler for der lyder godt afhængig af hvad man skal siger og hvem man siger det til

Anmeld

25. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

lulini skriver:

Hvis det er folk vi kender så er det bare Martin - men er det herinde er det kæresten - engang i mellem manden... Nu er vi så lige blevet forlovede idag og synes "min forlovede" lyder så underligt, så nu er han nok manden i stedet for

Tillykke, det er såå dejligt

Anmeld

25. oktober 2011

mortilflere

jeg gider ikke forklare altid vi ikke er gift så ringer jeg nogen steder for bonden , så siger jeg at jeg ringer for min mand ...

Og han bliver heller ik andre end min om vi så bliver gift eller ej

Anmeld

25. oktober 2011

132319

LevisMor skriver:

her siger jeg også min mand for det er han jo også selvom vi ikke er gift. vil aldrig sige min dreng til ham han er altså 26  og jeg er hans dame synes jeg lyder fint  

Hvad med fyr?

Åhh det der dame, det kan jeg ikke med.

Jeg omtaler ham af navn og siger kun "kæreste" til folk jeg ikke kender. "Mand" vil derved være misvisende da vi ikke er gift og aldrig bliver det

Anmeld

25. oktober 2011

Munder

Nu ved jeg godt, at det er for dem der ikke er gift. Men jeg har det omvendt. Jeg er gift med min dejlige kæreste på 8. år, men kalder ham stadig mest for min kæreste, for det er det han er (selvom han jo lovformligt er min mand)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.