skal man virkelig være populær herinde før man kan få svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Frøken J. skriver:

Åh du godeste, skal vi gennem dette igen? Der har næstenlige været en tråd om det samme på over 20 sider..

Jeg ser det ikke som populær versus upopulær, men aktiv versus mindre aktiv. Og jeg tror det er ganske naturligt at folk har en tendens til oftere at svare hos dem de "kender" og ser meget i debatterne. Og det er da meget naturligt.

Ydermere handler det nok også om hvornår man smider sin tråd op, for de kan hurtigt ryge af forsiden. Og husk nu at den også tæller folk med som ikke har en profil herinde i antallet af dem der har læst tråden.

Der vil jeg så bare lige sige, ikke at vi skal begynde at bitche eller noget. Men jeg vil da mene jeg er MEGET aktiv herinde, men sjældent jeg får ret meget respons, især da jeg lige havde født og havde mange spørgsmål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

L.J.L skriver:

Synes absolut ikke det har noget med aktivitet at gøre. Jeg selv er herinde og svare på debatter dagligt så vil da mene at jeg ikke er usynlig, men jeg oplever tit at folk ikke gider svare på mine tråde. Det er jeg fuldstændig ligeglad med løvrigt men bare lige for at komme med mit besyv til debatten. Jeg tror det har noget at gøre med hvor mange "venner" men har herinde for så ses ens indlæg tydeligere.

Samme her, synes egentlig at jeg er ret så aktiv (har været indtilvidere ihvertfald), og prøver at komme rundt til så meget så muligt, men mine tråde bliver heller ikke 10 siders længe. - Men det er nu fint nok, så tager jeg de kram, råd osv. til mig som jeg får. om det så kun er 1,2,3,4 eller hvor mange det er. Og hvorer det dejligt der dog bare er 1 der kender til eventuelle problemer der gider svare.

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Frøken J. skriver:

No offence søde, men hvor mange svar vil du egentlig gerne have? Har lige siddet og kigget dine debatter via din profil, og du har da som regel både 4 og 5 siders lange debatter. Er det ikke nok? Jeg kan bare ikke forstå, at lige netop du føler, at folk ikke svarer..

Det er heller ikke så meget mig, det er mere generelt.

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

Det tænkte jeg egentlig også Frøken J. Synes altid Anetteb har mange svar og er rigtig god til selv at svare folk og have en god tråd.

Søde, søde Anetteb.. Som du kan se ser jeg også dig som aktiv, og kan heller ikke forstå at du føler der ikke bliver svaret.. Er der noget andet der trykker ved siden af??
Ikke for at snerre, men havde ligesom Frøken J bare ikke set den komme fra dig smukke!

Det er mere sådan generelt. - men er blevet en af de mere aktive, barsel længe leve hehe.
- men det har nok også meget at gøre med at der ikke foregår så meget bitcheri herinde mere, så lysten til at være her, er meget større :-)

Anmeld

24. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

Det er mere sådan generelt. - men er blevet en af de mere aktive, barsel længe leve hehe.
- men det har nok også meget at gøre med at der ikke foregår så meget bitcheri herinde mere, så lysten til at være her, er meget større :-)

Okay.
Men ja, der er nogen der får flere svar end andre, men tror der er rigitg mange grunde... Og ikke kun den der aktiv vs mindre aktive.

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

Okay.
Men ja, der er nogen der får flere svar end andre, men tror der er rigitg mange grunde... Og ikke kun den der aktiv vs mindre aktive.

ja, men sådan er det jo
godt jeg ikke har noget liv, og sidder her konstant. haha.

Anmeld

24. oktober 2011

Stjernestoev

benjamins'mor skriver:

Der vil jeg så bare lige sige, ikke at vi skal begynde at bitche eller noget. Men jeg vil da mene jeg er MEGET aktiv herinde, men sjældent jeg får ret meget respons, især da jeg lige havde født og havde mange spørgsmål.

Det gælder jo heller ikke om bare at være aktiv for at være aktiv. Du kan smide nok så mange indlæg herind, uden nogen lægger mærke til dig. Det handler jo også om at bruge lidt tid på at skrive det, og formulere sig godt (hvilket jeg selv er dårlig til), men det er frøken J jo god til

Anmeld

24. oktober 2011

Mizz-sommer

anetteb skriver:

Sådan føler jeg virkelig det er nogle gange.
- Kan det virkelig være rigtigt at man skal være populær før folk gider svare på ens tråde?

Nogle oprettede tråde, hvor man fortæller om et eller andet, hvor man fx bare godt kunne bruge at folk sendte et kram, men kun folk man kender svare på dem, men der har været mange inde og læse dem.

eller også bare hvis man søger svar på et eller andet.

- Det er ikke for at være negativ overhovedet, det undre mig bare lidt. Synes selv at baby.dk er blevet en bedre website at være på, eftersom at der ikke er så meget bitcheri herinde mere. + at der også er mange søde mennesker
Jeg kunne dog stadig føle at  man skal være populær for at folk gider svare en, dette er dog ikke hver gang tilfældet, da folk da har været venlige at svare en på nogle oprettede tråde.

hej :d

føler med dig...

-  jeg får også tit svar på det jeg spøger om men ikke altid.

og man tænker da lidt.. " er det bare lige meget det jeg skriver, eller er det bare et dumt spøgersmål" tænker da nogen gang den tanke..

og jeg er sq slet ikke populær har en ven her ind..

Anmeld

24. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

ja, men sådan er det jo
godt jeg ikke har noget liv, og sidder her konstant. haha.

SAME HERE: Og jeg er ikke engang på barsel. HAHAHAHAHAHAHA

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Mizz-sommer skriver:

hej :d

føler med dig...

-  jeg får også tit svar på det jeg spøger om men ikke altid.

og man tænker da lidt.. " er det bare lige meget det jeg skriver, eller er det bare et dumt spøgersmål" tænker da nogen gang den tanke..

og jeg er sq slet ikke populær har en ven her ind..

popularitet har intet med antal venner at gøre, men hvor højt de værdsætter dig :-) ( ihvert fald i mine øjne )

- men kender det godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.