Jeg ser det lidt sådan, at der ikke er populære og ikke populære herinde! Der er dem som er super aktive, så er der dem der er aktive og til sidst dem som er mindre aktive!
Jo mere aktiv man er, jo mere respons får man.. Jeg går heller ikke hen til "fremmede" på gaden og spørger om en masse ting..
Mange gange "gider" folk (jeg) heller ikke svarer, hvis det er et emne der har været oppe 117 gange - Der ville jeg ønske at den der skriver indlægget, bruger søgefunktionen der nu engang er herinde - Jeg skal ikke gøre mig hellig, for jeg bruger den ikke altid, men får jeg ikke de svar jeg havde håbet på, så bruger jeg den, og i langt de fleste tilfælde, har der været én eller flere og spørge om det samme 
Andre gange, tjekker jeg baby, på min iPhone, hvis jeg lige har en pause på jobbet eller sidder i bussen osv. det er ikke altid jeg "orker" og skulle skrive et svar på den - Mon ikke det gælder det samme for andre? Og hvert klik tæller som et besøg på indlægget, hver gang man selv klikker ind på sit eget indlæg, tæller den også..
Så er der alle dem udefra, som ikke er medlem af baby, deres besøg tæller også 
Rigtig mange har også filter på, så de ikke kan se visse indlæg der f.eks handler om helt små, eller 1-3 år osv..
Hvis man smider sit indlæg midt på dagen, så ryger det hurtigt om på de andre sider, så man må altså også selv gøre en indsats for at oppe den igen..
Det er heller ikke altid jeg får det vilde respons på mine, jeg tænker ikke over det, for det er gerne i de perioder hvor jeg ikke er super aktiv - Jeg er aktiv i perioder, og oftest er jeg aktiv om natten, fordi jeg arbejder om eftermiddagen/aften..
Så ro på
Gør en indsats, op dine indlæg og brug søgefunktionen..