skal man virkelig være populær herinde før man kan få svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Becks

Jeg ser det lidt sådan, at der ikke er populære og ikke populære herinde! Der er dem som er super aktive, så er der dem der er aktive og til sidst dem som er mindre aktive!

Jo mere aktiv man er, jo mere respons får man.. Jeg går heller ikke hen til "fremmede" på gaden og spørger om en masse ting..

Mange gange "gider" folk (jeg) heller ikke svarer, hvis det er et emne der har været oppe 117 gange - Der ville jeg ønske at den der skriver indlægget, bruger søgefunktionen der nu engang er herinde - Jeg skal ikke gøre mig hellig, for jeg bruger den ikke altid, men får jeg ikke de svar jeg havde håbet på, så bruger jeg den, og i langt de fleste tilfælde, har der været én eller flere og spørge om det samme

Andre gange, tjekker jeg baby, på min iPhone, hvis jeg lige har en pause på jobbet eller sidder i bussen osv. det er ikke altid jeg "orker" og skulle skrive et svar på den - Mon ikke det gælder det samme for andre? Og hvert klik tæller som et besøg på indlægget, hver gang man selv klikker ind på sit eget indlæg, tæller den også..

Så er der alle dem udefra, som ikke er medlem af baby, deres besøg tæller også

Rigtig mange har også filter på, så de ikke kan se visse indlæg der f.eks handler om helt små, eller 1-3 år osv..

Hvis man smider sit indlæg midt på dagen, så ryger det hurtigt om på de andre sider, så man må altså også selv gøre en indsats for at oppe den igen..

Det er heller ikke altid jeg får det vilde respons på mine, jeg tænker ikke over det, for det er gerne i de perioder hvor jeg ikke er super aktiv - Jeg er aktiv i perioder, og oftest er jeg aktiv om natten, fordi jeg arbejder om eftermiddagen/aften..

Så ro på  Gør en indsats, op dine indlæg og brug søgefunktionen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Silas&Mille

Frk.S skriver:

Altså jeg synes da som regel jeg får svar - og jeg vil da ikke mene jeg er populær.

Selv svarer jeg, hvis jeg synes jeg har noget at bidrage med - uanset hvem der skriver.

sådan har jeg det også...

læser rigtig mange tråde herinde, men skriver langt fra i dem alle sammen. Så kunne jeg ikke lave andet hele dagen

Anmeld

25. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Altså sådan ser jeg overhovedet ikke på det, jeg svare dem hvor spørgsmål eller indlæg er noget jeg føler jeg kan være med på. Ligger slet ikke mærke til om det er læst mange gange, om der er mange der har skrevet eller noget som helst..

Ang de der kram, undskyld, men jeg går ikke ind og bare sender et kram, kan sagtens føle med de personer der burde få et kram, det er slet ikke det, men jeg vil hellere føle at jeg kan komme med et råd eller andet.

Der er selvfølgelig emner jeg syntes er mere relevante for mig end andre, men jeg favorisere ikke personer

Anmeld

25. oktober 2011

132319

De her debatter ender altid med at blive sådan lidt påstand mod påstand.

Jeg er selv en af de der var meget aktiv herinde, både i debatter og til at kommentere på andres tråde men alligevel fik jeg ikke ret meget respons på mine egne.

Det har fået mig til at miste lysten til at svare i andre tråde end debatterne og til at oprette tråde. Ikke fordi jeg kræver opmærksomhed eller har det svært IRL eller noget i den duer som folk kunne finde på at sige var problemet, men når man opretter en tråd, så er det vel fordi man gerne vil have lidt respons, eller?

Nå men alt i alt er min mening at den der med at man skal være aktiv for at få svar, simpelthen bare ikke holder. Man kan sagtens være aktiv og alligevel ikke få ret mange svar.

Anmeld

25. oktober 2011

Gittemor09

Honey<3 skriver:

Jeg kender dig ikke IRL eller herinde, men for mig er du - Hende med hesten ( ud fra dit profilbilled)

Så føl dig ikke overset, det er du ikke

org det var sødt skrevet

ja, vi har 4 styks... så må være hende med hesten

Anmeld

25. oktober 2011

Sof

Jeg er stoppet med at skrive herinde da jeg stort set ikke fik nogle svar alligevel, selvom jeg svarede på alt hvad jeg kunne komme i nærheden af.

Den eneste grund til at jeg ikke har slettet min profil herinde, er fordi jeg har billeder liggende herinde som ikke skal ligge her hvis ikke jeg er her mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.