skal man virkelig være populær herinde før man kan få svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

anetteb skriver:

Sådan føler jeg virkelig det er nogle gange.
- Kan det virkelig være rigtigt at man skal være populær før folk gider svare på ens tråde?

Nogle oprettede tråde, hvor man fortæller om et eller andet, hvor man fx bare godt kunne bruge at folk sendte et kram, men kun folk man kender svare på dem, men der har været mange inde og læse dem.

eller også bare hvis man søger svar på et eller andet.

- Det er ikke for at være negativ overhovedet, det undre mig bare lidt. Synes selv at baby.dk er blevet en bedre website at være på, eftersom at der ikke er så meget bitcheri herinde mere. + at der også er mange søde mennesker
Jeg kunne dog stadig føle at  man skal være populær for at folk gider svare en, dette er dog ikke hver gang tilfældet, da folk da har været venlige at svare en på nogle oprettede tråde.

vil lige starte med at sige at jeg ikke har læst alle svar til dig...

Men nej, tror det egentlig ikke.

Nogle har et venskab blandt hinanden herinde og skriver både på/i tråde og pb til hinanden. Mødes irl osv.

Holder af hele baby.dk og alt det det forum her kan give/bidrage til vores/mit liv. Og svarer på de tråde hvori jeg kan hjælpe - give et los bagi - komme med råd osv.

Men har da selv helt klart nogle mennesker herinde jeg 'holder tættere' end andre - fordi vi kan støtte hinanden og snakke om alt mellem himmel og jord, om problemer de også har oplevet og har inde på livet til hverdag.

Men sådan er det jo også i den virkelige verden.

Der kan være dage/uge hvor jeg er med herinde på sidelinjen og ikke får svaret på noget - læser blot. Og andre hvor den bare får for hele sparegrisen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

DitteFisk

Haha, tror vi går i selvsving når vi ser sådan en tråd her. Trådstarter har vist meldt sig ud, så mon ikke vi skal lade den ligge.....

Anmeld

24. oktober 2011

bullerbassen

Mi skriver:

Jamen det var det da

Det var bare fordi jeg undrede mig, for jeg syntes ofte at du nemlig får nogle gode svar og har nogle meget konkrete spørgsmål.

Godt ellers skal jeg se om jeg kan uddybe det

Anmeld

24. oktober 2011

bullerbassen

Frøken J. skriver:

Jeg har da ikke sagt man aldrig skal svare på fremmedes ting? Ydermere må jeg igen påpege, at det jo fx ikke er min skyld, at jeg får mange svar, det må være dem der svarers skyld, hvis det er nogens. Og ydermer evil jeg påpege, at jeg heller ikke fik en skid svar i starten, da jeg ikke var så aktiv, men det klandrede jeg ikke nogen for. Vidste da godt det var fordi jeg ikke selv var så meget om mig

Som jeg også skriver klandre jeg bestemt heller ikke nogen. Hverken dem der får mange svar ellers dem som ikke gør. Og giver bestemt ikke nogen skylden.

Men syntes ofte der bliver nævnt ( ikke lige dig )at man svarer dem man kender. Hvor jeg så skriver at man ikke lærer nye at kende hvis man ikke bevæger sig væk fra det kendte.

Og dem som ingen kender lærer ikke nye at kende fordi ingen svarer i tråden.

Håber du forstår hvad jeg mener uden at føle det er rette mod dig - for det er det bestemt ikke

Anmeld

24. oktober 2011

Muffinmus

Jeg er skide ligeglad med om folk er herinde ofte eller ikke så ofte, jeg svarer på det det interesserer mig, det jeg har tid til at svare på og de ting der rører mig.....

Hvem der har lavet indlægget rager mig en høstblomst

Anmeld

24. oktober 2011

Stjernestoev

"Sådan får du mange svar = bliver populær"

1. Opret en tråd som denne

2. Skriv man mishandler sine børn

3. Lav en debat om rygning

4. Skriv du elsker dansk Folkeparti

Anmeld

24. oktober 2011

Frøken J.

Dobbeltpost

Anmeld

24. oktober 2011

Frøken J.

bullerbassen skriver:

Som jeg også skriver klandre jeg bestemt heller ikke nogen. Hverken dem der får mange svar ellers dem som ikke gør. Og giver bestemt ikke nogen skylden.

Men syntes ofte der bliver nævnt ( ikke lige dig )at man svarer dem man kender. Hvor jeg så skriver at man ikke lærer nye at kende hvis man ikke bevæger sig væk fra det kendte.

Og dem som ingen kender lærer ikke nye at kende fordi ingen svarer i tråden.

Håber du forstår hvad jeg mener uden at føle det er rette mod dig - for det er det bestemt ikke

Men hvorfor SKAL man lære nye at kende? Altså ved ikke hvordan jeg skal sige det uden det lyder forkert, men for mit eget vedkommende har jeg dannet mig et mega stort netværk herinde, og jeg vil da gerne hyggesludre med nye mennesker, men med en lille nyfødt og det netværk, som jeg i forvejen har, er det svært at finde tid til at skulle lære et helt nyt menneske at kende fra bunden - Bare en forklaring.

Anmeld

24. oktober 2011

bullerbassen

Frøken J. skriver:

Men hvorfor SKAL man lære nye at kende? Altså ved ikke hvordan jeg skal sige det uden det lyder forkert, men for mit eget vedkommende har jeg dannet mig et mega stort netværk herinde, og jeg vil da gerne hyggesludre med nye mennesker, men med en lille nyfødt og det netværk, som jeg i forvejen har, er det svært at finde tid til at skulle lære et helt nyt menneske at kende fra bunden - Bare en forklaring.

Det skal man bestemt heller ikke.

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

lotchen skriver:

Jeg opretter ikke selv mange tråde og skriver heller ikke i mange, så jeg forventer ikke en spandfuld af svar, men har faktisk fået i hvert fald 1 eller 2 gode, brugbare svar næsten hver gang. Og det er alt jeg behøver

Oftest suser jeg bare rundt i de forskellige tråde og så kan det være meget forskelligt hvad jeg svarer på. Når jeg så svarer kan det være fordi jeg føler jeg har et ordentligt svar, jeg er blevet provokeret nok til det, gerne lige vil give mit besyv med, trådstarter har en fantastisk måde at formulere sig på der fænger mig og gør at jeg vil være med.... Der er nogen jeg decideret undgår at læse, fordi jeg synes ikke der er andet end brok, vrøvl og klynk....

Og så er man bare ikke forpligtet til at svare! Det her er et cyber-sted og ikke mine 'rigtige' venner - det er uforpligtende... Og det er noget af det bedste Man skal ikke udstille en sårbarhed herinde, hvis man ikke kan tåle at den ikke bliver kommenteret af x antal mennesker. Så skal man nok henvende sig til folk irl i stedet...

men når du så endelig svare så er det også brugbart!
- nu tænker du sikkert what, men kan fortælle du engang svarede mig på et anonymt indlæg, og der sagde du noget meget hjælpende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.