louiseandersen85 skriver:
Er ikke kommet længere end til side to, hvor det er tydeligt hvem der er populære og ikke føler sig tilsidesat. Det er da nemt nok a sige a der ikke er noget problem når man er en a de populære. Men måske er det et problem for dem som ikke får 20 siders svar. Men det er jo tydeligvis et problem, eftersom det bliver taget op igen. Og tydeligvis er der mange som synes de er ærgeligt a de ikke bliver svaret
Det synes jeg faktisk er rimelig groft. Du får det til at lyde som om, at fordi man får mange svar og åbenbart er "populær", så har man manglende empati og medfølelse for de, der ikke får så mange svar. Men jeg har også været ny en gang! Og jeg har også nøjes med et, to eller ingen svar, Og jeg blev ikke sur på de aktive brugere over det, for jeg vidste godt det var fordi, at jeg selv ikke havde "givet så meget af mig selv" endnu.
Det er jo et spørgsmål om at have brugt mange timer herinde hver dag og skabt sig et netværk. Noget man har arbejdet for - skal man klandres for det? Det er jo ikke fordi man bare har siddet og kommet sovende til tingene. Det kræver man giver noget af sig selv, og det kræver tid og indsats

Så kunne man måske i stedet glædes over, at man har så stort et netværk i den virkelige verden, at man ikke har tid til at give så meget af sig selv herinde.
Anmeld