skal man virkelig være populær herinde før man kan få svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Anette&Sophia

louiseandersen85 skriver:

Er ikke kommet længere end til side to, hvor det er tydeligt hvem der er populære og ikke føler sig tilsidesat. Det er da nemt nok a sige a der ikke er noget problem når man er en a de populære. Men måske er det et problem for dem som ikke får 20 siders svar. Men det er jo tydeligvis et problem, eftersom det bliver taget op igen. Og tydeligvis er der mange som synes de er ærgeligt a de ikke bliver svaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Frøken J.

GønskE skriver:

No hard felings.. Men grunden til du skriver sådan, så fordi du får 100 svar på alt du skriver!! Har jeg nemlig fulgt, og os andre som ikke lige alle har et billede og et barn, vi får intet svar, og hvis vi gør (jeg gør) så det MAX fra 3 forskellige... Og det ses HVER dag..

Nej, det har absolut intet med det at gøre. For jeg har selv været ny en gang, og jeg har selv måtte nøjes med et eller to eller slet ingen svar - Og jeg bebrejdede ikke folk for det, for jeg vidste godt det var et spørgsmål om, at jeg ikke selv havde været så aktiv endnu.

Anmeld

24. oktober 2011

Frøken J.

louiseandersen85 skriver:

Er ikke kommet længere end til side to, hvor det er tydeligt hvem der er populære og ikke føler sig tilsidesat. Det er da nemt nok a sige a der ikke er noget problem når man er en a de populære. Men måske er det et problem for dem som ikke får 20 siders svar. Men det er jo tydeligvis et problem, eftersom det bliver taget op igen. Og tydeligvis er der mange som synes de er ærgeligt a de ikke bliver svaret

Det synes jeg faktisk er rimelig groft. Du får det til at lyde som om, at fordi man får mange svar og åbenbart er "populær", så har man manglende empati og medfølelse for de, der ikke får så mange svar. Men jeg har også været ny en gang! Og jeg har også nøjes med et, to eller ingen svar, Og jeg blev ikke sur på de aktive brugere over det, for jeg vidste godt det var fordi, at jeg selv ikke havde "givet så meget af mig selv" endnu.

Det er jo et spørgsmål om at have brugt mange timer herinde hver dag og skabt sig et netværk. Noget man har arbejdet for - skal man klandres for det? Det er jo ikke fordi man bare har siddet og kommet sovende til tingene. Det kræver man giver noget af sig selv, og det kræver tid og indsats

Så kunne man måske i stedet glædes over, at man har så stort et netværk i den virkelige verden, at man ikke har tid til at give så meget af sig selv herinde.

Anmeld

24. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Det tror jeg ikke der er hold i smukke. Det kan godt ske at nogen mest svare de mest aktive herinde fordi de måske føler et større kendskab til dem, men jeg vil ikke sætte det op i populære, almindelige, og upopulære.

Heller aktive vs mindreaktive. Jeg svarer dog det jeg finder interessant og emner som jeg har kendskab til. go så svare jeg selvfølgelig dem jeg er venner med herinde så vidt muligt.
Derimod tjekker jeg RIGTIG mange tråde jeg ikke svare. Men det er ligeså meget tidsfordriv. Og noget kan jeg simpelthen ikke svare på, noget "gider" jeg ikke svre på og nogen gange er jeg på fra mobilen hvor jeg ikke orker at svare = min telefon er død træls til baby.dk.

Lige et herfra i tilfælde af at du har følt dig overset.

Anmeld

24. oktober 2011

Wimmie

anetteb skriver:

tænker ikke på noget konkret, tænker sådan lidt overall. ikke kun for mit eget vedkommende, men også for andre.

Ok, det undrede mig bare lidt da jeg da opfatter dig som én af de mere aktive herinde og også én der får svar på dine debatter...

Derfor kom jeg til at tænke på om du er én af dem der måler popularitet efter antal svar på hver debat  

Anmeld

24. oktober 2011

Frøken J.

anetteb skriver:

No offence søde, men hvor mange svar vil du egentlig gerne have? Har lige siddet og kigget dine debatter via din profil, og du har da som regel både 4 og 5 siders lange debatter. Er det ikke nok? Jeg kan bare ikke forstå, at lige netop du føler, at folk ikke svarer..

Anmeld

24. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Frøken J. skriver:

No offence søde, men hvor mange svar vil du egentlig gerne have? Har lige siddet og kigget dine debatter via din profil, og du har da som regel både 4 og 5 siders lange debatter. Er det ikke nok? Jeg kan bare ikke forstå, at lige netop du føler, at folk ikke svarer..

Det tænkte jeg egentlig også Frøken J. Synes altid Anetteb har mange svar og er rigtig god til selv at svare folk og have en god tråd.

Søde, søde Anetteb.. Som du kan se ser jeg også dig som aktiv, og kan heller ikke forstå at du føler der ikke bliver svaret.. Er der noget andet der trykker ved siden af??
Ikke for at snerre, men havde ligesom Frøken J bare ikke set den komme fra dig smukke!

Anmeld

24. oktober 2011

LR85

Frøken J. skriver:

Det synes jeg faktisk er rimelig groft. Du får det til at lyde som om, at fordi man får mange svar og åbenbart er "populær", så har man manglende empati og medfølelse for de, der ikke får så mange svar. Men jeg har også været ny en gang! Og jeg har også nøjes med et, to eller ingen svar, Og jeg blev ikke sur på de aktive brugere over det, for jeg vidste godt det var fordi, at jeg selv ikke havde "givet så meget af mig selv" endnu.

Det er jo et spørgsmål om at have brugt mange timer herinde hver dag og skabt sig et netværk. Noget man har arbejdet for - skal man klandres for det? Det er jo ikke fordi man bare har siddet og kommet sovende til tingene. Det kræver man giver noget af sig selv, og det kræver tid og indsats

Så kunne man måske i stedet glædes over, at man har så stort et netværk i den virkelige verden, at man ikke har tid til at give så meget af sig selv herinde.

Groft? På ingen måde! Men det er jo tydeligt a se i denne debat og den sidste der var, at det er nemt at skrive 'åhh nej ikke nu den debat igen' når du selv har arbejdet hårdt for a 'få mange venner' og blive populær. Men der må være hold i at nogen synes de bliver overset, eftersom det er oppe igen. Og flere giver ret i at føle sig overset. Generelt er det bare for nemt a sige a der ikke er et problem når man selv står på den gode side.

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Undrer mig også over nogle gange har 40 været inde og kigge på en debat jeg har oprettet, men intet svar, også selvom det er noget ang. bebs. Så kan jeg nogle gange undre mig over at ingen kan hjælpe?

Anmeld

24. oktober 2011

Miss Church

Jeg er ikke selv så godt inde i siden endnu, da jeg næsten lige har oprettet en bruger. Men synes egentlig at de fleste som skriver herinde får svar Men selvfølgelig for nogle flere end andre.

Jeg tænker at mangel på svar måske kan være, at der er rigtig mange debatter som er ens? Ikke at jeg ikke selv har oprettet en debat som minder om andres. Vi har jo ofte de samme overvejelser eller bekymringer 

God mandag aften til jer alle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.