skal man virkelig være populær herinde før man kan få svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

SAME HERE: Og jeg er ikke engang på barsel. HAHAHAHAHAHAHA

Det lader vi bare som om du er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Laulund87

Jeg synes udelukkende det handler om hvor aktiv og velformulerende man er!

Da jeg startede herinde, for snart to år siden, blev jeg nemt småfornærmet over manglende svar..

Så lærte jeg flere at kende, ansøgte på FB, så dem IRL osv. Pludselig fik jeg langt flere svar og mine tråde endte på mange sider.

Nu er jeg ikke længere så aktiv som før og det kan mærkes. Opretter jeg en tråd nu, får jeg nok knapt så mange svar som førhen Det gør mig ikke noget for jeg giver heller ikke så meget af mig selv.

Give and take, det er hvad det handler om

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Stjernestoev skriver:

Det gælder jo heller ikke om bare at være aktiv for at være aktiv. Du kan smide nok så mange indlæg herind, uden nogen lægger mærke til dig. Det handler jo også om at bruge lidt tid på at skrive det, og formulere sig godt (hvilket jeg selv er dårlig til), men det er frøken J jo god til

Hehe, synes da jeg får formuleret mig meget godt, men kan da godt være andre ikke mener det. Synes da også jeg er rigtigt god til at svare andre.

Anmeld

24. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

Det lader vi bare som om du er

Ja, lad os gøre det. hehe Så er det ikke sååå pinligt. hihihi

Anmeld

24. oktober 2011

Mizz-sommer

anetteb skriver:

popularitet har intet med antal venner at gøre, men hvor højt de værdsætter dig :-) ( ihvert fald i mine øjne )

- men kender det godt.

det har du rat i.. også måske kun der få jeg har en

Anmeld

24. oktober 2011

Stjernestoev

benjamins'mor skriver:

Hehe, synes da jeg får formuleret mig meget godt, men kan da godt være andre ikke mener det. Synes da også jeg er rigtigt god til at svare andre.

Jeg synes heller ikke du formulerer dig dårligt, og mener også jeg har svaret på dine tråde.

Jeg er bare NØRD, når det gælder tekst, og der er altså bare nogle der fanger mig mere end andre.

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Stjernestoev skriver:

Jeg synes heller ikke du formulerer dig dårligt, og mener også jeg har svaret på dine tråde.

Jeg er bare NØRD, når det gælder tekst, og der er altså bare nogle der fanger mig mere end andre.

Ja, det har du også.

Præcist, sådan har jeg det også.

Jeg selv er ikke for god til overskrifter, men mener bare at jeg synes selv jeg er det de tidligere i tråden har kaldt ''aktiv'' .

Anmeld

24. oktober 2011

Stjernestoev

Laulund87 skriver:

Jeg synes udelukkende det handler om hvor aktiv og velformulerende man er!

Da jeg startede herinde, for snart to år siden, blev jeg nemt småfornærmet over manglende svar..

Så lærte jeg flere at kende, ansøgte på FB, så dem IRL osv. Pludselig fik jeg langt flere svar og mine tråde endte på mange sider.

Nu er jeg ikke længere så aktiv som før og det kan mærkes. Opretter jeg en tråd nu, får jeg nok knapt så mange svar som førhen Det gør mig ikke noget for jeg giver heller ikke så meget af mig selv.

Give and take, det er hvad det handler om

Jeg har det helt på samme måde. Jeg blev også ret sur i starten. Nu gør det mig ikke så meget. Jeg holder bare af at læse, og der er altså bare nogen der skriver bedre end andre, og de personer fanger mig.

Jeg forventer ikke folk svarer på mine indlæg, da jeg selv er rigtig dårlig til at svare folk, når de skriver på dem. (du ved hvorfor)

Anmeld

24. oktober 2011

SaraB

Wampires skriver:

hvis jeg har et fornuftigt input på tråden så skriver jeg uanset hvem der har oprettet den...

aner ikke hvem der er "populær" herinde og hvem der ikke er

Præcis mine ord!

Anmeld

24. oktober 2011

Laulund87

Stjernestoev skriver:

Jeg har det helt på samme måde. Jeg blev også ret sur i starten. Nu gør det mig ikke så meget. Jeg holder bare af at læse, og der er altså bare nogen der skriver bedre end andre, og de personer fanger mig.

Jeg forventer ikke folk svarer på mine indlæg, da jeg selv er rigtig dårlig til at svare folk, når de skriver på dem. (du ved hvorfor)

Ja jeg ved hvorfor og jeg har det på samme måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.