skal man virkelig være populær herinde før man kan få svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.301 visninger
145 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anette&Sophia

Sådan føler jeg virkelig det er nogle gange.
- Kan det virkelig være rigtigt at man skal være populær før folk gider svare på ens tråde?

Nogle oprettede tråde, hvor man fortæller om et eller andet, hvor man fx bare godt kunne bruge at folk sendte et kram, men kun folk man kender svare på dem, men der har været mange inde og læse dem.

eller også bare hvis man søger svar på et eller andet.

- Det er ikke for at være negativ overhovedet, det undre mig bare lidt. Synes selv at baby.dk er blevet en bedre website at være på, eftersom at der ikke er så meget bitcheri herinde mere. + at der også er mange søde mennesker
Jeg kunne dog stadig føle at  man skal være populær for at folk gider svare en, dette er dog ikke hver gang tilfældet, da folk da har været venlige at svare en på nogle oprettede tråde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Frk.S

Altså jeg synes da som regel jeg får svar - og jeg vil da ikke mene jeg er populær.

Selv svarer jeg, hvis jeg synes jeg har noget at bidrage med - uanset hvem der skriver.

Anmeld

24. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg kan godt finde på at læse en tråd og så gå ud af den igen, fordi jeg ikke føler jeg har noget relevant at skrive til den

Men ellers så synes jeg faktisk jeg svarer der hvor jeg kan, og hvor jeg mener jeg har noget at skulle sige  

Og synes da selv jeg er "god" til at give folk krammer

Anmeld

24. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis jeg har et fornuftigt input på tråden så skriver jeg uanset hvem der har oprettet den...

aner ikke hvem der er "populær" herinde og hvem der ikke er

Anmeld

24. oktober 2011

mth1987

Jeg vil sige både og. Ku godt virke til nogle gange at de meget aktive brugere herinde har mere "interessante" indlæg men hvis du mangler cyber kram siger du bare til

Anmeld

24. oktober 2011

NJN

Jeg er enig. Jeg syntes ofte jeg laver tråde der bare ryger ned igen.. UDEN svar.. Jeg er måske heller ikke så aktiv til at svare selv, men jeg forsøger da at svare i de fleste.

Anmeld

24. oktober 2011

bullerbassen

anetteb skriver:

Sådan føler jeg virkelig det er nogle gange.
- Kan det virkelig være rigtigt at man skal være populær før folk gider svare på ens tråde?

Nogle oprettede tråde, hvor man fortæller om et eller andet, hvor man fx bare godt kunne bruge at folk sendte et kram, men kun folk man kender svare på dem, men der har været mange inde og læse dem.

eller også bare hvis man søger svar på et eller andet.

- Det er ikke for at være negativ overhovedet, det undre mig bare lidt. Synes selv at baby.dk er blevet en bedre website at være på, eftersom at der ikke er så meget bitcheri herinde mere. + at der også er mange søde mennesker
Jeg kunne dog stadig føle at  man skal være populær for at folk gider svare en, dette er dog ikke hver gang tilfældet, da folk da har været venlige at svare en på nogle oprettede tråde.

Kan sagtens følge dig i det du skriver. Og vil give dig ret. Selv om jeg ved det ikke falder i god jord. Denne debat har været oppe og vende med jævne mellem rum. Og der er mange som mener det er nået sludder. Og der ikke findes populære og ej. De ved jeg heller ikke om der er. Men der er stor forskel på hvor mange svar der kommer i det forskellige tråde fra forskellige mennesker. Selv om det kan være 2 næsten identiske tråde. Og nogle siger det handler om at være mere aktiv. Men ved det snart ikke. Jeg syntes som dig at baby.dk er et skønt sted at være, men må også sige, at jeg er stoppet med at lave så mange tråde og læser mest med nu

Anmeld

24. oktober 2011

Janni.

først og fremmest 

Jeg har selv ofte haft samme tankegang så jeg kan sagtens følge dig. Desværre må jeg nok sige, gid jeg ikke var enig med dig 

Anmeld

24. oktober 2011

lycly

Jeg har ikke selv oplevet det, men har da lagt mærke til at det sker at de "populære" får flere besvarelser. Synes især man ser det i enten de der "jeg har født" eller "baby er nu 6 mdr"-tråde. Der er det som om at folk hellere vil kommentere de "populæres" tråde. Det er bare min opfattelse efter at have oplevet det flere gange

Anmeld

24. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Ved du hvad , jeg har det på præcis sammen måde ..

Jeg står i en pænt træls situation lige nu , men har ikk som sådan fået nogen fede svar på mine tråde ejg har oprettet selvom , jeg ved der må være andre som ahr stået i den sammen situation ..

Men stort her fra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.