skal man virkelig være populær herinde før man kan få svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

GønskE

Frøken J. skriver:

Åh du godeste, skal vi gennem dette igen? Der har næstenlige været en tråd om det samme på over 20 sider..

Jeg ser det ikke som populær versus upopulær, men aktiv versus mindre aktiv. Og jeg tror det er ganske naturligt at folk har en tendens til oftere at svare hos dem de "kender" og ser meget i debatterne. Og det er da meget naturligt.

Ydermere handler det nok også om hvornår man smider sin tråd op, for de kan hurtigt ryge af forsiden. Og husk nu at den også tæller folk med som ikke har en profil herinde i antallet af dem der har læst tråden.

No hard felings.. Men grunden til du skriver sådan, så fordi du får 100 svar på alt du skriver!! Har jeg nemlig fulgt, og os andre som ikke lige alle har et billede og et barn, vi får intet svar, og hvis vi gør (jeg gør) så det MAX fra 3 forskellige... Og det ses HVER dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Gigl skriver:

Haha, tror vi går i selvsving når vi ser sådan en tråd her. Trådstarter har vist meldt sig ud, så mon ikke vi skal lade den ligge.....

jeg har opgivet at svare haha.
jeg gør mig selv upopulær ved ikke at svare mig selv, hvis jeg skal vende den sådan

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Stjernestoev skriver:

"Sådan får du mange svar = bliver populær"

1. Opret en tråd som denne

2. Skriv man mishandler sine børn

3. Lav en debat om rygning

4. Skriv du elsker dansk Folkeparti

HAHA!

dagens grin.
- nu ved jeg godt at jeg er ts, men denne tråd ligger altså også lidt op til en masse indlæg.
men godt grin alligevel

- tror jeg vil prøve den med DF næste gang jeg føler jeg ingen venner har

Anmeld

24. oktober 2011

Stjernestoev

Til TS: hvis du nogensinde mangler et svar på et spørgsmål akut, så send mig en pb = Jeg er en ørn til google

Anmeld

24. oktober 2011

DitteFisk

anetteb skriver:

jeg har opgivet at svare haha.
jeg gør mig selv upopulær ved ikke at svare mig selv, hvis jeg skal vende den sådan

Upopulær er også en slags populær, du bliver da lagt mærke til hihi. Sådanne tråde tiltrækker pøblen..

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Gigl skriver:

Upopulær er også en slags populær, du bliver da lagt mærke til hihi. Sådanne tråde tiltrækker pøblen..

det tror jeg på
haha.

Anmeld

24. oktober 2011

Sofia

Nej, det skal man ikke!

Anmeld

24. oktober 2011

LR85

Frøken J. skriver:

Åh du godeste, skal vi gennem dette igen? Der har næstenlige været en tråd om det samme på over 20 sider..

Jeg ser det ikke som populær versus upopulær, men aktiv versus mindre aktiv. Og jeg tror det er ganske naturligt at folk har en tendens til oftere at svare hos dem de "kender" og ser meget i debatterne. Og det er da meget naturligt.

Ydermere handler det nok også om hvornår man smider sin tråd op, for de kan hurtigt ryge af forsiden. Og husk nu at den også tæller folk med som ikke har en profil herinde i antallet af dem der har læst tråden.

Er ikke kommet længere end til side to, hvor det er tydeligt hvem der er populære og ikke føler sig tilsidesat. Det er da nemt nok a sige a der ikke er noget problem når man er en a de populære. Men måske er det et problem for dem som ikke får 20 siders svar. Men det er jo tydeligvis et problem, eftersom det bliver taget op igen. Og tydeligvis er der mange som synes de er ærgeligt a de ikke bliver svaret

Anmeld

24. oktober 2011

Wimmie

anetteb skriver:

Sådan føler jeg virkelig det er nogle gange.
- Kan det virkelig være rigtigt at man skal være populær før folk gider svare på ens tråde?

Nogle oprettede tråde, hvor man fortæller om et eller andet, hvor man fx bare godt kunne bruge at folk sendte et kram, men kun folk man kender svare på dem, men der har været mange inde og læse dem.

eller også bare hvis man søger svar på et eller andet.

- Det er ikke for at være negativ overhovedet, det undre mig bare lidt. Synes selv at baby.dk er blevet en bedre website at være på, eftersom at der ikke er så meget bitcheri herinde mere. + at der også er mange søde mennesker
Jeg kunne dog stadig føle at  man skal være populær for at folk gider svare en, dette er dog ikke hver gang tilfældet, da folk da har været venlige at svare en på nogle oprettede tråde.

Er det noget konkret du tænker på her?

For jeg kiggede lige i dine seneste tråde og der får du da svar på dem alle 

Jeg tænker lidt... måler folk deres egen popularitet på hvor mange der skriver tilbage eller hvordan?`

Jeg har det sådan at hvis jeg bare får ét eller to brugbare svar, så er jeg da godt tilfreds...

Anmeld

24. oktober 2011

Anette&Sophia

Wimmie skriver:

Er det noget konkret du tænker på her?

For jeg kiggede lige i dine seneste tråde og der får du da svar på dem alle 

Jeg tænker lidt... måler folk deres egen popularitet på hvor mange der skriver tilbage eller hvordan?`

Jeg har det sådan at hvis jeg bare får ét eller to brugbare svar, så er jeg da godt tilfreds...

tænker ikke på noget konkret, tænker sådan lidt overall. ikke kun for mit eget vedkommende, men også for andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.