skal man virkelig være populær herinde før man kan få svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

M (:

Kofoed. skriver:

Må da ærligt indrømme at jeg oftere svare på de indlæg der er skrevet af et rødt navn, end dem med stor, ren og skær fordi man har et forhold til dem, på en eller anden måde.

TS: Jeg synes da altid jeg svare dig Hehe.
Prøver så vidt muligt at svare folk, hvis jeg har noget "klogt" at sige, høhø, mig, klog, høhø.

Hvad betyder det at "stå med rødt navn"? Er det dem man er venner med (siger hende, som tydeligvis ingen cyber-venner har )? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Anirak

Sådan tror jeg desværre bare, at det er på diverse fora.
Det er ikke første gang, at jeg hører det nemlig.

Det er jo også meget forskelligt hvor mange indlæg brugerne herinde laver; nogle skriver i de fleste tråde, mens andre kun skriver i enkelte.

Du skal i hvert fald ikke føle, at det er, fordi du ikke er populær.
Personligt skriver jeg kun i de tråde, hvor jeg kan komme med noget brugbart.

Anmeld

24. oktober 2011

Kofoed.

M (: skriver:

Hvad betyder det at "stå med rødt navn"? Er det dem man er venner med (siger hende, som tydeligvis ingen cyber-venner har )? 

Ja, det er ens venner Hehe, så længe du har rigtige venner, så er det jo ligegyldigt med cyber venner

Anmeld

24. oktober 2011

M (:

Kofoed. skriver:

Ja, det er ens venner Hehe, så længe du har rigtige venner, så er det jo ligegyldigt med cyber venner

Haha, på nuværende tidspunkt er det kun mine egne + baby.dk's indlæg der står med rødt.. Suk

Anmeld

24. oktober 2011

Kofoed.

Haha, på nuværende tidspunkt er det kun mine egne + baby.dk's indlæg der står med rødt.. Suk

Så må du bare igang med at ansøge Jeg har et par venner jeg aldrig har skrevet med, de ansøgte bare, så hop du med på den vogn

Anmeld

24. oktober 2011

M (:

Kofoed. skriver:

Så må du bare igang med at ansøge Jeg har et par venner jeg aldrig har skrevet med, de ansøgte bare, så hop du med på den vogn

Haha, så du vil gerne være min første ven? Føler mig lidt ynkelig nu 

Anmeld

24. oktober 2011

Kofoed.

Haha, så du vil gerne være min første ven? Føler mig lidt ynkelig nu 

Ja da Men så skal du også sende en PB med din historie

Anmeld

24. oktober 2011

M (:

Kofoed. skriver:

Ja da Men så skal du også sende en PB med din historie

Haha, det skal jeg da nok Min profil er jo også nærmest anonym..

Anmeld

24. oktober 2011

Zibi_84

Jeg har ingen venner herinde, og kender faktisk ikke nogen...heldigvis har jeg venner i det virkelige liv hehe...Men jeg har aldrig fået en overflod af svar på mine indlæg(kun nogle meget få), men har dog altid været tilfreds med de svar der så er kommet  Derudover må jeg sq tilstå at jeg er SUPE doven... Jeg ELSKER at læse FB, og se billeder...Men hold op hvor er jeg doven og laaaangsom til at smide et "tillykke", eller "hvor er han skøn" afsted...Tror det hænger sammen med at jeg er altid super træt inden sengetid, og det er oftest der jeg er på(lyder som en lam undskyldning) Men er da ked af at høre at du ikke føler at der er så mange der så meget respons på dine indlæg  Jeg vil da prøve at oppe mig, hvis altså jeg har noget konstruktivt at sige

Anmeld

24. oktober 2011

klmf

Jeg opretter ikke selv mange tråde og skriver heller ikke i mange, så jeg forventer ikke en spandfuld af svar, men har faktisk fået i hvert fald 1 eller 2 gode, brugbare svar næsten hver gang. Og det er alt jeg behøver

Oftest suser jeg bare rundt i de forskellige tråde og så kan det være meget forskelligt hvad jeg svarer på. Når jeg så svarer kan det være fordi jeg føler jeg har et ordentligt svar, jeg er blevet provokeret nok til det, gerne lige vil give mit besyv med, trådstarter har en fantastisk måde at formulere sig på der fænger mig og gør at jeg vil være med.... Der er nogen jeg decideret undgår at læse, fordi jeg synes ikke der er andet end brok, vrøvl og klynk....

Og så er man bare ikke forpligtet til at svare! Det her er et cyber-sted og ikke mine 'rigtige' venner - det er uforpligtende... Og det er noget af det bedste Man skal ikke udstille en sårbarhed herinde, hvis man ikke kan tåle at den ikke bliver kommenteret af x antal mennesker. Så skal man nok henvende sig til folk irl i stedet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.