Jeg opretter ikke selv mange tråde og skriver heller ikke i mange, så jeg forventer ikke en spandfuld af svar, men har faktisk fået i hvert fald 1 eller 2 gode, brugbare svar næsten hver gang. Og det er alt jeg behøver
Oftest suser jeg bare rundt i de forskellige tråde og så kan det være meget forskelligt hvad jeg svarer på. Når jeg så svarer kan det være fordi jeg føler jeg har et ordentligt svar, jeg er blevet provokeret nok til det, gerne lige vil give mit besyv med, trådstarter har en fantastisk måde at formulere sig på der fænger mig og gør at jeg vil være med.... Der er nogen jeg decideret undgår at læse, fordi jeg synes ikke der er andet end brok, vrøvl og klynk....
Og så er man bare ikke forpligtet til at svare! Det her er et cyber-sted og ikke mine 'rigtige' venner - det er uforpligtende... Og det er noget af det bedste
Man skal ikke udstille en sårbarhed herinde, hvis man ikke kan tåle at den ikke bliver kommenteret af x antal mennesker. Så skal man nok henvende sig til folk irl i stedet...
Anmeld