Sådan føler jeg virkelig det er nogle gange.
- Kan det virkelig være rigtigt at man skal være populær før folk gider svare på ens tråde? 
Nogle oprettede tråde, hvor man fortæller om et eller andet, hvor man fx bare godt kunne bruge at folk sendte et kram, men kun folk man kender svare på dem, men der har været mange inde og læse dem.
eller også bare hvis man søger svar på et eller andet.
- Det er ikke for at være negativ overhovedet, det undre mig bare lidt. Synes selv at baby.dk er blevet en bedre website at være på, eftersom at der ikke er så meget bitcheri herinde mere. + at der også er mange søde mennesker 
Jeg kunne dog stadig føle at man skal være populær for at folk gider svare en, dette er dog ikke hver gang tilfældet, da folk da har været venlige at svare en på nogle oprettede tråde.
jeg tror det har meget med mange ting at gøre....
1. hvilken tid på dagen man opretter indlæg.
2. hvor mange der opretter indlæg på samme tid.
3. hvor mange der har et svar på det man spørger ind til, uden at svare et fuldstændig forkert svar, og derfor sårer trådstarter.
4. hvor hurtigt den ryger væk af side et...
5. hvor interessant overskriften er.
ja, kan nok nævne flere...
hvis jeg opretter et indlæg som folk ikke svarer på, tager jeg det ikke så tungt, men prøver at lave evt. overskrift om næste gang, eller opper den en gang mere....
eller også har mit indlæg bare været totalt kedeligt, og så er det jo bare sådan 
selvom jeg selv er meget aktiv herinde, tror jeg faktisk ikke der er mange der kan genkende mig