skal man virkelig være populær herinde før man kan få svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Nadia&Daniel

louiseandersen85 skriver:

Nemlig. Thumps up til dig fra min iphone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Mira0911

Den har været oppe mange gange!! 

Da jeg startede herinde, fik jeg heller ikke noget svar på nogle af mine tråde... Og det har jeg overhovedet ikke klaget over... 

Jeg vidste fra start af, at jeg skulle deltage i debatter, komme med svar hvor jeg kunne bidrage, jo mere man gør det, jo mere bliver man set rundt på sitet... 

Så har selv stået der, også på andre fora'er jeg har været på.. 

Ja jeg er en af de meget aktive bruger - jeg er ikke populær herinde - jeg svare hvor jeg kan, uanset hvem der har oprettet tråden... 

Desværre er der nogle som ser de aktive bruger som de populære... 

Anmeld

24. oktober 2011

Mira0911

Dobbelt.. 

Anmeld

25. oktober 2011

Frøken J.

lisesp83 skriver:

Hvorfor svarer du på disse tråde?

Enten må du føle dig truffet, eller "forpligtet" til at skrive, selvom du siger du ikke er.

Selvfølgelig føler jeg mig truffet. Det giver vel sig selv, når disse debatter altid ender som en slags hetz mod de aktive brugere. Så er det sådan set meget rart at forsvare sig. Har svært ved at se hvorfor dit spørgsmål til mig er relevant for debatten.

Anmeld

25. oktober 2011

millesofie

anetteb skriver:

Sådan føler jeg virkelig det er nogle gange.
- Kan det virkelig være rigtigt at man skal være populær før folk gider svare på ens tråde?

Nogle oprettede tråde, hvor man fortæller om et eller andet, hvor man fx bare godt kunne bruge at folk sendte et kram, men kun folk man kender svare på dem, men der har været mange inde og læse dem.

eller også bare hvis man søger svar på et eller andet.

- Det er ikke for at være negativ overhovedet, det undre mig bare lidt. Synes selv at baby.dk er blevet en bedre website at være på, eftersom at der ikke er så meget bitcheri herinde mere. + at der også er mange søde mennesker
Jeg kunne dog stadig føle at  man skal være populær for at folk gider svare en, dette er dog ikke hver gang tilfældet, da folk da har været venlige at svare en på nogle oprettede tråde.

det kan føles sådan nogen gange men det er ikke rigtigt

mange gange er det fordi der allerede er mange svar, og man så ikke har tid eller overskud til at læse det hele igennem

sådan har jeg det i hvert fald

men jeg synes det er et godt emne at tage op for vi kan jo ikke være de eneste der har følt det sådan  ( jeg har ikke læst andet end dit indlæg, altså ingen svar)

jeg tror bare man skal give det en chance, jeg har været her siden det hele begyndte (et halvt år efter siden blev oprettet) og der er tider som er rigtige trælse herinde men der er også tider hvor jeg bare ikke kunne undvære siden. det er li'som livet, det går op og ned

kram fra Mille

Anmeld

25. oktober 2011

Peanut

Wampires skriver:

hvis jeg har et fornuftigt input på tråden så skriver jeg uanset hvem der har oprettet den...

aner ikke hvem der er "populær" herinde og hvem der ikke er

Helt enig 

Jeg gør det samme, og har absolut heller ingen anelse om hvem der er "populær" eller not.. 

Anmeld

25. oktober 2011

Stumpen

Peanut skriver:

Helt enig 

Jeg gør det samme, og har absolut heller ingen anelse om hvem der er "populær" eller not.. 

og ved hvorfor?? Fordi det handler ikke om popurlaritet, det handler ganske enkelt om at være aktiv og smide indlæg der gør at andre føler de kender en...

Anmeld

25. oktober 2011

AnnaK89

Stjernestoev skriver:

Det gælder jo heller ikke om bare at være aktiv for at være aktiv. Du kan smide nok så mange indlæg herind, uden nogen lægger mærke til dig. Det handler jo også om at bruge lidt tid på at skrive det, og formulere sig godt (hvilket jeg selv er dårlig til), men det er frøken J jo god til

Nu siger du at det også handler om at formulere sig godt - men hvad så med dem som ikke er gode til det? Skal de så bare acceptere at de ikke får nogle svar, fordi at folk finder det uinteressant?

Altså selvom man måske ikke er stjerne i at formulere sig som Frøken J, så skal man da stadig have ret til et svar, frem for at blive ignoreret?

Frøken J - intet negativt!

Anmeld

25. oktober 2011

twinny

Mira0911 skriver:

Den har været oppe mange gange!! 

Da jeg startede herinde, fik jeg heller ikke noget svar på nogle af mine tråde... Og det har jeg overhovedet ikke klaget over... 

Jeg vidste fra start af, at jeg skulle deltage i debatter, komme med svar hvor jeg kunne bidrage, jo mere man gør det, jo mere bliver man set rundt på sitet... 

Så har selv stået der, også på andre fora'er jeg har været på.. 

Ja jeg er en af de meget aktive bruger - jeg er ikke populær herinde - jeg svare hvor jeg kan, uanset hvem der har oprettet tråden... 

Desværre er der nogle som ser de aktive bruger som de populære... 

helt enig...

Anmeld

25. oktober 2011

celkt

er ikke altid så aktiv til at skrive, selvom jeg er herinde jævnligt. Men har jeg ikke noget fornuftigt at sige, er det jo spild af min tid at sludre løs, - hvis det da ikke lige er det jeg er i humør til altså... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.