barn passet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

annec skriver:

Hej alle sammen

Vil lige hører om hvornår i fik jeres barn passet først gang?

Sebastian er i dag 8uger, og min svigermor forstår slet ikke hvorfor jeg ikke vil have ham passet endu. Men bare tanken gøre mig utilpads.

Nu har jeg ikk selv baby endnu, men min svoger og svigerinde har, og deres er 5 mdr gammel og har været passet rigtig mange gange og har sovet ude osv fordi de skulle ting.

Jeg er meget uforstående overfor det, er ret sikker på at hvis det var mit eget barn at så ville det ikke have været passet så mange gange, og så allerede i den alder.

Men det kommer vel an på hvordan man har det med det, de har de fint med at deres barn er blevet passet 10-20 gange i en alder af 5 mdr, hvorimod jeg syntes at det er lige vildt nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Clisolka

annec skriver:

Hej alle sammen

Sebastian er i dag 8uger, og min svigermor forstår slet ikke hvorfor jeg ikke vil have ham passet endu. Men bare tanken gøre mig utilpads.

Vi fik passet Isabella for første gang da hun var 9½ mrd. Jeg følte mig først klar der. Hvis ikke du er klar, så vent 

Anmeld

21. oktober 2011

cnmigo

annec skriver:

Hej alle sammen

Min datter blev født en onsdag og vi kom hjem torsdag aften.

Lørdag blev hun afleveret hos farmor og farfar mens vi drog på "ting til prinsessen shoppetur" i byen.

Ingen problemer der overhovedet.

Sønnemand kan jeg ikke helt huske hvornår blev passet første gang, men det har heller ikke været noget vi har "passet på med" - bedsteforældrene er jo selv forældre = de kan godt passe et barn Også min guldklump.

Vi var heller ikke væk mange flere timer de første gange, men nok omkring 2timer.

Anmeld

21. oktober 2011

S.Maria

Min datter var ca. to måneder da hun blev passet første gang og det var i fire timer. Vores venner havde inviteret i bio og jeg var sådan lidt, arhh jeg kunne også blive hjemme med den lille, men jeg ville jo også gerne lidt ud alligevel. Jeg ringede pænt til min mor om hun ville kigge efter hende og det ville hun selvfølgelig. Det var min mor der skulle passe hende da jeg skulle føle mig tryg ved at aflevere hende. Du skal gøre det når du er klar til det og det er kun dig der ved det bedst og ingen andre. Da min datter blev passet første gang kan jeg huske at jeg fortalte min mor meget klart at hvis der var noget som helst hun var i tvivl om eller hun ikke kunne trøste hende så skulle hun jo bare ringe og så måtte jeg komme hjem. Det havde jeg det rigtig godt med og kunne slappe mere af, ved at tænke at hun ringer hvis der er noget. Tror egentlig at jeg siger det hver gang hun bliver passet :-)

Anmeld

21. oktober 2011

Carl-Emil's mor

annec skriver:

Hej alle sammen

Jeg har ikke født endnu men jeg er meget pylret som så mange andre og jeg tror det er ekstrem usundt at være pylret derfor har jeg bestemt at jeg inden for de første to uger vil have min mod til at passe ham bare i 10-15 min mens kæresten og jeg går med hunden... Han kommer så til fra ca 2 mdr at blive passet 1 dag om ugen af min mor her menes der at hun er sammen med ham hos os mens vi f.eks handler ind træner ìg går med hunden ogaå hjem også spiser vi alle 4 sammen den ene dag om ugen men det er kun hvis tingene kører som de skal og angående hende lola lagkage der som en anden nævner så følg dit hjerte jeg er pædagog og jeg brækker mig af pædagogiske retninger og er sikker på man lever lykkeligere og bedre hvis man følger sin sunde fornuft og hjerte

Anmeld

21. oktober 2011

Carl-Emil's mor

cnmigo skriver:

Lørdag blev hun afleveret hos farmor og farfar mens vi drog på "ting til prinsessen shoppetur" i byen.

Sønnemand kan jeg ikke helt huske hvornår blev passet første gang, men det har heller ikke været noget vi har "passet på med" - bedsteforældrene er jo selv forældre = de kan godt passe et barn Også min guldklump.

Vi var heller ikke væk mange flere timer de første gange, men nok omkring 2timer.

I love it!!!!! Stor respekt herfra

Anmeld

21. oktober 2011

Carl-Emil's mor

cnmigo skriver:

I love it!!!!! Stor respekt herfra

Anmeld

21. oktober 2011

raca

Qoco skriver:

ok

øøhhh du behøves da ikke lave den der

eller dvs jeg forstår ikke helt hvad den skal til for der. jeg svarede dig pænt og oprigtigt på hvordan jeg havde det.

Anmeld

21. oktober 2011

Maja_4000

Caroline var cirka 2 måneder første gang , der blev hun passet af mormor og morfar i omkring 2 timer , mens vi gik i biografen :b
Hun er aldrig blevet passet med overnatning , og hun er nu 10 måneder .. Det længste hun er blevet passet er fra 10 - 16 .. Og det var fordi vi skulle flytte
Synes ikke de skal passes bare fordi de andre synes det er hyggeligt .. Her bliver hun passet når vi har BRUG for det .. Og ja , man kan godt have brug for en tur i biografen eller ud på restaurant Man skal også huske at være kærester jo ..

Anmeld

21. oktober 2011

MortilCilas

annec skriver:

Hej alle sammen

Jeg forstår dig udemærket!! Min xsvigermor blev også ved, "jamen du kan da bare malke ud" osv. Og det højeste min søn har været passet, er de 4 timer i vuggestuen dagligt, ellers de 3 timer hans far har ham en gang om ugen, som snart skal sætte op til 5 timer. Og min søn er 9 måneder og 7 dage.

Smag og behag, og jeg mener ikke at man får børn, for at de skal passes

ps. Ikke for at genere nogen, det min holdning, og respektere andre folks holdninger, om hvornår de får passet deres børn. Det jo smag og behag. Som forældre ved man bedst for ens barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.