barn passet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Raj

annec skriver:

Ja Men kan virkeliig bare ikke se hvem der skulle passe ham. Der er mange der gerne vil, men ingen jeg vil lade ham overlades til. Uderover min kæreste

Så håber jeg du finder nogen på et tidspunkt, for en eller anden dag bliver det nok nødvendigt. Men han er stadig meget ung, så der er masser af tid endnu, så nyd du bare at han er din og at du bestemmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Mor-til-asta-09

Asta blev passet første gang da hun var 2 mdr, og det var med overnatning...

Anmeld

21. oktober 2011

SussieThyssen

annec skriver:

Hej alle sammen

Vil lige hører om hvornår i fik jeres barn passet først gang?

Sebastian er i dag 8uger, og min svigermor forstår slet ikke hvorfor jeg ikke vil have ham passet endu. Men bare tanken gøre mig utilpads.

Så skal du så sandelig heller ikke...basta!

Min svigermor kom da forbi og lige baby-sittede hvis jeg havde et errinde..til lægen eller tandlægen, eller for at give mig et pusterum, så jeg kunne shoppe lidt, men kun imellem to affodringer...men det er jo noget helt andet.
Decideret pasning fordi man skulle i byen eller andet skete ikke før mine var et halvt år..og så var det stadig derhjemme.
Overnatninger andre steder eller pasning andre steder end hjemme forekom ikke før de var omkring et år.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. oktober 2011

lio

raca skriver:

nej.. ikke i brysterne ...

men nærmre fysisk utilpashed forde man ikke kunne mærke se eller høre den lille

så kvalme, ondt i maven svimmel, indre uro osv

ok

Anmeld

21. oktober 2011

annec

SussieThyssen skriver:

Så skal du så sandelig heller ikke...basta!

Min svigermor kom da forbi og lige baby-sittede hvis jeg havde et errinde..til lægen eller tandlægen, eller for at give mig et pusterum, så jeg kunne shoppe lidt, men kun imellem to affodringer...men det er jo noget helt andet.
Decideret pasning fordi man skulle i byen eller andet skete ikke før mine var et halvt år..og så var det stadig derhjemme.
Overnatninger andre steder eller pasning andre steder end hjemme forekom ikke før de var omkring et år.

Kærligst
Sussie

Ja okay for vil godt nok syntes at det vil være hårdt, at skulle undvære ham i et par timer..

Og tror hele tiden at folk ikke gøre det godt nok

Anmeld

21. oktober 2011

annec

Mor-til-asta-09 skriver:

Asta blev passet første gang da hun var 2 mdr, og det var med overnatning...

Var det hårdt så?

Anmeld

21. oktober 2011

Camulla

annec skriver:

Hej alle sammen

Vil lige hører om hvornår i fik jeres barn passet først gang?

Sebastian er i dag 8uger, og min svigermor forstår slet ikke hvorfor jeg ikke vil have ham passet endu. Men bare tanken gøre mig utilpads.

Jeg tror min dreng var omkring 1/2 år, men er ikke sikker... Og mener også at Lola Jensen siger, at børn slet ikke har godt af at blive passet ude før de er i hvert fald over 7 mdr. og en tommelfingerregel som hun også fortæller er, at de kan klare 1 overnatning pr. år de er. 1 år = 1 overnatning, 2 år = 2 overnatninger osv. Synes egentlig det giver meget god mening og er passende for de små poder  

Anmeld

21. oktober 2011

Mor-til-asta-09

annec skriver:

Var det hårdt så?

det synes jeg ikke. skulle til noget firmafest på mandens arbejde, og var hendes moster der havde hende.. som jeg stoler 100% på

Anmeld

21. oktober 2011

Muttitil1+1

Det vigtigste er at du føler dig tryg ved det. Hvis du ikke er klar endnu, så er du bare ikke klar - længere er den ikke.

Jeg har siden min søn var 7 uger ladet ham være hjemme hos farmand mens jeg er kørt i bilka, op og træne osv., så jeg har vænnet mig til at køre fra ham et par timer.

Men det er første gang i dag at han er blevet passet sådan rigtig (Han er 11 uger nu). Min svigerinde har haft ham i små 5 timer, mens min mand og jeg var i Tyskland for at handle ind til barnedåb - underligt men rart

På onsdag skal han passes igen, da manden har fødselsdag, og jeg har planlagt hygge med spisning og bio bagefter, men det ved han ikke

Anmeld

21. oktober 2011

TbCp

Liva var 4 mdr da hun blev passet første gang. Hun var hos mormor og bedstefar mens vi gik ud og spiste et par timer.... Tror jeg nåede at ringe hjem 8 gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.