barn passet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.376 visninger
88 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

annec

Hej alle sammen

Vil lige hører om hvornår i fik jeres barn passet først gang?

Sebastian er i dag 8uger, og min svigermor forstår slet ikke hvorfor jeg ikke vil have ham passet endu. Men bare tanken gøre mig utilpads.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

raca

vent med at få ham passet til du selv føler dig tilpas med det..

mine har været ca 8mdr-1års tid inden jeg fik dem passet et par timer.. da det gjoder fysik ondt at være væk fra dem før..

bed svigermor om og vente.. den tid hvor hun kan passse skal nok komme når det passer jer.

Anmeld

21. oktober 2011

Raj

annec skriver:

Hej alle sammen

Sebastian er i dag 8uger, og min svigermor forstår slet ikke hvorfor jeg ikke vil have ham passet endu. Men bare tanken gøre mig utilpads.

Jeg har en dreng på snart 4 måneder og han skal passes for første gang i morgen af mine forældre. Og kun i nogle få timer imens vi tager i Babysam Ellers var det slet ikke meningen før han var færdig med at blive ammet. Tror det er ret normalt at man venter i så lang tid.

Anmeld

21. oktober 2011

annec

raca skriver:

vent med at få ham passet til du selv føler dig tilpas med det..

mine har været ca 8mdr-1års tid inden jeg fik dem passet et par timer.. da det gjoder fysik ondt at være væk fra dem før..

bed svigermor om og vente.. den tid hvor hun kan passse skal nok komme når det passer jer.

Ja nemlig. Nu er jeg begyndt ar træne 2 gange i ugen, den ene af gangene er han med, den anden gang passer min kæreste ham (hans far), og syntes bare at den time jeg er væk fra ham er utrolig hård.

Anmeld

21. oktober 2011

annec

RQK skriver:

Jeg har en dreng på snart 4 måneder og han skal passes for første gang i morgen af mine forældre. Og kun i nogle få timer imens vi tager i Babysam Ellers var det slet ikke meningen før han var færdig med at blive ammet. Tror det er ret normalt at man venter i så lang tid.

Ja okay godt jeg ikke er den eneste.

Dem fra mødregruppen har nemlig allerede fået deres passet

Anmeld

21. oktober 2011

Raj

annec skriver:

Ja okay godt jeg ikke er den eneste.

Dem fra mødregruppen har nemlig allerede fået deres passet

Det er der også i min mødregruppe, og selvom det er gået godt er jeg stadig lidt nervøs for pasningen i morgen. Man vil jo gerne vide hvordan ens barn har det og kunne trøste det hvis der er noget. Men vent du bare til du er klar eller til det bliver strengt nødvendigt. Og så vælg nogen du stoler 100% på! Og nogen som barnet kender godt

Anmeld

21. oktober 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
annec skriver:

Hej alle sammen

Min Cebastian er snart 5 månerder og er ikke blevet passet, og det bliver han heller ikke før der er brug for det. Ellers ser jeg ingen grund til at han skal det bare fordi farmor synes det ville være hyggeligt.

Men kender det godt, min svigermor og svigerinde er også helt vilde for at passe.

Anmeld

21. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Min søn var 11måneder da han blev passet første gang i et par timer.

Min datter er 9måneder og hun er ikke blevet passet af nogen endnu.

Anmeld

21. oktober 2011

henh01

min datter var 4 mdr da hun blev passet første gang, men det var simpelthen af nød - jeg var alene og trængte sådan til noget søvn. Så mine forældre tog hende et par timer, men jeg lånte deres seng

Min søn var 7 mdr da han blev passet et par timer, han skal passes med overnatning for første gang her i nov hvor han netop er fyldt et år.

Min svigermor kan heller ikek forstå at hun ikke kunne få ham på weekend i sommer.. hahahaha De er vidst lidt væk fra virkeligheden de svigermødre,

Anmeld

21. oktober 2011

K&S

Hej alle sammen

Anton blev passet et par timer, da han var ca. 2  måneder, så vi kunne gå ud og spise bruch

Han var 3½ måned, da han blev passet med overnatning 1. gang  og er blevet passet mange gange siden, både med og uden overnatning

Han er 14 måneder i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.