Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Qoco skriver: Fysisk ondt? er nysgerrig, brysterne eller hvad?
Fysisk ondt? er nysgerrig, brysterne eller hvad?
nej.. ikke i brysterne ...
men nærmre fysisk utilpashed forde man ikke kunne mærke se eller høre den lille
så kvalme, ondt i maven svimmel, indre uro osv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tina&Martin skriver: Madeleine var 6 mdr første gang, fordi vi skulle til et bryllup.Og det var faktisk ikke med min gode vilje... Vil heller selv passe hende hehe
Madeleine var 6 mdr første gang, fordi vi skulle til et bryllup.Og det var faktisk ikke med min gode vilje... Vil heller selv passe hende hehe
Sådan har jeg det også.
Kofoed. skriver: Anastasia blev passet første gang da hun var 15 dage. Det var under tvilling b's begravelse, hun er passet en gang siden, men i morgen skal vi til tyskland, hvor hun også skal passes, det bliver hårdt.
Anastasia blev passet første gang da hun var 15 dage. Det var under tvilling b's begravelse, hun er passet en gang siden, men i morgen skal vi til tyskland, hvor hun også skal passes, det bliver hårdt.
Ja okay
Her er det mine forældre der presser på... Max er 10 uger og de står allerede på spring for at få lov, gerne MED overnatning. Er glad for jeg so far har amningen som rigtig god undskyldning. Hvis han fik mme ved jeg ikke om de havde godtaget et nej... Hver gang vi ser dem slutter de af med "og så kan vi da tage Max med hjem...!" eller "Hvis du trænger til at sove kan vi sagtens tage ham til imorgen"
Har sagt at han nok er over et år før han må overnatte uden sin moar
Jeg har jo altså ikke født ham for at overlade ham til andre... I hvert fald ikke endnu. Så kan SAGTENS følge dig og synes du skal vente til det føles rigtigt. Hvem ved, måske bliver man klar før man havde troet
MetteMe skriver: Her er det mine forældre der presser på... Max er 10 uger og de står allerede på spring for at få lov, gerne MED overnatning. Er glad for jeg so far har amningen som rigtig god undskyldning. Hvis han fik mme ved jeg ikke om de havde godtaget et nej... Hver gang vi ser dem slutter de af med "og så kan vi da tage Max med hjem...!" eller "Hvis du trænger til at sove kan vi sagtens tage ham til imorgen" Har sagt at han nok er over et år før han må overnatte uden sin moar Jeg har jo altså ikke født ham for at overlade ham til andre... I hvert fald ikke endnu. Så kan SAGTENS følge dig og synes du skal vente til det føles rigtigt. Hvem ved, måske bliver man klar før man havde troet
Hehe okay, godt at jeg ikke er den eneste der har det sådan
Anna-Sophie var ca 7 uger da svigermor passede hende i nogle timer.. Jeg skulle pakke vores lejlighed ned efter manden var taget til Grønland for og arbejde. og vores ting skulle sendes afsted.
Prøvede og have hende med, men hun blev utrøstelig ked af det hvergang jeg prøvede, også fik jeg jo ikke lavet noget. så svigermor tilbød og tage hende vi passede det ind mens hun sov ca 3 timer om formiddagen.. så jeg pakkede og svigermor hyggede med fie Men ville heller ikke overlade hende til andre end min svigermor..
Så stol på dig selv, og gør det først når du er klar
Jeg skulle tilbage på arbejde, da min førstfødte var 3 måneder gammel, og igen da mine tvillinger var 4 måneder gamle. De blev så passet derhjemme af en barnepige. Jeg tror, at det gjorde mere ondt på mig, end det gjorde på dem.
annec skriver: Ja okay :b Men var det ikke hårdt første gang?
Ja okay :b
Men var det ikke hårdt første gang?
Det var blandede følelser - for jeg glædede mig til at være sammen med min mand alene men samtidig savnede jeg også Anton
villads blev passet første gang da han var ca 4 mdr og det var fra fedag til søndag. og det var alt for lang tid...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128