barn passet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

annec

NadiaSK skriver:

Det vigtigste er at du føler dig tryg ved det. Hvis du ikke er klar endnu, så er du bare ikke klar - længere er den ikke.

Jeg har siden min søn var 7 uger ladet ham være hjemme hos farmand mens jeg er kørt i bilka, op og træne osv., så jeg har vænnet mig til at køre fra ham et par timer.

Men det er første gang i dag at han er blevet passet sådan rigtig (Han er 11 uger nu). Min svigerinde har haft ham i små 5 timer, mens min mand og jeg var i Tyskland for at handle ind til barnedåb - underligt men rart

På onsdag skal han passes igen, da manden har fødselsdag, og jeg har planlagt hygge med spisning og bio bagefter, men det ved han ikke

Lyder da hyggeligt Sebastian er også blevet passet af farmand mens jeg tæner, og det har jeg det ok fint med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

annec

TbCp skriver:

Liva var 4 mdr da hun blev passet første gang. Hun var hos mormor og bedstefar mens vi gik ud og spiste et par timer.... Tror jeg nåede at ringe hjem 8 gange

Hehe, kunne godt forestille mig at jeg også gjorde det

Anmeld

21. oktober 2011

annec

Norman skriver:

Nu har jeg ikk selv baby endnu, men min svoger og svigerinde har, og deres er 5 mdr gammel og har været passet rigtig mange gange og har sovet ude osv fordi de skulle ting.

Jeg er meget uforstående overfor det, er ret sikker på at hvis det var mit eget barn at så ville det ikke have været passet så mange gange, og så allerede i den alder.

Men det kommer vel an på hvordan man har det med det, de har de fint med at deres barn er blevet passet 10-20 gange i en alder af 5 mdr, hvorimod jeg syntes at det er lige vildt nok.

Tror jeg har det ligesom dig.. Min svoger og svigerinde havde også deres passet rigtig meget, og da hun kun var 1 uger gamml

Anmeld

21. oktober 2011

annec

cnmigo skriver:

Min datter blev født en onsdag og vi kom hjem torsdag aften.

Lørdag blev hun afleveret hos farmor og farfar mens vi drog på "ting til prinsessen shoppetur" i byen.

Ingen problemer der overhovedet.

Sønnemand kan jeg ikke helt huske hvornår blev passet første gang, men det har heller ikke været noget vi har "passet på med" - bedsteforældrene er jo selv forældre = de kan godt passe et barn Også min guldklump.

Vi var heller ikke væk mange flere timer de første gange, men nok omkring 2timer.

Ja okay Vil jeg slet ikke kunne

Anmeld

21. oktober 2011

annec

S.Maria skriver:

Min datter var ca. to måneder da hun blev passet første gang og det var i fire timer. Vores venner havde inviteret i bio og jeg var sådan lidt, arhh jeg kunne også blive hjemme med den lille, men jeg ville jo også gerne lidt ud alligevel. Jeg ringede pænt til min mor om hun ville kigge efter hende og det ville hun selvfølgelig. Det var min mor der skulle passe hende da jeg skulle føle mig tryg ved at aflevere hende. Du skal gøre det når du er klar til det og det er kun dig der ved det bedst og ingen andre. Da min datter blev passet første gang kan jeg huske at jeg fortalte min mor meget klart at hvis der var noget som helst hun var i tvivl om eller hun ikke kunne trøste hende så skulle hun jo bare ringe og så måtte jeg komme hjem. Det havde jeg det rigtig godt med og kunne slappe mere af, ved at tænke at hun ringer hvis der er noget. Tror egentlig at jeg siger det hver gang hun bliver passet :-)

Hehe ja okay

Har det også sådan at på en måde vil jeg jo gerne ud et par timer, men vil bare heller ikke udværre min guldklump. Nu har jeg jo endelig fået ham

Anmeld

21. oktober 2011

Anneiris

Min datter var omkring 2½ mdr da hun blev passet af min mor med overnatning for første gang  

Og nu er hun hos sin far - med overnatning- en gang i ugen. 
Hun er lige fyldt 1 år i søndags  

Anmeld

21. oktober 2011

annec

Maja_4000 skriver:

Caroline var cirka 2 måneder første gang , der blev hun passet af mormor og morfar i omkring 2 timer , mens vi gik i biografen :b
Hun er aldrig blevet passet med overnatning , og hun er nu 10 måneder .. Det længste hun er blevet passet er fra 10 - 16 .. Og det var fordi vi skulle flytte
Synes ikke de skal passes bare fordi de andre synes det er hyggeligt .. Her bliver hun passet når vi har BRUG for det .. Og ja , man kan godt have brug for en tur i biografen eller ud på restaurant Man skal også huske at være kærester jo ..

Ja nemlig

Anmeld

21. oktober 2011

annec

Cilas skriver:

Jeg forstår dig udemærket!! Min xsvigermor blev også ved, "jamen du kan da bare malke ud" osv. Og det højeste min søn har været passet, er de 4 timer i vuggestuen dagligt, ellers de 3 timer hans far har ham en gang om ugen, som snart skal sætte op til 5 timer. Og min søn er 9 måneder og 7 dage.

Smag og behag, og jeg mener ikke at man får børn, for at de skal passes

ps. Ikke for at genere nogen, det min holdning, og respektere andre folks holdninger, om hvornår de får passet deres børn. Det jo smag og behag. Som forældre ved man bedst for ens barn

Ja det er jo helt til den enkle person

Men jeg har det også sådan lidt, jeg har jo ikke fået ham, for at han skak passes

Anmeld

21. oktober 2011

cnmigo

Höör skriver:

Kan kun være enig!! Plus for mig er det vigtigt mit barn har er tæt forhold til f.eks sin mormor og ikke kun sine forældre..

Anmeld

21. oktober 2011

annec

LunaLykke skriver:

Jeg havde det lidt ligesom dig. Julia blev passet hos min mor da hun var omkring 2 måneder i et par timer. Ugen efter blev hun passet et par timer igen af min mor mens min kæreste og jeg var ude og spise. Jeg havde egentlig sagt fra starten at jeg har ikke fået barn for at hun skal passes. Men vi havde bare virkelig brug for noget kærestetid sammen, og Julia er rigtig tryg ved min mor, da hun ser hende mindst 1 gang om ugen. Men min mor er også den eneste der får lov til at passe hende lige i øjeblikket fordi hun er tryg ved hende

Men der er intet galt i at du ikke vil have dit barn passet så tidligt

Ja nemlig, man har jo også brug for noget kæreste tid

Men vil bare ikke vide hvem jeg vil kunne lade ham overlades til  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.