barn passet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

annec skriver:

Tror jeg har det ligesom dig.. Min svoger og svigerinde havde også deres passet rigtig meget, og da hun kun var 1 uger gamml

Jeg syntes bare det er helt vildt at babyen bliver passet så meget, og det er ikke engang for vigtige ting, det er for at de kan tage til computerspil´s arrangementer, fodboldkampe, druk osv...

Nogle gange føler jeg lidt at de har fået en baby på det forkerte tidspunkt..

Men igen, det er måske bare mig der er sippet. Familien får da et shok når vi får baby og der ikk er de samme "regler"..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Jibbe

Frej blev passet første gang da han var 2 måneder i 1-2 timer da jeg var i retten. Havde ventet 2 1/2 år på denne dag så passes skulle han. Turde ikke risikere en udsættelse. vandt i øvrigt stort men har stadig ikke set en rød reje

Anden gang var han 6 måneder og jeg var indlagt, manden var igen ude at sejle så mine svigere kom og tog ham nogle timer om dagen. Og 1 gang med overnatning var da han var 11 mdr og vi var til bryllup. Det var hårdt alle gangene og jeg vil egentlig helst være sammen med ham hele tiden stadigvæk på trods af hans snart 15 måneder

Anmeld

22. oktober 2011

Dorthe1986

Emil bliver 6 mdr i morgen og har endnu ikke været passet og skal det heller ikke lige foreløbig. Er slet ikke klar på det og herhjemme kan vi sagtens være kærester, selvom vores dreng er hjemme

Dog var jeg til frisør 2 dage inden hans dåb, jeg var væk i ca.45 minutter, men hans far og mine forældre så efter ham, men hold da op jeg brød mig godt nok ikke om at være væk fra ham. Der var han kun 2 1/2 måned. Han havde så sovet det meste af tiden, men alligevel

Anmeld

22. oktober 2011

Moar2011

annec skriver:

Hej alle sammen

Vil lige hører om hvornår i fik jeres barn passet først gang?

Sebastian er i dag 8uger, og min svigermor forstår slet ikke hvorfor jeg ikke vil have ham passet endu. Men bare tanken gøre mig utilpads.

storm var 4mdr da han blev passet ..

Anmeld

22. oktober 2011

lio

raca skriver:

øøhhh du behøves da ikke lave den der

eller dvs jeg forstår ikke helt hvad den skal til for der. jeg svarede dig pænt og oprigtigt på hvordan jeg havde det.

ja, og jeg skrev "ok"  og lavede en smiley der holdte sin mund, hvis du ikke forstår min besked.

Anmeld

22. oktober 2011

annec

Jeia skriver:

Kan godt forstå dig, han skal passes ude, når du er klar/har behov for det. Indtil dag på folk nøjes med besøg.

Min søn var 7-8 måneder første gang han blev passet af min mor og søster, det var hjemme hos dem, hvor vi var på ferie.

Min datter er blevet passet af min mor lige fra fødslen, men kun i kort tid af gangen, mens jeg f.eks. har afleveret/hentet min søn i børnehaven.

Ja okay.

Mig og kæresten har aftalt at vi venter til efter jul med at snakke om pasning Og det har jeg det rigtig godt med

Anmeld

27. oktober 2011

RLP

Den følelse går jeg også med. Har heller ikke lyst til at få passet vores søn endnu, han er knap 6 mdr.

Anmeld

27. oktober 2011

Simon's moar <3

Simon var 1 mdr. da han blev passet første gang.. Var inviteret til fødselsdag ved min veninde, og min mor mener, at jeg stadig skal nyde min ungdom, så hun tog glædeligt Simon.. Det var fra ca kl. 20 om aftenen til kl. 9 næste morgen.
Simon er også nem, sov igennem og fik flaske..
I dag, hvor han er 2 år, spørger hun stadig, om de ikke skal ta ham en overnatning.. Gør/gjorde det kun fordi, jeg er 110% tryg ved at overlade ham til mine forældre..
Ellers er Simon kun blevet passet af hans far, mine forældre, min mormor, min kæreste og en veninde et par timer hvor han sov, da jeg sku noget..

Håber da ikke jeg bliver stemplet som dårlig mor nu.. Har jo bare gjort, hvad jeg synes føles rigtig for mig? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.